Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

MAINI MATRACI REIZI 10 GADOS!

MATRAČA HIGIĒNAS TESTS

Cik vecs ir Tavs matracis?

 
Pēc 5 gadu ilgas matrača lietošanas:
  • uz tā ir nogulētas gandrīz 15 000 stundas
  • uz tā dzīvo vairāk putekļu ērcītes nekā cilvēki Losandželosā
  • tajā ir aptuveni 5,2 kg atmirušās ādas šūnas (ja uz tā guļ 2 cilvēki)
Pēc 7 gadu ilgas matrača lietošanas:
  • uz tā ir nogulētas gandrīz 20 000 stundas
  • tajā ir aptuveni 7,4 kg atmirušās ādas šūnas (ja uz tā guļ 2 cilvēki)
Pēc 9 gadu ilgas matrača lietošanas:
  • uz tā ir nogulētas gandrīz 28 000 stundas
  • tajā ir aptuveni 9,4 kg atmirušās ādas šūnas (ja uz tā guļ 2 cilvēki)
Pēc 10 gadu ilgas matrača lietošanas:
  • uz tā ir nogulētas gandrīz 30 000 stundas
  • tajā ir aptuveni 10,4 kg atmirušās ādas šūnas (ja uz tā guļ 2 cilvēki)
  • uz matrača dzīvo līdz pat 10 miljoniem putekļu ērcīšu

KAD MATRACIM JĀSAKA ARDIEVAS NEVIS ARLABUNAKTI

5 pazīmes, kas liecina par to, ka jāmaina matracis

1

Tavs matracis ir 10 vai vairāk gadus vecs

Eksperti uzskata, ka matraci būtu jāmaina pēc 10 gadu lietošanas, atkarībā no matrača sastāva, gulētāja dzīvesstila, gulēšanas ieradumiem u.tml. Tev varbūt 10 gadi liekas īss laiks, bet matracim tas ir vesels mūžs. Lai arī guļot uz matrača Tev var likties, ka ar to viss ir kārtībā, tā vecums ir nozīmīgs: ja matracis ir 10 vai vairāk gadus vecs, ir laiks sākt domāt par savu veselību.

MĒS TEVI BURTISKI APĒDĪSIM

Astoņkājaini kukaiņi, blusu un zirnekļu radinieki, kas dzīvo Tavās mājās un barojas ar Tavām atmirušajām ādas šūnām, kas katru dienu no Tevis nolobās.

1. Fakts
2

Tev nav labs miegs

Cilvēki par slikto miegu bieži vien vaino visu citu, bet ne matraci. Stresu no darba, bērnus, ēšanu pirms miega utt. Jā, šīs lietas var ietekmēt miega kvalitāti, taču bieži vien sliktu miegu izraisa tieši vecais matracis.

TIE NAV SPOKI, BET GAN MĒS, KAS SPOKOJAS TAVĀS MĀJĀS

Mēs esam gandrīz neredzami neapbruņotai acij. Uz viena naga mēs varam būt pat 7000.

2. Fakts

JA TU

  • jūti sāpes,
  • pamosties ar muguras un/vai sprandas sāpēm, stīvumu un tirpumu
  • guļot daudz grozies
  • nakts laikā pamosties vairākas reizes
  • izjūti alerģijas vai astmas simptomus
  • jūties noguris no rīta, lai gan esi gulējis visu nakti
  • citās vietās guli labāk, piemēram, viesnīcā vai uz dīvāna

Tad Tev visdrīzāk ir jāmaina matracis.
Tavs vecais matracis Tavam ķermenim liedz veselīgu un relaksējošu miegu.

3

Tavs matracis neizskatās pārāk pievilcīgi

Pat augstākās kvalitātes matrači ar laiku nolietojas, tāpēc apskati savu matraci, lai saprastu vai tam ir nolietojuma un deformācijas pazīmes. Izliekumi, kunkuļi, caurumi, traipi, plīsuma vietas - šīs visas ir pazīmes, kas liecina, ka matracis vairs nespēs sniegt nepieciešamo atbalstu un komfortu.

Ja uz matrača guļat divatā un Tu jūti otra cilvēka kustības nakts laikā, jums būtu jāapsver matrača maiņa, jo šādas pazīmes liecina, ka matracim ir zudusi elastība un atbalsts.

