IZVĒLIES KATEGORIJU
Mūsu veikali
Club 5
0
€0,00
Losd fsdf sd
Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Noteikumi un nosacījumi

1.Pakalpojuma nosacījumi.

  • Visas cenas internetveikalā ir galīgas (pilnīgas) pasūtīšanas dienā un tajās ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis (PVN). Visas cenas ir norādītas eiro (EUR).
  • Klientiem, kuri iegādājas preces vai pakalpojumus vērtībā zem 10 (desmit) eiro, papildus tiek piemērota 3 (trīs) eiro apkalpošanas maksa. Šī maksa sedz Pārdevēja izmaksas, kuras netiek segtas zemās pasūtījuma summas dēļ. Šajā summā ir iekļauts preču daudzums un pagarinātā preces garantija, bet nav iekļautas piegādes izmaksas vai maksājumu apstrādes maksa. Pēc pasūtījuma izpildes Pārdevējs neatmaksā šo summu, ja klients nolemj atgriezt pirkumu.
  • Visas preces Jums tiks piegādātas izmantojot Jūsu izvēlēto piegādes veidu - pasta vai kurjera pakalpojumus.
  • Pasūtījuma pirkuma līgums tiek saglabāts mūsu kompānijā un Jūs to varat saņemt nosūtot mums pieprasījumu uz mūsu adresi: Mūkusalas iela 42C, Rīga, LV-1004.
  • Kad būsiet veikuši pasūtījumu, savā e-pastā Jūs saņemsiet apstiprinājumu ar informāciju par veikto pasūtījumu.
  • Ja Jūs vēlaties atgriezt preci, Jūs to varat izdarīt 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas (pasta zīmogs). Lai saņemtu atpakaļ savu naudu, Jums pa pastu ir jānosūta prece atpakaļ - nesabojāta un oriģinālajā iepakojumā 14 dienu laikā(pasta zīmogs) no preces saņemšanas brīža. Nauda par preci Jums tiks atmaksāta atpakaļ ar pasta starpniecību.

2. Piegādes informācija.

  • Preces, ko Jūs pasūtāt mūsu internetveikalā, tiek piegādātas Jums izmantojot Jūsu izvēlēto piegādes veidu - pasta vai kurjera pakalpojumus. Par piegādi jāmaksā papildus. Pilnas piegādes izmaksas redzamas iepirkuma grozā. Ja veiksiet izmaiņas sav a pasūtījumā telefoniski, operators Jūs informēs par apstiprinātā pasūtījuma kopējām izmaksām.

Piegādes laiks atkarīgs no preces un apmaksas veida.

  • Piegādes laiks atkarīgs no preces un apmaksas veida.
  • Pēcmaksas sūtījumiem, ja prece ir pieejama noliktavā un pasūtīta piegāde uz mājām, prece tiks piegādāta 5-7 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Pēcmaksas sūtījumiem ar saņemšanu pasta nodaļā piegādes laiks, pie nosacījuma, ja prece ir pieejama noliktavā ir aptuveni 5-10 darba dienas.
    Ja prece nav noliktavā, kā arī svētku, aktīvās pārdošanas sezonas laikā un kravas aizkavēšanas iemeslu maksimālais piegādes laiks ir 30 dienu laikā kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža.
  • Priekšapmaksas sūtījumiem ( maksājums veikts online), pēc apmaksas saņemšanas SIA Studio Moderna kontā, ja prece ir pieejama noliktavā un pasūtīta piegāde uz mājām, prece tiks piegādāta 5 -10 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Priekšapmaksas sūtījumiem ar saņemšanu pasta nodaļā, piegādes laiks, pie nosacījuma, ja prece ir pieejama noliktavā ir aptuveni 5-10 darba dienas.
    Ja prece nav noliktavā, kā arī svētku, aktīvās pārdošanas sezonas laikā un kravas aizkavēšanas iemeslu maksimālais piegādes laiks ir 30 dienu laikā kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža

Ja kāda iemesla dēļ preces piegādes termiņi var aizkavēties ilgāk par maksimāli noteikto piegādes termiņu ( 30 dienas) SIA Studio Moderna sazināsies ar Jums personīgi, lai vienotos par piegādes termiņu pagarināšanu vai pasūtījuma anulēšanu, atmaksājot veikto priekšapmaksu Jums atpakaļ.

