Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģini
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

7 iemesli, kāpēc jums var būt traucēts miegs

Brīnāties, kas jums neļauj aizmigt? Vai jūs vēl neesat atklājuši iemeslus? Rakstā jūs uzzināsiet dažus no visbiežākajiem miega problēmu iemesliem – iespējams, ka jūsu miega problēmu cēlonis ir starp tiem.

Miega problēmas var izraisīt:

1. Raizes

Vai jūs naktī guļat nomodā domājot par nākamo dienu un dažādiem nepadarītajiem darbiem? Vai jūs uztraucaties par to, ka atkal varat nedzirdēt modinātāju laikā un brīnāties, kas aizvedīs bērnus uz skolu? Bet varbūt jūs uztraucaties par tikšanos no rīta? TĀ IR KĻŪDA! Kad ejat gulēt, jums ir jādomā patīkamas domas un jāatstāj raizes nākamajai dienai. Pretējā gadījumā uztraukums laupīs jūsu miegu katru nakti.

2. Vakariņas

Ko jūs ēdāt vakariņās? Meksikāņu ēdiens vai tamlīdzīgs ass vai pārāk skābs ēdiens noteikti ietekmēs jūsu miegu. Pēc šāda veida maltītes jums var rasties grēmas vai spiedoša sajūta kuņģī, kas neļaus jums gulēt.

3. Medikamenti

Pretsāpju līdzekļi var ietekmēt jūsu miegu. Pajautājiet savam ģimenes ārstam, vai ir iespējams, ka nevarat gulēt tādēļ, jo dzerat zāles. Iespējams ārsts var nozīmēt cita veida ārstēšanu.

4. Krākšana

Kā guļ jūsu partneris? Vai viņš/viņa grozās un knosās, vai pat krāc? Tas arī var būt jūsu bezmiega cēlonis. Krākšana rodas, kad cilvēks guļ uz muguras. Tas liek sejas muskulatūrai un mēlei mutes aizmugurējā daļā atslābt, tādējādi daļēji nosprostojot gaisa plūsmu. Ja gribat, lai jūsu partneris pārtrauktu krākt un traucēt jūsu miegu, centieties pārliecināt viņu gulēt uz sāna vai arī sagādājiet citu spilvenu, kas arī būtiski ietekmē miega kvalitāti.

5. Smēķēšana

Smēķēšana pirms gulētiešanas spēcīgi ietekmē jūsu miegu. Smēķētāji ir vairāk pakļauti miega problēmām, nekā nesmēķētāji, jo nikotīnam ir stimulējoša ietekme uz organismu. Tādēļ izmetiet cigaretes!

6. Urinēšana

Cik daudz ūdens (vai sulas) jūs izdzerat pirms ejat gulēt un kad jūs izdzerat pēdējo glāzi? Padomājiet par to. Varbūt jūs izdzērāt daudz šķidruma, kamēr skatījāties filmu vai futbola maču? Ja jums bieži naktī ir jāiet uz tualeti, tas var izjaukt jūsu miega ritmu. Tādēļ mēģiniet ierobežot šķidrumu uzņemšanu pirms gulētiešanas. Vismaz stundu pirms doties pie miera jums nevajadzētu neko dzert .

7. Mājdzīvnieki

Ja jūs dalāt savu gultu ar mājdzīvnieku un pamostaties nakts vidū katru reizi, kad jūsu mīlulis pakustas, jums noteikti ir jātiek ar to galā un jāpieradina dzīvnieks gulēt kaut kur citur. Viņi var gulēt pie jūsu gultas, bet savā gultā.