Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Kā pamosties, ja rīts nav mīļākā dienas daļa?

Ja jūtaties noguruši uzreiz pēc acu atvēršanas no rīta, diena noteikti nebūs izdevusies. Jo labākā garastāvoklī Jūs modīsieties, jo vieglāk dienas laikā būs tikt galā ar stresu un ikdienas problēmām. Izmēģiniet trīs padomus, kas palīdzēs ātrāk un labāk pamosties no rītiem.…

1. Mostieties agri no rīta.

Kortizols – pamošanās hormons – sāk izdalīties no ķermeņa jau 6 no rīta. Tā koncentrācija asinīs sasniedz visaugstāko līmeni laika posmā no 7 līdz 8, līdz ar to padarot šo laiku par idēli piemērotu, lai pamostos.

2. Neleciet no gultas ārā uzreiz pēc modinātāja nozvanīšanas  

Jūs vēl esat miegaini, tādēļ nesteidzieties! Nakts laikā organisms ieņem mazākus apgriezienus un nav gatavs pēkšņai pamošanai. Lēnām atveriet acis, lai ļautu nervu centriem pierast pie gaismas. Nekārdiniet sevi ar miegu un nevārtieties, labāk pasēdiet uz gultas malas.

3. kārtīgi izstaipieties.

Kauli vairāku stundu garumā ir bijuši miera stāvoklī, tieši tādēļ tiem ir nepieciešams laiks, lai atkal atgūtu elastību. Šeit ir īstais laiks, lai iesaistītos procesā. Sāciet ar locītavu stiepšanas vingrinājumiem rokām un kājām un beidziet ar visa ķermeņa stiepšanās vingrinājumiem.