Jums ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko preču piegādes veidu:

Piegāde pa pastu

Jūsu pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot Latvijas Pasta pakalpojumus. Piegāde tiek veikta uz to Pasta nodaļu, kura apkalpo Jūsu norādīto adresi. No Latvijas Pasta Jūs saņemsiet SMS ziņu uz savu norādīto tālruņa numuru, tiklīdz Jūsu pasūtījums būs pieejams norādītajā Pasta nodaļā. Pasta nodaļā sūtījumu var izņemt tikai pasūtījuma veicējs personīgi, uzrādot personu apliecinošu dokumentu; cita persona nevar saņemt paku Jūsu vietā. Latvijas Pasta darba laiku lūdzam skatīt tuvākajā pasta nodaļā.
Preču sūtījumi, kas smagāki par 20 kg, kā arī nestandarta izmēra pakas, vienmēr tiek piegādāti ar kurjeru. Sūtījums Pasta nodaļā tiek uzglabāts 14 dienas.

Preces saņemšana veikalā:

Pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Kad pasūtījums tiks nokomplektēts, saņemsi apstiprinājuma SMS ar uzaicinājumu izņemt savu pasūtījumu 5 dienu laikā. (Gadījumā, ja šajā laika posmā pasūtījums netiek izņemts, Jūsu pasūtījums tiek atcelts.)

Piegāde ar Eksprespasts kurjeru

Jūsu pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot Eksprespasts kurjera servisu. Pasūtījums tiek nogādāts norādītajā adresē. Lielgabarīta sūtījumus, kas smagāki par 30 kg, kurjers piegādā tikai līdz daudzdzīvokļu mājas parādes durvīm, privātmājai līdz vārtiem, ienešana un uznešana uz konkrētu stāvu netiek nodrošināta. Piegādes rītā Jūs saņemsiet informatīvu SMS ziņu uz savu norādīto tālruņa numuru, par to, ka šodien tiks piegādāts sūtījums, kā arī kurjera telefona Nr., gadījumā, ja vēlaties precizēt piegādes laiku vai mainīt pasūtījuma saņemšanas dienu. Ja piegādes laikā Jūs nebūsiet mājās, tad Exprespasta kurjers Jūsu pasta kastītē atstās informatīvu paziņojumu par neveiksmīgu piegādi un sūtījums tiks nogādāts atpakaļ uz Eksprespasta noliktavu. Divu nedēļu laikā Eksprespasts sazināsies ar Jums personīgi, lai vienotos par atkārtotu piegādes dienu. Sūtījums Eksprespasta noliktavā var tikt uzglabāts 14 dienas, šajā laika periodā Jūs arī personīgi varat sazināties ar Eksprespasta zvanu centru (+371 67008008), lai vienotos par atkārtotu piegādes dienu.

Kurjera piegādes darba laiks darba dienās: Latvijas galvaspilsētā Rīga – no 8:00 - 21:00, par piegādēm pēc 17:00 iepriekš vienojoties ar Eksprespastu, Pārējā Latvijas teritorijā – no 08:00 līdz 17:00
Norēķināties par pasūtījumu ir iespējams tikai ar norēķinu karti. Sūtījuma iepakojumu var atvērt tikai pēc preces apmaksas veikšanas un paraksta par saņemšanu.
Gadījumos, ja tiek konstatēti ārēji sūtījuma iepakojuma bojājumi, saņēmējs ir tiesīgs nepieņemt sūtījumu, pirms tam kopīgi ar kurjeru sagatavojot bojājuma aktu. Pirms sūtījuma saņemšanas kurjeram nepieciešams uzrādīt personas apliecinošu dokumentu.

Piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā.

Piegādes izdevumi atkarīgi gan no sūtījuma svara, gan attāluma, uz kurieni prece jānogādā.

Par precēm un piegādes izmaksām klients var norēķināties:

  • skaidrā naudā saņemot preci;
  • izmantojot līzinga pakalpojumus;
  • online maksājumi.

