Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Pareiza matrača izvēle

Katru gadu aptuveni 40% no pasaules iedzīvotājiem saskaras ar muguras sāpēm.

Gadījumā, ja Jūs esat viens no šiem nelaimīgajiem, pareizai matrača izvēlei būs būtiska loma Jūsu problēmu atrisināšanā, vai sāpju atvieglošanā. Šeit būs daži padomi, kas palīdzēs Jums izvēlēties pareizo matraci:

  • Nepērciet matraci tikai tādēļ, ka pārdevējs veikalā Jums apgalvo, ka tas palīdzēs Jūsu mugurai. Ir būtiski, lai matracis nodrošinātu maksimālu atbalstu Jūsu ķermenim un Jūs pārliecinātos, ka Jūsu ķermenis miega laikā atrodas visdabiskākajā pozīcijā.
  • Nav iespējams apgalvot, ka ir kāds matracis, kurš var atrisināt visas Jūsu muguras un mugurkaula problēmas. Respektīvi, pastāv liela šādu problēmu dažādība. Tieši tādēļ Jums ir jāvelta pietiekošs laiks, lai izvēlētos pareizo matraci un pārbaudītu, vai tieši tas vislabāk atbilst Jūsu vajadzībām un liek justies maksimāli ērti. Nepievērsiet uzmanību tikai preces cenai, bet mēģiniet atrast tieši Jums vispareizāko risinājumu.
  • Ja matracis ir stingrs, tas nenozīmē, ka tas ir labs Jūsu mugurkaulam. Jums ir jāpārliecinās, ka tas sniedz pietiekošu atbalstu nieru, kakla un plecu zonā. Vairumā gadījumu piemērotākais risinājums labam atbalstam ir vidēji ciets matracis.
  • Veicot pirkumu, pārliecinieties, ka esat izvēlējies arī pareizu spilvenu, kurš sniedz nepieciešamo atbalstu Jūsu kaklam, nodrošinot, ka Jūsu ķermenis atrodas pareizā horizontālā pozīcijā. Pārāk liels spilvens izvirza Jūsu galvu pārāk daudz uz priekšu vai sāniem (atkarībā no tā, kā Jūs guļat) nākamajā rītā radot sāpes kaklā, kā arī var likt Jums justies miegainam un nogurušam.

Īsi padomi attiecībā uz miega pozu:

  • Guļot izvēlieties tādu pozu, kas maksimāli atslogo Jūsu mugurkaulu.
  • Gulēšana uz sāniem ir labāka, nekā gulēšana uz vēdera, ar uz sāniem saliektu kaklu.

Mitja Kržišniks, ortopēds