Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Ieteikumi, kā pamosties agrāk bez lielas piepūles

Labākais veids, kā agri piecelties, ir pamosties. Entuziasma pilnam izlēkt no gultas un izplest rokas, it kā sakot: "Jā! Es esmu dzīvs!" Iespējams, ka tas izklausās pārāk enerģiski rīta cēlienam, bet ja jūs sevi attiecīgi noskaņosiet, ar laiku kļūs vieglāk. Šis nav mūsu vienīgais ieteikums, ja jūsu mērķis ir celties agrāk.

Ieteikumi, kā pamosties agrāk bez lielas piepūles

Labākais veids, kā agri piecelties, ir pamosties. Entuziasma pilnam izlēkt no gultas un izplest rokas, it kā sakot: "Jā! Es esmu dzīvs!" Iespējams, ka tas izklausās pārāk enerģiski rīta cēlienam, bet ja jūs sevi attiecīgi noskaņosiet, ar laiku kļūs vieglāk. Šis nav mūsu vienīgais ieteikums, ja jūsu mērķis ir celties agrāk.

 

Nedēļas nogales nav paredzētas gulēšanai

Pirmkārt, mēģiniet agri celties arī nedēļas nogalēs. Pat, ja jums drīz atkal uznāk miegs, varat doties pagulēt diendusu, bet vissvarīgākais ir saprast, kāpēc vēlaties kļūt par cīruli — vai tā tiešām ir jūsu iekšējā vēlme, vai patiesībā nemaz nezināt iemeslu šādai iegribai. Ja jūs tikai domās iztēlosieties, kā tas varētu būt reāli, bet īstas gribēšanas šo ieradumu mainīt nebūs - ieviest pārmaiņas būs ļoti grūti. Bet, ja jūs no sirds vēlēsieties celties agrāk un novērtēt laiku, ko varat veltīt citām lietām, nevis gulēšanai, mēs apsolām, ka to var panākt!

 

Neatlieciet modinātāju

Modinātāja atlikšana ievērojami palielina miegainību un nogurumu, samazina produktivitāti un koncentrēšanās spējas visas dienas garumā. Pamēģiniet nolikt modinātaju pēc iespējas tālāk no gultas, lai nevarētu to tik viegli aizsniegt, tādējādi jums vajadzēs piecelsies, lai to izslēgtu, un pa to laiku organisms jau paspēs pamosties. Kāpiet laukā no gultas pēc pirmā modinātāja zvana un sajūtiet, kā jūs ieskauj enerģija!

 

Visiedarbīgākais līdzeklis — ejiet laicīgi gulēt

Vislabāk celšanās laiku mainīt pakāpeniski — liekat modinātāju 10–15 minūtes agrāk, līdz izveidojas pieradums, pēc tam šo darbību atkārtojiet. Kļūt par rīta cilvēku ir gandrīz neiespējami, neejot laicīgāk gulēt. Daudziem cilvēkiem, kuri ir pieraduši vēlu iet gulēt, to pateikt ir daudz vieglāk nekā izdarīt. Tā vietā, lai ietu gulēt trīs stundas ātrāk, arī šo paradumu mēģiniet ieviest pakāpeniski. Ja parasti jūs dodaties gulēt ap pusnakti, mēģiniet dažus vakarus aiziet gulēt pulksten 23:45, pēc tam pulksten 23:30 un tā tālāk. Jūsu ķermenim daudz vieglāk būs pielāgoties pakāpeniskai pārejai nekā drastiskām izmaiņām, kā arī šādā režīmā ir lielāka iespēja, ka tas kļūs par ieradumu.

 

Izslēdziet visas ierīces

Izslēdziet visus televīzorus, tālruņus, datorus un citas ierīces, vienu vai divas stundas, pirms došanās gulēt. Mēģiniet šo noteikumu ievērot katru dienu. Mēs apsolām, ka ar laiku to ievērot paliks aizvien vieglāk. Vairāki pētījumi liecina, ka elektronisko ierīču lietošana, laikā pirms gulētiešanas, nopietni traucē miegam. Zilā gaisma, ko izstaro ierīces, kavē melatonīna ražošanu, tādejādi ietekmējot aizmigšanas ilgumu, veicinot bezmiegu.

 

Ieplānojiet vairāk brīvu vakaru

Mēģiniet samazināt pasākumu daudzumu vakaros. Īpaši svarīgi to ir atcerēties, ja jums ir pārslodze vai pamanāt, ka socializēšanās dēļ jūs parāk ilgi paliekat nomodā. Mēģiniet ierobežot vakara pasākumus līdz vienam vai diviem pasākumiem nedēļā un pavērojiet, vai mainās jūsu paradumi attiecībā uz laicīgu iešanu gulēt.

 

Tēja un vanna relaksācijai

Atpūtieties, izdzerot kādu krūzi siltas tējas. Kumelīšu, piparmētru vai lavandu tēja vienmēr ir laba izvēle. Pēc tējas variet ieiet arī aromātiskā vannā, kas lieliski noņems pa dienu uzkrāto sasprindzinājumu. Izbaudiet mieru un noskaņojieties pozitīvi nākošajai dienai.

 

Iegādājaties īsto matraci

Matracis ir uzskatāms par atbilstošu, ja tas piemērojas jūsu ķermeņa aprisēm, vienlaikus sniedzot jūsu ķermenim attiecīgajā brīdī nepieciešamo atbalstu. Ja nakts vidū pamostaties bez redzama iemesla un jums sāp mugura, iespējams, ka ir pienācis laiks nomainīt matraci. Uz nepiemērota matrača ir pilnīgi neiespējami pilnvērtīgi izgulēties. Daži cilvēki izvēlas mīkstāku matraci, bet citi vēlas kaut ko stingrāku vai tieši otrādi - zelta vidusceļu. Tāpat jums jāizvērtē matrača izmērs, materiāli, no kā matracis izgatavots, kā arī dažādās tehnoloģijas, kas izmantotas tā izgatavošanā.

Matrača izvēlei nav jābūt sarežģītai, tomēr šis lēmums ir jāpieņem īpaši rūpīgi un apdomīgi. Air+ matračiem ir būtiska priekšrocība — tie ir augstāki par citiem matračiem. Tas ir ļoti svarīgi, jo uz tiem ir daudz vieglāk gan apgulties, gan no tiem piecelties. Air+ matrači, kuru izgatavošanā ir izmantota modernā Octaspring® tehnoloģija, sniedz lielisku atbalstu, mazina spiedienu uz dažādām ķermeņa zonām un nodrošina atvēsinošu un komfortablu guļvietu visas nakts garumā. Bez tam Octaspring® tehnoloģijai raksturīgais šūnveida dizains nodrošina, ka tie ir īpaši gaisa caurlaidīgi. Šī īpašība nodrošina nepārtrauktu gaisa plūsmu matracī, tāpēc to īpaši ir iecienījuši tie, kuri naktīs pastiprināti svīst. Vairs nebūs jāmostas nakts vidū, lai nomestu visas segas, tādēļ fiziskā labsajūta būs lielāka tieši tad, kad tā ir visnepieciešamākā. Un vissvarīgākais — uz Air+ matrača jūs varēsiet lieliski izgulēties! Tas ir īpaši svarīgi, ja vēlaties celties agrāk un enerģijas pilni.