Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Kas jāzina pirms pirmā sporta kluba apmeklējuma?

Ir daudzi cilvēki, kuri vēlas zaudēt lieko svaru vai arī iegūt lielāku muskuļu masu, un vēlas to darīt trenējoties sporta zālē. Daudziem cilvēkiem tomēr ir grūti doties uz sporta zāli vieniem, tādēļ, ka viņi baidās izskatīties it kā nezinātu, ko tur darīt, jo viņi patiešām nezina, kā izmantot daudzus no trenažieriem un aprīkojumu.

Daudziem nepatīk jautāt pēc palīdzības, tādēļ pēc pirmā neveiklā sporta zāles apmeklējuma viņi padodas un nesasniedz vēlamos rezultātus.

Ja jūs atpazīstat sevi šajā aprakstā, uzziniet, kā pavadīt savu pirmo sporta zāles apmeklējumu tik patīkami, cik vien iespējams.

Pajautājiet sev, kādus rezultātus jūs vēlaties sasniegt

Ir ļoti svarīgi zināt, ko mēs vēlamies sasniegt ar treniņu. Ja nolemjat iegūt lielāku muskuļu masu, jūsu treniņš atšķirsies no tā treniņa, kas jāveic, ja vēlaties zaudēt dažus liekos kilogramus. Ja jūsu mērķis ir iegūt stingru vēdera muskulatūru, jūs nesasniegsiet šo rezultātu tik ātri veicot tikai vēdera preses vingrojumus, jo ir jāveic arī sirds treniņš. Šeit noderēs iešana uz skrejceliņa vai braukšana ar velotrenažieri.

Uzziniet par dažādiem trenažieriem

Ja jums ir bailes izskatīties apjukušiem sporta zālē tādēļ, ka jūs nezināt kā izmantot trenažierus, uzziniet par tiem internetā vai arī caur dažādiem žurnāliem. Ja jums ir nepieciešams padoms, jūs varat pajautāt kādam savam draugam, kurš regulāri apmeklē sporta zāli. Taču vislabāk ir apmeklēt sporta zāli pirmo reizi kopā ar savu treneri, kurš var paskaidrot jums, kā izmantot dažādās ierīces un to, kā tās ietekmē jūsu muskuļus.

Nekaunieties, jo neviens nenāk uz sporta zāli pirmajā reizē ar ideālas formas ķermeni un visām zināšanām, kas nepieciešamas, lai veiktu vingrinājumus pareizi.

Ja iespējams, paņemiet līdzi draugu

Ja jūs zināt kādu, kuram ilgstošs sporta zāles apmeklējums ir palīdzējis, vai arī kādu, kuram interesē trenēšanās, izmantojiet iespēju un paņemiet šo cilvēku līdzi. Ja draugs trenēsies jums blakus, tas var iedrošināt un motivēt jūs turpināt trenēties patstāvīgi. Taču jums ir vienmēr jāiet uz sporta zāli ar mērķi izmantot savu laiku tik efektīvi, cik vien iesējams. Ja jūs ejat uz sporta zāli kopā ar draugu, pārliecinieties, ka treniņš aizņem krietni vairāk laika, nekā pļāpāšana.

Pārtika un ūdens ir ļoti svarīgi

Treniņa laikā ir svarīgi arī dzert daudz ūdens, lai jūs nezaudētu pārāk daudz ķermeņa šķidruma. Stundu ilga intensīva treniņa laikā jums būtu jāizdzer vismaz viens litrs šķidruma. Ja jūsu mērķis ir zaudēt lieko svaru, nedzeriet enerģijas dzērienus, jo tie lielākoties satur daudz kaloriju. Iesakām ēst pirms treniņa, taču tai ir jābūt tikai vieglai maltītei, jo pretējā gadījumā treniņa laikā jums var kļūt slikti.

Neļaujiet, lai jūs vilina uzturvielām bagātas piedevas

Sporta zālēs ir arī daudz cilvēku, kuri ir iztērējuši kaudzi naudas dažādiem proteīnu uztura bagātinātājiem pat pirms regulāra treniņa uzsākšanas. Daudzi no viņiem pēc tam pavisam atmet sporta zāles apmeklējumiem ar roku. Tādēļ jums būtu jāpārliecinās, ka jums patīk treniņi sporta zālē, pirms jūs iztērējat daudz naudas uztura bagātinātājiem.

Lai gan tie var palīdzēt jums iegūt muskuļu masu un zaudēt dažas liekās kalorijas, ar piedevām vien nepietiek. Jums ir smagi jāstrādā.

Nepareiza vingrojumu izpilde var būt neproduktīva, kā arī var kaitēt jums

Sporta zālē bieži vien ir cilvēki, kuri uzsāk treniņus ar svariem, kas viņiem ir daudz par smagiem, kā arī veic vingrojumus nepariezi vai arī nepietiekoši ilgi. Nekaunieties sākt ar vieglākiem svariem, jo jūsu treniņš būs daudz efektīvāks ar vieglākiem svariem, izpildot vingrojumus pareizi, nekā ar smagākiem svariem un izpildot tos nepareizi. Turklāt tā jūs varat arī savainot sevi - nepareizas kustības var kaitēt jūsu ķermenim.

Treniņa programma

Ikviens sporta zāles apmeklējums ir jāsāk ar iesildīšanās vingrojumu kopumu. Tādēļ sākumā iesakām jums skriet vismaz desmit minūtes. Ja jūsu mērķis ir tikai sadedzināt kalorijas, tad uz skrejceliņa varat pavadīt vairāk laika.

Katru reizi, kad dodaties uz sporta zāli, jums iepriekš ir jāizlemj, kuras muskuļu grupas vēlaties trenēt, jo vienā reizē jums nav jātrenē visas muskuļu grupas.

Starp sporta zāles apmeklējumiem ir jābūt pāris atpūtas dienām. Cik daudz atpūtas jums ir nepieciešams, ir atkarīgs no sasniedzamā rezultāta. Taču mēs jums iesakām iet uz sporta zāli vismaz trīs reizes nedēļā. Vingrojumi ir jāizpilda piegājienos, piemēram: trīs līdz pieci piegājieni pa divpadsmit vai piecpadsmit atkārtojumiem. Atkārtojumu skaits ir atkarīgs no cilvēka. Ik pēc trim regulāra treniņa nedēļām var sākt izmantot smagākus svarus.

Iešana uz sporta zāli ir jautra

Ja jūs sekosiet visām šīm instrukcijām, jūs drīz vien sapratīsiet, ka iešana uz sporta zāli var būt daudz jautrāka, kā arī var ātri kļūt par daļu no jūsu ikdienas dzīves. Ar regulāriem treniņiem jūs jutīsieties daudz labāk, kas viennozīmīgi ir vissvarīgākā lieta.