Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Kā pilnveidot savu ķermeni?

Kā pilnveidot savu ķermeni?

Lai ātri un pareizi uzlabotu muskuļu masu, jums ir cieši jāpieturas sīki izstrādātai programmai. Šai programmai ir jāaptver tādi aspekti, kā treniņi ar svariem, uzturs un atbilstoši atpūtas periodi.

Cenšoties palielināt muskuļu masu, domājiet praktiski un izlemiet, kas vislabāk atbilst tieši jums un neatlaidīgi pieturieties pie šiem principiem:

1. Regulāri cilājiet svarus

Ja vēlaties iegūt spēcīgu un muskuļotu ķermeni, kā arī ātri palielināt muskuļu masu - regulāri cilājiet svarus. Svarcelšanas stienis būs lielisks palīgs, ja veiksiet treniņu regulāri.

Nodarbībās jāvelta laiks pietupieniem, vilkmei, celšanai virs galvas, pievilkšanās un pumpēšanās vingrojumiem, kā arī spiešanai guļus. Atkārtojiet katru vingrinājumu 8-12 reizes. Tas palīdzēs ātri attīstīt muskuļu masu.

2. Ēdiet barojošu pārtiku

Lai palielinātu muskuļu masu, jums ir jāēd daudz uzturvielām bagātas pārtikas. Liela nozīme ir proteīniem. Ēdiet tādus pārtikas produktus kā vārītas olas, liesa gaļa, vārīta vista, vārītas zivis un tādus jūras produktus, kā tuncis, garneles un lasis.

Diētā neaizmirstiet iekļaut arī dārzeņus, augļus un riekstus. Jo vairāk proteīnu būs jūsu diētā, jo spēcīgāki un lielāki muskuļi veidosies.

3. Veltiet 30 minūtes ātrai iešanai, džogingam vai arī ātram skrējienam

Muskuļu masas palielināšanas programmas laikā 30 minūtes no fiziskajām aktivitātēm veltiet ātrai iešanai, lēnam skrējienam vai pat sprintam. Šie ir lieliski veidi, kā veicināt vielmaiņu un ātrāk attīstīt muskulatūru.

4. Katru dienu izdzeriet 12 glāzes ūdens

Jums ir jāizdzer vismaz 12 glāzes ūdens katru dienu. Tas ir dabisks veids, kā no ķermeņa izvadīt toksīnus un attīstīt muskuļu spēku.

5. Daudz guliet

Arī gulēšanai ir ļoti liela nozīme muskuļu masas veidošanā. Veltiet miegam vismaz 8 stundas un atcerieties – jo vairāk jūs gulēsiet, jo spēcīgāki būs jūsu muskuļi.

6. Atpūtieties

Centieties neuztraukties. Ievērojot muskuļu masas palielināšanas programmu, divas dienas nedēļā veltiet atpūtai. Ieplānojiet došanos piknikā vai arī uz kādu iemīļotu vietu. Jo vairāk relaksēsieties starp treniņiem, jo labāk muskuļi atjaunosies un kļūs spēcīgāki.

7. Klausieties mūziku

Pēc tam, kad būsiet pabeidzis smago muskuļu masas veidošanas treniņu, klausieties mūziku. Tas atslābinās muskuļus un atbrīvos prātu. Jums ātri uzlabosies garastāvoklis un jūs izjutīsiet vispārēju garīgo mieru.

Mūzika no tiesas ir balzāms jūsu dvēselei. Mūsdienās pēc muskuļu masas palielināšanas treniņa Holivudas filmu zvaigznes klausās mūziku. Tādēļ iemācieties relaksēties un palīdziet muskuļiem atslābināties un augt, klausoties mūziku.

8. Dejojiet – gan muskuļu tonusam, gan priekam

Dejošana ir lielisks veids, kā atbrīvoties no liekajiem taukiem, tonizēt un attīstīt muskulatūru. Pēc tam, kad būsiet pabeidzis muskuļu masas pilnveidošanas treniņu, veltiet laiku dejošanai. Deja ir ne tikai patīkama aktivitāte, bet arī lielisks veids, kā tonizē muskulatūru.