Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģini
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

6 kreatīvi un neierasti paņēmieni kā ātri iemigt

Grūti aizmigt? Ja esi pamēģinājis visas ierastās metodes, kas palīdzētu iemigt, varbūt ir īstais brīdis izmēģināt kaut ko neierastāku. Esam atraduši 6 neierasti oriģinālus veidus, kas varētu tevi iemidzināt pavisam īsā laikā.

1. Paliec nomodā

Izklausās traki, bet tas ir tik traki, kas patiesībā nostrādā! Ja nevari aizmigt, jo gribi iemigt beidzot, iespējams, tāpēc vien vajadzētu to pamēģināt. Viss, kas tev jādara, jāmēģina palikt nomodā un miegam vajadzētu uznākt dažu minūšu laikā. Tavs prāts ir spējīgāks kā domā, tieši tāpēc šis paņēmiens varētu iedarboties. Jebkurā gadījumā, tas neprasa daudz piepūles, ko gan tu zaudētu, ja pamēģinātu?

2. Aizspied savu labo nāsi

Tas izklausās smieklīgi, tomēr tas strādā! Tas ir sens jogas paņēmiens, pie tam tādā veidā vari samazināt savu asinsspiedienu un līdz ar to atslābināt ķermeni dažās minūtēs. Vienkārši apgulies uz kreisā sāna un aizspied ar pirkstu labo nāsi. Tam vajadzētu palīdzēt atslābināties un ātrāk iemigt. Šis ir vienkāršs un dabīgs veids, kā samazināt bezmiega problēmas.

3. Pārdomā savu dienu

Ja diena ir stresa piesātināta un vakaros galva ir pilna ar domām, kas neļauj aizmigt, tad pārdomāt vēlreiz aizvadīto dienu būtu diezgan noderīgi, lai varētu beidzot aizmigt. Vienkārši izej cauri visam, kas ar tevi dienā ir noticis, kas ļaus mierīgi pieņemt visus notikumus un atbrīvos prātu no raizēm. Līdz ko tu samierināsies ar dienā piedzīvoto, tā ātri vien miegs būs klāt.

4. Atslābini muskuļus

Muskuļu atslābināšana ir vienkārša, tomēr ļoti efektīva metode kā nomierināties, kas attiecīgi novedīs pie mierīga nakts miera. Tas ir ļoti vienkārši – apgulies uz muguras, mierīgi ievelc dziļu elpu, ieelpojot sasprindzini muskuļus, uz mirkli aizturi elpu ,un izpūšot gaisu atslābini muskuļus. Atkārto to sasprindzinot atsevišķi katru ķermeņa daļu. Jāsaka, ka šī metode ir tik atslābinoša, ka iespējams iemigsi procesa vidū. Bet tāds jau ir mērķis.

5. Dodies uz savu laimīgo vietu

Iemigt ir daudz vieglāk, ja esi laimīgs un mierīgs. Tāpēc katru nakti savās domās dodies uz savu laimīgo vietu, kas var krietni uzlabot tava miega kvalitāti. Aizver acis un iedomājies sevi vietā, kurā jūties vislabāk. Tā var būt tava iecienītākā atvaļinājumā vieta, tā var būt mājas, kurā esi pavadījis bērnību, vai aŗī tā varbūt izdomāta vieta, piemēram, pļava ar tavām mīļākajām puķēm. Paliec tur un izbaudi, katru detaļu, kas tevi tur iepriecina, un drīz vien tevi pārņems mierpilns miegs.

6. Dungo savas mīļākās

Izklausās dīvaini? Iespējams, bet šis paņēmiens var palīdzēt iemigt, tāpēc neatmet šo domu pirms neesi pamēģinājis. Viss, kas tev jādara, jāapsēžas vai jāapguļas gultā un jāatslābina viss ķermenis. Aizcer acis, elpo caur degunu un lēnām izelpojot caur gandrīz aizvērtu muti, dungo pie sevis. Koncentrējies un vibrācijām savā ķermenī un sajūti kā pamazām kļūsti miegaināks. Atkārto vairākas reizes līdz sajūti, kad ielīgsti brīnišķīgajā salda miega pasaulē.