Apmaksu par preci skaidrā naudā Jūs veiksiet preces saņemšanas brīdī. Saņemot apmaksu, kurjers izsniedz pirkuma apliecinošus dokumentus — preču pavadzīmi-rēķinu un kvīti par skaidrās naudas saņemšanu. Pasūtījuma saņemšanu pircējs apliecina ar savu parakstu.

Atteikuma tiesības

1. Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.

2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

3. Prece nedrīkst būt faktiski lietota, preci Jūs variet izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, raksturu un darbību.

4. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, faksu vai e-pastu) mūs – SIA „Studio Moderna”, Reģ. Nr. 40003617324, juridiskā adrese: Mūkusalas iela 42C, Rīga, LV-1004; tālr. +371 67807675, fakss +371 67807681; e-pasts: info@top-shop.lv  ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Ja reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Jūs sūtāt preci, tad prece un atteikums ir jānosūta uz šādu adresi: SIA "Studio Moderna", Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000.

5. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

*Distances līgumā noteiktās 14 dienu atteikuma tiesības neattiecas, ja piegādātas pārtikas preces, dzērieni un citas tūlītēja patēriņa preces. (Ministru kabineta noteikumi Nr.255, punkts 2.4) un ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (Ministru kabineta noteikumi Nr.255, punkts 22.5). Pamatojoties uz minēto, ja patērētājs, ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (pie tādām precēm pieskaitāmi jebkāda veida kosmētikas līdzekļi, kuri ievietoti jebkāda veida iepakojumos), uz attiecīgo preci nav iespējams izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces piegādes dienas un atprasīt par preci samaksāto pirkuma maksu. Pieteikumi par minēto preču pirkuma maksas atmaksu, ja preces iepakojums ir bijis atvērts, netiks apmierināti un prece patērētājam tiks nosūtīta atpakaļ.

Atteikuma tiesības matračiem

Jūsu izvēlētais Dormeo matracis Jums sniegs pilnvērtīgai atpūtai nepieciešamo komfortu.

Lai pārliecinātos, ka Dormeo matracis Jums nodrošina vislabāko miegu, mēs piedāvājam 100 dienu izmēģinājuma periodu.

100 dienu izmēģinājuma periods ir spēkā vienmēr, neatkarīgi no tā, kur matracis ir iegādāts (veikalā, internetā, pa tālruni vai televīzijas veikalā). Izmēģinājuma periods dod Jums iespēju, 100 dienu laikā pēc matrača saņemšanas, to apmainīt pret piemērotāku modeli vai arī saņemt naudas atmaksu.

Izmēģinājuma perioda izmantošanas nosacījumi:

Matrača izmēģinājuma laiks, kura ietvaros Jūs varat veikt matrača maiņu vai atgriešanu, ir 100 dienas. Matraci nav iespējams apmainīt vairāk kā vienu reizi. Lai organizētu matrača apmaiņu, iepriekš lūdzam sazināties ar mums, zvanot pa tālruni 67807675 vai rakstot uz info@dormeo.lv.

Nauda tiks atmaksāta 2 nedēļu laikā no matrača un šī talona saņemšanas SIA “Studio Moderna” noliktavā, tieši tādā pašā veidā, kādā esat veicis apmaksu, ja vien nebūsiet norādījis citu atmaksas veidu.

Atgriežot matraci, tam jābūt tīrā, estētiskā stāvoklī. Matracis drīkst būt atpakots un  lietots, bet tas nedrīkst būt ļaunprātīgi bojāts (saplēsts, pieļauta mitruma nokļūšana uz matrača virsmas), pretējā gadījumā SIA “Studio Moderna” patur tiesības matraci atpakaļ nepieņemt. Pirms transportēšanas matracis ir jāiepako plēvē, lai transportēšanas laikā tam nerastos bojājumi un tas netiktu notraipīts. Ja matracis iegādāts mazumtirdzniecības veikalā, naudas atgūšanai lūdzam obligāti saglabāt kases čeku.

