Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Ātrs un efektīvs veids pretī slaidai figūrai

7 ieteikumi ceļā uz slaidu un veselu ķermeni!

Vasara, protams, ir tas laiks, kad visu savu uzmanību veltam saules baudīšanai, atvaļinājumu sezonai un aktīvai brīvā laika pavadīšanai. Vairāk dārza svētku, kāzu, pikniku un brīvdabas pasākumu ... Nereti tie liek mums aizmirsties un tikai pēc labi pavadītām brīvdienām mēs saprotam, ka mums ir parādījušies pāris lieki kilogrami.

Bet neuztraucieties, ar to Jūs varat tikt galā, piedāvājam Jums 7 padomus ceļā uz slaidu un veselu ķermeni ātri un efektīfi. Tie neizjauks Jūs atlikušās vasaras plānus!

1. Domu reorganizācija

Katras diētas pirmais likums ir attieksmes maiņa pret ēdienu un ķermeni. Likvidējiet visus gastronomiskos grēkus no „sapņu ēdienkartes”, piemēram, šokolādi (labi, neliels gabaliņš šokolādes ir laiku pa laikam pieļaujams), sāļās uzkodas, krāsainās ledenes … un pieņemiet lēmumu, ka no šī brīža Jūs parūpēsieties par savu organismu, ēdot tikai veselīgu pārtiku (kas nebūt nenozīmē, ka tas būs bezgaršīgs), jo Jūs savam organismam vēlat tikai to labāko.

2. Jauni ieradumi

  • Ja Jūs pērkat augļu sulas un citus atspirdzinošus dzērienus veikalā, atmetiet šo ieradumu. To sastāvā ir ļoti daudz cukura, kurš uzsūcas organismā tieši „visnevēlamākajās vietās”.
  • Šķidruma nekad nav par daudz. Ja Jums negaršo pliks ūdens vai svaigi spiesta citrona vai apelsīnu sula, ķerieties pie zaļās tējas – ja tā netiek saldināta, tajā nav kaloriju un, saskaņā ar zinātnieku teikto, tā pat spēj veicināt kaloriju sadegšanu. Zaļo tēju Jūs varat lietot gan aukstā, gan karstā veidā.

3. Dārzeņi gūst virsroku

  • Likums par dārzeņiem vēsta, ka mēs tos varam ēst tik cik gribam un vēl mazliet, pie tam uzņemot ļoti niecīgu kaloriju daudzumu. Dārzeņi sastāv no liela skaita balasta vielām, kas ātri rada sāta sajūtu, neskatoties uz to, ka tie nedod enerģiju (tomēr tajos ir vesela vitamīnu un minerālvielu buķete).
  • Izmēram ir nozīme. Eksperti ir atklājuši, ka, ja Jūs apēdat šķīvi ar dārzeņiem pirmajā ēdienā, Jūs uzņemat par 12% mazāk kaloriju. Tādēļ vienmēr apēdiet salātus, pat, ja tie ir lielā traukā un paredzēti otrajam ēdienam. Mēs zinām, ka lielas porcijas liek mums justies paēdušiem, neatkarīgi no to enerģētiskās vērtības.

4. Ēdiet karstus

Brokastīs ēdiet pārslas ar karstu pienu vai auzu pārslu biezputru – zinātnieki uzskata, ka šādā veidā Jūs samazināsiet uzņemto kaloriju skaitu par 1/5, Jūs jutīsieties paēdis un izvairīsieties no uzkodām pirms pusdienām.

5. Lielā tīrīšana pieliekamajā

Ieskatieties savos plauktos un atbrīvojieties no neveselīgajiem un svara pieauguma veicinošiem produktiem, īpaši no iepriekš sagatavotiem ēdieniem. Pēdējie satur daudz sāls, kas ir viens no galvenajiem iemesliem lieko kilogramu iegūšanā un virkne veselības problēmu.

6. Aktīvi pret kalorijām

Liekā enerģija Jums ir jāsadedzina, tādēļ organizējiet dienu tā, lai Jūs būtu pēc iespējas aktīvāka.

  • Uz veikalu vai citām vietām ejiet kājām vai brauciet ar riteni , arī Jūsu ģimenes suns Jums būs pateicīgs par garām pastaigām.
  • Mēģiniet arī darbā daudz staigāt – neizmantojiet liftu un dodieties pie kopētāja tik bieži, cik vien iespējams…

7. Mērenība un bauda – veiksmes atslēgas

Katram jaunam izaicinājumam nepieciešama motivācija un disciplīna. Tomēr ķermeņa pārveidošanu neuztveriet par nepatīkamām saistībām. Tā ir iespēja iegūt skaistu un veselu ķermeni. Pat, ja dažreiz Jūs pieļaujat kādu grēciņu, nejūtiet par to sirdsapziņas pārmetumus, esiet optimists, domājot par savu jauno, slaido figūru.