Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģini
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Bīstami! Gulēšanas paradumi, kas veicina svara pieaugumu

1. Jūs neiekļaujat izgulēšanos prioritāšu sarakstā.

Pētījumi rāda, ka cilvēki, kuri nav pietiekami izgulējušies, uzņem par vairākiem simtiem kaloriju vairāk, ne tikai tāpēc, ka ilgāk atrodas nomodā, bet tāpēc, ka miegs iedarbojas uz izsalkuma līmeni regulējošu hormonu izstrādi organismā. Ja pastāvīgi atliekat izgulēšanos uz nedēļas nogali vai ilgstoši iztiekat ar dažām miega stundām, jūs izjutīsiet lielāku vēlmi našķotoies un uzņemt vairāk pārtikas, nekā ķermenim patiesībā nepieciešams.

2. Jūsu miegs nav pietiekami kvalitatīvs.

Pat tad, ja gulēt aizejat samērā laicīgi, ja naktī bieži mostaties, pastāv liela iespēja, ka jūsu ķermenis uzkrās vairāk tauku uz vēdera, jo neizgulējušies jūs jutīsieties nervozi un stresā. Palīdziet sev izgulēties, radot patīkamu vidi gulēšanai, izslēdzot visas elektroierīces vismaz 20 minūtes pirms došanās pie miera un izvairoties no alkohola lietošanas.

3. Jūs nevarat aizmigt, ja neesat uzkodis kādu našķi.

Var jau būt, ka pāris karotes saldējuma pirms gulētiešanas jums palīdzēs iemigt, taču pat neliels daudzums kāruma nedēļas laikā var sasniegt pat pāris tūkstošus lieku kaloriju. Atcerieties, ka nav arī labi iet gulēt izsalkušam – tas liks uzņemt vairāk liekas kalorijas nākamajā dienā, vai sliktākajā gadījumā – pamostoties naktī. Tāpēc rīkojieties gudri – izvēlieties vieglu mazkaloriju uzkodu un saldu miegu!

4. Tā vietā, lai celtos un pavingrotu, jūs nospiežat atlikšanas pogu modinātājā.

Ja rīts ir vienīgais brīdis, kurā varat iekļaut savu nelielo vingrošanas programmu vai doties uz sporta zāli, jums nekad tas neizveidosies par paradumu, ja pastāvīgi tā vietā izvēlēsieties pagulēt ilgāk. Ja vakarā pieķerat sevi bezkaislīgi blenžam TV ekrānā vai izskatot svešus profilus Facebook, pārtrauciet šīs muļķības, dodieties gulēt laicīgāk, lai jau 6:00 no rīta justos gatava nedaudz pasvīst.