Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Vai jūs vēlaties atmest smēķēšanu?

Vēlaties atmest smēķēšanu, bet baidāties, ka Jūsu svars varētu pieaugt?

Vai Jūs esat izlēmis atmest smēķēšanu, bet šo ieceri neļauj realizēt doma par slaveno teicienu, ka smēķēšanas atmešana palielina liekā svara problēmu? Ja Jūs vēlaties parūpēties par savu veselību, beidziet meklēt iemeslus, kāpēc vēl aizvien smēķējat.

Izlasiet šo rakstu, kurā mēs pastāstīsim kā piemānīt kāri pēc nikotīna, nekļūstot par saldummīli.

Atmestā smēķēšana nepalielina Jūsu svaru

Bailes no iespējamā liekā svara lielākajai daļai smēķētāju ir atrunāšanās Nr.1. Tomēr, ja Jūs nopietni raizējaties par savu veselību vai, ja Jūs jau esat pamanījis pirmās veselības problēmas pazīmes, Jums jāapzinās, ka laiks atmets smēķēšana.

Nikotīns palīdz sadedzināt kalorijas – pat nikotīna plāksteri

Pētījumi ir pierādījuši, ka nikotīns palīdz organismam dienā sadedzināt par 200 kalorijām vairāk, tieši šī iemesla dēļ smēķēšanas atmešana daudziem ir izaicinājums.

Lai pēc smēķēšanas atmešanas tiktu galā ar nikotīna trūkumu, lietojiet nikotīna aizstājējus plāksteru, elektroniskās cigaretes vai košļājamās gumijas veidā.

Šādi jūs apmierināsiet vēlmi pēc nikotīna un izsalkuma sajūtu, kas atmešanas laikā rada vislielākās grūtības.

Ja Jums pietrūkst cigaretes rokās …

Viens ieradums parasti noved pie kāda cita, tādēļ Jums nevajadzētu vēlmi pēc cigaretes aizstāt ar ēdienu, ja vien šis ēdiens nav dārzeņi (nekādas mērces un salātu aizdares). Ja Jums diskomfortu rada sajūta, ka kaut kā rokās pietrūkst, izmantojiet pretstresa bumbu vai burziet avīzi.

Atmešanas noslēpums slēpjas apstāklī, ka ikreiz, kad smēķēšanas trūkuma dēļ Jūs jūtaties apmulsis un kad roka sniedzas pēc cigaretes, Jums ir jāatgādina sev kāpēc Jūs esat nolēmis atmest smēķēšanu.

Aizstājiet lielo kaloriju skaitu

Nobeigumā: neaizmirstiet, ka atmetot smēķēšanu, Jūs saglabājat 200 liekās kalorijas dienā. Kā no tām tikt vaļā?

  • Samaziniet ikdienā uzņemto kaloriju daudzumu – tas būs pavisam vienkārši, ja Jūs apēdīsiet ¾ no ierastās porcijas vai izvairīsieties no majonēzes un siera.
  • Dienas laikā uzturiet aktīvu dzīvesveidu – 200 kalorijas iespējams sadedzināt veicot 20 minūšu pastaigu vai braukšanu, kā arī liftu aizstāt ar kāpšanu pa trepēm.

Mazi upuri ir lielu mērķu vērti: kļūstiet par veselu cilvēku ar tīrām plaušām un veselīgu organismu.