Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Cik daudz miega katram ir nepieciešams?

Dažādos dzīves periodos mums nepieciešams dažāds miega ilgums. Būdami bērni, mēs guļam vairāk, bet kā pieaugušie mēs parasti guļam krietni par maz. Ar gadiem vajadzība pēc miega samazinās, tomēr joprojām ir ieteicams gulēt vismaz 7 stundas naktī, lai uzturētu labu veselību un pašsajūtu.

Izlasiet un Jūs uzzināsiet, cik ilgs miegs ir nepieciešams zīdaiņiem, bērniem un pusaudžiem.

Jaundzimušie

  • aptuveni 16 stundas

Mazi bērni (no 6 mēnešiem līdz 3 gadiem)

  • no 10 līdz 14 stundām (nakts miega un diendusas kombinācijā)

Bērni

  • no 3 līdz 6 gadiem: no 10 līdz 12 stundām
  • no 6 līdz 9 gadiem: aptuveni 10 stundas
  • no 9 līdz 12 gadiem: aptuveni 9 stundas

Pusaudži

  • aptuveni 9 stundas Pusaudži bieži saskaras ar miega trūkumu – ne tikai dēļ saspringtā un nogurdinošā dienas režīma, bet arī bioloģisko noviržu dēļ, kas parasti nav saistītas ar skolas pienākumiem.

Pieaugušie

  • no 7 līdz 8 stundām miega

Veci cilvēki

  • no 7 līdz 8 stundām miega Vecākiem cilvēkiem nepieciešams īsāks nakts miegs, jo viņi tā trūkumu aizstāj ar diendusām.

Grūtnieces

  • Grūtniecības laikā sievietēm nepieciešams pāris stundu ilgāks miegs, ja ne nakts laikā, tad vismaz guļot pusdienmiegu.