Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Kas ir miegs

Kas patiesībā ar mums notiek, kamēr mēs guļam?

Mēs zinām, ka mūsu organisma funkcijas palēninās, un dienas beigās mēs sākam justies noguruši un jūtam, ka mūsu enerģijas līmenis ir zemāks, nekā dienas laikā.

Tad mēs ejam gulēt, aizveram acis un nākamā lieta, ko mēs dzirdam ir modinātājpulkstenis no rīta.

Taču patiesībā, laikā, kad mēs esam aizmiguši, mūsu smadzenes ir ļoti aktīvas - gandrīz tik pat aktīvas, kā tad, kad esam nomodā. Normālā miega modelī mēs izejam cauri divām fāzēm: dziļā miega fāze un ātrās miega fāze.

Dziļā miega fāze

Dziļā miega fāze iestājas pusstundu pēc tam, kad organisms ir pilnībā relaksējies un mēs aizmiegam. Šī fāze ilgst aptuveni 40 minūtes. Šīs aktīvās fāzes laikā noris lielākā daļa no sapņiem, pārējās mūsu ķermeņa kustības ir pilnībā rimušās.

Ātrā miega fāze

Seko ātrā miega fāze, kad Jūsu smadzenes apstrādā visu sajūtu informāciju, kas saņemta iepriekšējā dienā.

Mēs pieredzam šīs miega fāzes vairākas reizes nakts miega laikā (miega cikli). Ja mēs pamostamies ātrā miega fāzes laikā, mēs iespējams labāk atceramies redzētos sapņus.

Dziļā miega fāze kļūst progresīvi īsāka un miegs uz nakts beigām kļūst vieglāks.

Dziļā miega fāzes laikā tiek ražots cilvēka augšanas hormons (STH – somatotropīns), kas ir vitāli svarīgs Jūsu organismam. Šis hormons padara Jūsu ķermeni noturīgu pret stresu un sasprindzinājumu, kas var rasties dienas laikā.

Jo garākas ir dziļā miega fāzes, jo labāk mēs Jūtamies nākamajā dienā, tāpēc ka ir saražots pietiekošs STH daudzums.