MĒS DIEVINĀM ŠĪS VIETAS TAVĀS MĀJĀS…

Mēs vislabāk jūtamies mitrās un siltās vietās. Matrači, dīvāni un paklāji ir īsti putekļu ērcīšu magnēti.

3. Fakts
4

Tā nav Tava, bet gan matrača vaina

Trešdaļu savas dzīves Tu pavadi gultā, bet dzīves laikā Tu nepārtraukti mainies, vai ne tā? Iespējams, nomet pāris kg vai pieņemies svarā, iespējams, Tev ir bijusi kāda trauma vai operācija, varbūt rodas kāda slimība, piemēram, artrīts, varbūt Tu esi sācis/-kusi gulēt ar vēl kādu cilvēku un, protams, Tu arī vienkārši kļūsti vecāks/-a. Lai arī kāds būtu iemesls, Tavs ķermenis mainās un Tavs matracis vairs nespēj nodrošināt nepieciešamo komfortu un atbalstu, kas nepieciešams šīm pārmaiņām.

 
5

Tev ir neveselīgi gulēšanas paradumi

Mēs Tevi nesaucam par nevīžīgu, bet vēlamies, lai saproti, ka Tev varētu būt kādi paradumi, kas ir nehigiēniski matracim un neveselīgi Tev pašam/-ai.

OOO JĀ, MUMS TAS PATĪK

Mēs vairojamies ļoti ātri. Putekļu ērcīšu mātīte dēj vairāk kā 100 oliņas mēnesī visu savu īso 2-3 mēnešu dzīvi.

4. Fakts

ATVAINO, BET TU MUMS ESI TIKAI TUALETE

Patiesais drauds ir tas, kas paliek pēc mums… mūsu izkārnījumi. Viena putekļu ērcīte var dienas laikā nokārtoties vairāk nekā 20 reizes. Šie izkārnījumi var izraisīt astmas un alerģiju lēkmes.

5. Fakts

JA TU

  • Ļauj mājdzīvniekiem gulēt ar Tevi gultā
  • Guli kails
  • Ēd gultā
  • Nemazgājies pirms ej gulēt
  • Bieži nemaini palagu un gultas veļu

Tad Tavs vecais matracis nav higiēnisks un to ir jāmaina.

Vecā matrača nomaiņa var acumirklī uzlabot Tavu miegu, ikdienas produktivitāti un vispārējo veselību. Apskati mūsu matraču piedāvājumu un izvēlies sev piemērotāko.

  • Kā izvēlēties sev piemērotāko matraci?

    Tava gulta ir Tava ikdienas paradīze, vieta atpūtai un relaksācijai. Velti 5 minūtes, atbildi uz dažiem jautājumiem un mēs Tev palīdzēsim izvēlēties matraci, kas ir piemērots tieši Tev.

  • Jaunie Air+ matrači

    Šie īpaši kvalitatīvie matrači, kuros izcils komforts ir apvienots ar modernākajām tehnoloģijām, ir veidoti no vairākiem slāņiem, kas atbilst ķermeņa dabiskajai uzbūvei. Kabatu atsperes un Octaspring® — mēs esam apvienojuši labāko, ko sniedz abas tehnoloģijas, lai radītu luksusa kvalitātes matračus, par kādu citi matrači var tikai sapņot.

  • Avoti:
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Aminoff, M. J., Boller, F., & Swaab, D. (2011). We spend about one-third of our life either sleeping or attempting to do so. Handbook of Clinical Neurology, 98(VII).
  • Banana consumption in the EU, imports and production. (2018). European commision report.
  • McArdle ,William D., Katch, Frank L. & Katch, Victor L. (2001). Exercise Physiology: Nutrition, Energy, and Human Performance.
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Population (demography, migration and projections). 2019. Eurostat report.
  • Schei, M. A., Hessen, J. O. & Lund, E. (2002). House-dust mites and mattresses. European Journal of Allergy and Clinical Immunology, 57(6).
  • Topol EJ (ed). Textbook of Cardiovascular Medicine (1998), Philadelphia: Lippincott-Raven.