Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

8 iemesli, lai sāktu nodarboties ar peldēšanu

Peldēšana - visefektīvākais sporta veids!

Peldēšana ir visefektīvākais sporta veids, kas spēj sniegt pilnīgu relaksāciju un palīdz sadedzināt kalorijas. Nē, šis nebūs ieteikums iegādāties biļetes uz Maldīvu salām, pat, ja Jūs varētu atļauties to izdarīt. Nē, šoreiz mēs uzrakstīsim mazliet vairāk tieši par pašu peldēšanu un faktu, kāpēc tieši šī ir vislabākā metode atpūtai un treniņiem.

Vai Jūs zinājāt, ka pirmie ieraksti par peldēšanu meklējami jau 7000 gadus senā pagātnē un pārstāv akmens laikmetu? Peldēšana ir viens no drošākajiem sporta veidiem, kas nodrošina pilnīgu atpūtu un tajā pašā laikā visefektīvākais, jo nodarbina visas muskuļu grupas izņemot žokļus. Respektīvi, zem ūdens nav ieteicams sarunāties.

1. Peldēšana ir lielisks treniņš ķermenim

Peldēšanas laikā strādā visas muskuļu grupas, kas proporcionāli veido Jūsu ķermeni. Nav svarīgi, kā Jūs peldat. Jūs varat peldēt brasā, kraulā, uz muguras vai tauriņstilā. Vienkārši apskatieties, kādas figūras ir peldētājiem, piemēram Maiklam Felpsam…

2. Ardievu, kalorijas!

Neskatoties uz to, ka peldot Jūs nesadedziniet tikpat daudz kalorijas kā skrienot vai braucot ar velosipēdu, tomēr Jūs tās sadedziniet pietiekoši daudz – nesvīstot! Pēc stundu ilgas peldēšanas Jūs sajutīsieties patīkami noguris. Pēc labi padarītā darba vara nobaudiet desertu.

3. Nekādas svīšanas

Laikā, kad peldat, Jūs varat aizmirst par visām bažām, kas saistītas ar nepatīkamu ķermeņa aromātu vai lipīgu miesu. Ne īpaši jaukais izskats, kas nereti liek atteikties no sporta, ir pazudis. No ūdens Jūs iznāksiet svaigāks, nekā tajā iekāpuši. Vienīgais aromāts, kuru varat sajust izkāpjot pēc nodarbībām no ūdens, ir hlora smarža, tādēļ pēc peldēšanas ieejiet siltā dušā.

4. Liels plaušu tilpums

Lielākajai daļai peldēšanas tehniku nepieciešams ieniršanas elements. Jums jāieelpo lielāks gaisa daudzums, kas palīdzēs Jums izturēt tās dažas sekundes, ko pavadīsiet zem ūdens. Tādā veidā Jūs dodat labumu sev un saviem muskuļiem. Kā?

  • Regulāri peldot, Jūs palielināsiet ieelpotā gaisa apmēru, kas, savukārt, palīdzēs Jums citos sporta veidos palielināt izturīguma līmeni.
  • Otrais ieguvums ir tāds, ka pēc 45 minūšu ilgas peldēšanas svaigais gaiss sasniegs katru Jūsu muskuli.

5. Atpūta

Ne tikai joga, arī peldēšana ir viens no tiem sporta veidiem, kas palīdz atbrīvoties un atpūsties. Tā kā šis ir individuālais sporta veids, Jums nav jāuztraucas par citiem un varat paļauties un veltīt laiku tikai sev. Sajūta, kad ūdens pieskaras sejai, ir vienreizēja un ļoti mierinoša. Lai cik noguris Jūs arī būtu, vēsā ūdens un tā patīkamā pieskāriena izjušana, rada viegluma un lokanības sajūtu.

6. Uzlabota imūnsistēmas darbība

Baseinu temperatūra ir aptuveni 25ºC, bet Jūsu ķermeņa temperatūra – apmēram 37ºC. Temperatūras svārstības palielina sirdspukstus un asinsriti. Tas, savukārt, palielina imūnsistēmas funkcionalitāti. Šādā veidā var radīt organisma pretestību pret iesnām un saaukstēšanos.

7. Niecīga iespēja savainoties

Peldēšana ir tas sporta veids, kurā pastāv vismazākais traumu risks, reiz apgūstot peldēšanas tehniku, noslīkšanas draudi vairs nepastāv. Turklāt, kāds pievilcīgs glābējs vienmēr būs gatavs sniegt palīdzīgu roku …

8. Ekrāns

Fakts ir tāds – mēs nepeldam apģērbti … Tātad, pat, ja Jums prāts nenesas uz peldēšanu, Jūs varat sēdēt baseina malā un vērot dažādus interesantus augumus, kas paiet Jums garām.