Atgriešanas noteikumi:

Lai pieteiktu matrača atgriešanu, Jums jāsazinās ar mums, zvanot pa tālruni 67807675 vai rakstot uz info@dormeo.lv. Atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz SIA “Studio Moderna”.

Matraci atgriezt Jūs varat arī personīgi, nogādājot to uz SIA "Studio Moderna", Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000 – obligāti iepriekš piesakot vizīti, zvanot pa tālruni 67807675 vai rakstot uz info@dormeo.lv. Šajā gadījumā atgriešanas izdevumu netiek.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” 22.punktu patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

22.1. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;

22.2. preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;

22.3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

22.4. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

22.5. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

22.6. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

22.7. līgums ir noslēgts par alkoholiskā dzēriena piegādi, par kura cenu ir panākta vienošanās līguma noslēgšanas laikā, ja tā piegādi var veikt pēc 30 dienām un tā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt;

22.8. patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;

22.9. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

22.10. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;

22.11. līgums noslēgts atklātā izsolē;

22.12. līgums noslēgts par izmitināšanas pakalpojumiem (izņemot līgumus par dzīvojamo telpu īri), preču pārvadāšanu, transportlīdzekļu īri, ēdināšanu vai izklaides pasākumiem, ja pakalpojuma sniedzējs apņemas sniegt pakalpojumu noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā;

22.13. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.

Pamatojoties uz minēto, ja patērētājs, ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (pie tādām precēm pieskaitāmi jebkāda veida kosmētikas līdzekļi, kuri ievietoti jebkāda veida iepakojumos), uz attiecīgo preci nav iespējams izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces piegādes dienas un atprasīt par preci samaksāto pirkuma maksu. Pieteikumi par minēto preču pirkuma maksas atmaksu, ja preces iepakojums ir bijis atvērts, netiks apmierināti un prece patērētājam tiks nosūtīta atpakaļ.

Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.

Uz juridiskām personām neattiecas, jo PTAL un MK noteikumi par distances līgumu nosaka, ka šie normatīvie akti attiecas uz patērētājiem - fiziskām personām.

Atteikuma radītās sekas

6. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.

7. Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk. Līdz ar to iesakām preci nosūtīt atpakaļ SIA „Studio Moderna” reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Šādā veidā Jūs ietaupīsiet savu laiku un ātrāk saņemsiet atpakaļ naudu, kas samaksāta par preces iegādi.

8. Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums vai bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

Preces nosūtīšana

9. Ja preci sūtīsiet atpakaļ, izmantojot VAS „Latvijas Pasts” pasta nodaļu pakalpojumus, un prece tiks sūtīta SIA “Studio Moderna” oriģinālajā iepakojumā (sūtīšanas kartona kastē), kurā prece tika saņemta, preces atpakaļ sūtīšanas izmaksas segs SIA „Studio Moderna”. Gadījumos, kad sūtītājs nevar iesniegt sūtīšanai iepakojumu, kurā prece tika saņemta, iepakojums būs jāiegādājas pašam, kā arī pašam būs jāsedz sūtīšanas izmaksas.

10. Ja preci sūtīsiet atpakaļ, izmantojot citus pasta vai kurjera pakalpojumu sniedzējus, kas nav VAS „Latvijas Pasts” pasta nodaļu pakalpojumi, piemēram, gadījumos kad nosūtat atpakaļ preces, kuras to specifikācijas vai gabarītu dēļ nav iespējams atgriezt caur pasta nodaļu, preces atpakaļ sūtīšanas tiešās izmaksas Jums būs jāsedz no saviem līdzekļiem. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni līdz 17 euro vai atkarībā no konkrētās preces apjoma un izmēriem saskaņā ar attiecīgā pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu tarifiem;

Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.

Atteikuma veidlapu Jūs varat lejupielādēt šeit.

SIA Studio Moderna naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu caur Latvijas Pastu, tāpēc naudas atgriešanas termiņi var mainīties atkarībā no naudas pārveduma izpildes laika.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā var sazināties, zvanot pa tel.: 6 780 76 75.

Nosūtot preci atpakaļ caur pastu, norādiet adresi: SIA "Studio Moderna", Ziemeļu iela 10, Lidosta Rīga, Mārupes novads, LV-1000.