Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

7 vienkārši soļi savas pašsajūtas uzlabošanai šoruden

Apnicis pavadīt pēcpusdienas un vakarus sēžot pie televizora? Apnicis tērēt laiku nedēļas nogalēs apmeklējot kafejnīcas? Varbūt ir pienācis laiks to mainīt un izdarīt ko labu arī sev  - sāciet īstenot šos 7 vienkāršos soļus un Jūs jutīsieties un izskatīsieties daudz labāk! 

Solis #1: Padariet savu ikdienu aktīvāku

Vieglākais veids, kā no sliņķa kļūt par kādu, kurš regulāri trenējas, ir darīt to pakāpeniski. Sākumā vislabāk ir padarīt savu ikdienu aktīvāku un pēc tam lēnām ieviest arī kādas papildu aktivitātes  savā iknedēļas rutīnā.

Un kā lai padara savu ikdienu aktīvāku? Jūs varat mēģināt doties pastaigā līdz pārtikas veikalam  vai doties uz darbu ar kājām, nevis ar automašīnu. Katru dienu Jūs varat veikt dažādus uzkopšanas darbus mājās, piemēram,  sakopt savu virtuvi, piešķirot tai ideālu tīrību.

Solis #2: Papildiniet savu ikdienu ar fiziskām aktivitātēm

Atteikties no  ikdienas rutīnas, gulšņājot gultā, lasot žurnālus, skatoties TV vai pavadot laiku,  pārlūkojot internetu, noteikti būs ļoti grūti. Pat tad, ja Jūs to izdarīsiet, tas nebūs ilgstošs prieks, jo Jūs, iespējams, jūtīsieties pazudis. Otrais solis rudens pārvērtībām ir sākt nodarboties ar fiziskām aktivitātēm savā brīvajā laikā.

Ik pa laikam piecelieties un apsēdieties, skatoties TV. Ik pēc  30 minūtēm aizejiet projām no datora un veiciet nelielu  5 minūšu pastaigu netālu no savām mājām, vai veiciet dažus pietupienus katru reizi, kad izlasāt nodaļu Jūsu iemīļotajā grāmatā.

Solis #3: Sāciet veikt vieglus un neregulārus vingrinājumus

Nav jēgas sastādīt grafiku ar divām vienu stundu ilgām treniņu sesijām dienā, jo tas tikai nogalinās Jūsu motivāciju un vēlmi turpināt nodarboties ar fiziskām aktivitātēm. Kad beidzot sāksiet veikt vingrinājumus (kas būs daudz vieglāk, pateicoties pirmajiem diviem soļiem), dariet to tikai 2 līdz 3 reizes nedēļā un saglabājiet tos vieglus un patīkamus.

Iesācējiem iesakām izvēlēties fiziskās aktivitātes, kas patīk vislabāk, piemēram, riteņbraukšanu, braukšanu ar skrituļslidām, pārgājienu vai jebko citu, kas nešķiet Jums pārāk grūts.

Solis #4: Atrodiet sev kompāniju

Lai jaunizveidoto treniņu programmu padarītu par rutīnu, kas darbojas ilgtermiņā, vienmēr ir labi atrast partneri, ar ko darīt to kopā - kādu, kurš padarīs visu procesu jautrāku. Labs laiks, lai meklētu sev  treniņu partneri, ir dažas nedēļas pēc tam, kad pirmo reizi sākāt trenēties, jo tas parasti ir tas laiks, kad lielākā daļa cilvēku iet cauri pirmajai motivācijas krīzei.

Treniņu partneris var būt gandrīz ikviens -  Jūsu kolēģis, draugs,  bērni un dažkārt pat cilvēki, kurus Jūs (vēl ne) zināt personīgi.

Solis #5: Piesakieties uz nodarbībām

Viena no labākajām lietām, kas parasti notiek rudenī, ir tas, ka viss sākas no jauna.  Jauns mācību gads, jaunas biznesa iespējas un arī sākums jaunām sporta nodarbībām.

Mūsdienās ir tik daudz iespēju izvēlēties visdažādākās sporta nodarbības jebkurām vēlmēm un vajadzībām, tāpēc Jums (un Jūsu sporta nodarbību partnerim) nevajadzētu būt lielām grūtībām pieteikties tādām, kuras būs jums vislabāk piemērotas. 

Solis #6: Izveidojiet sporta zāli mājās

Gandrīz visi sporta piederumi un iekārtas, kas agrāk bija pieejami tikai sporta centros, tagad ir pieejami ikvienam.

Izveidot nelielu mājas sporta zāli ar pamata fitnesa piederumiem neprasīs Jums pārāk daudz naudas. Tas sniegs Jums iespēju veikt nelielas fiziskas aktivitātes katru dienu, kad vien ir kāds brīvāks laiks - no rīta pirms došanās uz darbu, kamēr gatavojas pusdienas, kamēr Jūs gaidāt, kad Jūsu bērni pabeigs pildīt mājasdarbus.

Solis #7: Izmēriet progresu

Pēdējais svarīgais solis, kas Jums jādara, lai pabeigtu savas rudens pārvērtības un kļūtu par  tādu cilvēku, kuram ir aktīvs un veselīgs dzīvesveids, ir pastāvīgi motivēt sevi, vērojot savu progresu.

Pavērojiet  savu ķermeni spogulī, lai redzētu visus jaunos muskuļus, nosverieties katru nedēļu, lai redzētu, kā liekie kilogrami pamazām pazūd, vai vienkārši baudiet skrējiena papildu minūtes, kuras tagad varat veikt bez aizelšanās.