Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

6 kaloriju dedzināšanas padomi ikdienai

Esot darījuma sievietei un mammai, Jums gribas aizvērt ausis ikreiz, kad dzirdat vārdu treniņi, jo ikdienas ritmā un steigā Jūs vienkārši nevarat izbrīvēt tiem laiku. Ja arī Jūs esat viena no šādām sievietēm, mēs Jums steidzam vēstīt labas ziņas – mūsdienīga sieviete spēj sadedzināt daudzas kalorijas arī tad, ja nepavada garas un nogurdinošas stundas sporta zālē.  

Mēs esam atklājuši 6 zelta likumus, kas palīdzēs Jums palielināt kaloriju patēriņu visparastāko un visierastāko ikdienas aktivitāšu ietvaros. Šīs aktivitātes Jūs varat veikt katru dienu, nepiedomājot par to, ka tādā veidā tiek samazināts kaloriju skaits.  

1. 2000 soļi = 100 kalorijas

Fitnesa eksperti ir atklājuši – ja dienā nostaigājat 1.5 kilometru, kas ir apmēram 2000 soļi, Jūs sadedzināt aptuveni 100 kalorijas. Lūk, vēl viens iemesls, kāpēc darba darīšanās labāk doties kājām. Neizmantojiet liftus, lai nokļūtu citā stāvā, vai mobilos telefonus, lai sazinātos ar kolēģi – veiciet maksimāli daudz pastaigu arī darba laikā un Jūs pati sev būsiet pateicīga.

Ir daudz dažādu veidu, kā darba laikā nostaigāt 2000 soļus.

2. Liela bumba

Arī sēžot var dedzināt kalorijas – iegādājieties lielu un mīkstu bumbu sēdēšanai un sadedziniet apmēram 50 kalorijas stundas laikā – un tas viss... sēžot. Noslēpums slēpjas faktā, ka sēžot uz bumbas Jums nemitīgi jānotur līdzsvars, kas, savukārt, liek strādāt dibena un vēdera apakšējās daļas muskuļiem, sadedzinot arī kalorijas.   

3. Ūdens, ūdens un vēlreiz ūdens

Lai organisms normāli funkcionētu, ir nepieciešama mitrināšana, pie kam – mitrināšana palīdz arī sadedzināt kalorijas. Dienas laikā izdzeriet vismaz 8 glāzes auksta ūdens un ar katru glāzi Jūs sadedzināsiet 25 kalorijas. Organisms liks strādāt vielmaiņas sistēmai, uzsildīt auksto ūdeni un šīs darbības rezultātā sadedzināt kalorijas.

4. Sasildīšanās

Pēc aukstā ūdens varat sasildīties ar kādu siltu dzērienu. Pagatavojiet melno vai zaļo tēju vai kafiju. Pētnieki ir atklājuši, ka 3 tases zaļās tējas palīdz sadedzināt 76 līdz 108 kalorijas, turklāt, tēja dod mundrumu un palīdz koncentrēties darbam.

5. Neesiet kā sālsstabs

Kustieties:

  • Zem rakstāmgalda kustiniet kājas uz priekšu un atpakaļ,
  • Telefona sarunas laikā, staigājiet pa biroju,
  • Kad sēžat paceļat ceļgalus,
  • Vairākas reizes pieliecieties,
  • Uzlieciet savu iecienītāko mūziku un izkustiniet plecus,
  • Turiet darbā lecamauklu un pauzes laikā veiciet pāris lēcienus…

Tādā veidā Jūsu asinsrite būs nemitīgā darbībā un dienas laikā, ievērojot šos vienkāršos padomus, Jūs spēsiet sadedzināt vairāk kā 100 kalorijas.

6. Aktivitātes pēc darba

Nepārtrauciet kaloriju dedzināšanu pēc atgriešanās mājās. Arī nākamie ieteikumi palīdzēs Jums viegli atbrīvoties no kārtējām 100 kalorijām:

  • Mazgājiet traukus, gatavojiet maltīti vai gludiniet vismaz vienu stundu,
  • Pusstundu strādājiet ar putekļusūcēju vai slotu,
  • Veiciet stundu ilgu iepirkšanos,
  • 40 minūtes nēsājiet uz rokām bērnu,
  • Pusstundu spēlējieties ar bērnu

Izmēģiniet un iekļaujiet savā ikdienā kādu no šiem zelta likumiem vai, vislabākajā gadījumā, piekopiet tos visus un ne tikai Jūs pamanīsiet rezultātu, bet arī cilvēki Jums apkārt!