Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Pamodini tīģeri sevī!

Daži seksa vingrinajumi Jūsu sajūtu atmodināšanai...

Ja jūsu “vētrainākie” gadi jau ir aiz muguras un hormoni vairs tik mežonīgi netrako, tas nebūt nenozīmē, ka seksuāla bauda ir kļuvusi par pagātni. Ja jūtat, ka vairāk neesat rotaļīgs tīģeris, ir laiks veikt dažus seksa vingrojumus.

Veselība + apstākļi = labs sekss

Mēs bieži vien noliedzam faktu, ka veselīga intīmā dzīve ir atkarīga no veselības stāvokļa, it īpaši sirds veselības un holesterola līmeņa. Veselīga sirds nodrošina labu asinsriti, kas ir priekšnoteikums kvalitatīvam dzimumaktam!

Pierādījums: vai jūs zinājāt, ka arterioskleroze ir viens no galvenajiem faktoriem, kas tiek vainots kā seksuālās disfunkcijas iemesls?

Sirds un asinsvadu sistēmu var stiprināt un uzlabot ar aerobo vingrojumu palīdzību, jo tie novērš artēriju sašaurināšanos un nosprostošanos, kā arī veicina asinsriti.

Sekss un fitness… vīriešiem

Vidējā vecuma vīriešu fiziskās un seksuālās aktivitātes pētījumi ir pierādījuši, ka tie vīrieši, kuri trenējas visu mūžu, saglabā seksuālo aktivitāti daudz vieglāk, nekā tie, kuri nav bijuši tik aktīvi.

Arī neaktīvi vīrieši, kuri uzsāk trenēties, kļūst seksuāli daudz aktīvāki jau pēc 9 regulāru treniņu mēnešiem – viņi retāk saskaras ar problēmām, kā arī daudz biežāk izbauda spēcīgu orgasmu.

Sekss un fitness… sievietēm

Regulāri treniņi sievietēm samazina sirdslēkmes risku un pēkšņu garastāvokļa maiņu gadījumu biežumu.

Bez tam, regulāri treniņi līdzsvaro estrogēna līmeni, kas palīdz samazināt citas negatīvās sekas, arī saistībā ar seksualitāti.

Testosterons – seksa pavēlnieks

Vai jūs zinājāt, ka testosterons atbild par seksuālo iekāri gan vīriešiem, gan sievietēm? Ja testosterona līmenis ir zems, arī seksuālās dziņas ir piezemētas.

Treniņš apvienojumā ar sabalansētu uzturu ir dabisks testosterona aizstājējs un palīdz ķermenim aizvietot iztrūkstošo testosterona daudzumu.

Stresa iznīcinošais spēks

Ja regulāri trenēsieties, jums būs vieglāk cīnīties ar stresu, kas tik ļoti samazina seksuālo iekāri. Stress samazina vēlmi pēc seksa un palielina daudzu slimību iespējamības risku.

Regulārs un mērens treniņš palīdz ķermenim atbrīvoties no stresa un stiprina imūnsistēmu.

Labākam seksam

Pirms uzsākat jebkādu treniņa programmu, iesakām konsultēties ar savu ģimenes ārstu. Tieši medicīnas speciālists var sniegt labāko padomu attiecībā uz tieši jums piemērotāko treniņu, ņemot vērā jūsu veselības stāvokli.

Aerobie vingrojumi – cilvēkiem labā formā

Ja jūs esat labā fiziskajā formā, mēs jums iesakām veikt aerobos (kardiovaskulāros) treniņus 20 līdz 40 minūtes trīs vai četras reizes nedēļā. Jūs varat, piemēram, iet, skriet, peldēt vai braukt ar velosipēdu.

Ja neesat labā formā…

Atcerieties, ka jūs varat trenēties arī veicot ikdienas darbus: ejiet pa kāpnēm, strādājiet dārzā, veiciet mājas darbus... arī tas ir labs veids, kā atgūt spēkus.

Muskuļu elastībai un dažādām seksa pozām

Veiciet stiepšanos seksa fitnesa programmas ietvaros. Pēc katra treniņa ir būtiski veikt stiepšanās vingrojumus, jo tad muskuļi jau ir iesildīti. Arī jūsu partnerei ir jāveic stiepšanās.

Pastāsiet viņai, cik tas ir svarīgi un veiciet stiepšanos pēc seksa abi kopā – jums būs vairāk kopā kvalitatīvi pavadīta laika un daudz tuvākas attiecības.

Divi vienkārši stiepšanās vingrojumi kopā ar partneri

  • Apsēdieties uz grīdas seju pret seju un saskarieties ar pēdām. Pastiepieties uz priekšu un sadodieties rokās. Lēnām virzieties uz aizmuguri un velciet partneri uz priekšu. Izturiet šādu pozu 15–30 sekundes un tad atkārtojiet vingrojumu uz otru pusi. Ieturiet nelielu pauzi un atkārtojiet vingrojumu vēl vienu reizi. Neveiciet nekādas asas kustības un nepārspīlējiet – esiet maigs un mierīgs.
  • Apstājieties seju pret seju ar partneri aptuveni metra attālumā viens no otra. Viegli sadodieties rokas. Lēnām veiciet puspietupienu līdz augšstilbi atrodas paralēli attiecībā pret grīdu. Izturiet šādu pozu 30 sekundes un tad lēnām piecelieties. Atkārtojiet vingrojumu trīs reizes. Pēc tam, kad muskuļi būs palikuši spēcīgāki, mēģiniet izturēt puspietupienu 60 sekundes.

Izbaudiet vingrošanu un saglabājiet veselīgu seksuālo apetīti!