Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

5 vingrojumi labākam miegam

Vingrojumi gultā...

Aizmirstiet par "aitu skaitīšanu". Ja iemigšana sagādā Jums grūtības, atvieglojiet ieiešanu sapņu valstībā ar vingrojumiem, kas sastāv no 5 posmiem, kuru saknes meklējamas jogā. Vingrinājumi atbrīvos Jūsu ķermeni un prātu. Vislabākais ir tas, ka visus šos vingrinājumus Jūs varat izpildīt gultā …

1. Relaksācija augšup un lejup (2 minūtes)

  • Apsēdieties ar skatu pret sienu vai pret gultas galvgali. Jūsu sēžamvietai jāatrodas apmēram pusmetru no gultas malas.
  • Apgulieties uz gultas, pacelties kājas, iztaisnojiet tās, atspiediet pret sienu un nostiepiet.
  • Ja Jūsu augšstilbu muskuļi izstiepsies pārāk intensīvi, novietojiet sēžamvietu tālāk no sienas.
  • Savukārt, ja muskuļi izstiepjas nepietiekami intensīvi, piebīdieties tuvāk sienai.
  • Rokām jāatrodas uz ķermeņa, plaukstām – izvērstām augšup. Veiciet dziļas ieelpas un sajūtiet kā izstiepjas Jūsu augšstilbu muskuļi.

2. Pagriezieni uz sāniem (1 minūte)

  • Apsēdieties uz gultas ar sakrustotām kājām. Izelpojiet un uzlieciet labo roku uz kreisā ceļgala, bet kreiso roku – uz gultas: aiz muguras.
  • Lēnām pagrieziet ķermeni pa kreisi.
  • Ļaujiet skatienam sekot ķermeņa kustībām – skatieties pāri kreisajam plecam. Elpojiet dziļi. Tagad atgriezieties sākuma pozīcijā un atkārtojiet visu vingrinājumu uz otru pusi.

3. Mazās miega zvaigznes vingrinājums (2 minūtes)

  • Apgulieties uz muguras, ar saliektiem ceļgaliem.
  • Pēdām jābūt saliktām kopā. Tad paveriet ceļgalos saliektās kājas katru uz savu pusi – kājām jāizveido dimanta forma.
  • Rokām jāatrodas uz gultas.
  • Ja jūtat pārlieku lielu spriedzi augšstilbu muskulatūrā, nodrošiniet ceļgaliem atbalstu, izmantojot spilvenus.

4. Gliemežvāks (2 minūtes)

  • Ērti apsēdieties uz pēdām.
  • Salieciet ķermeni uz priekšu tā, lai Jūsu piere atdurtos pret gultu.
  • Mēģiniet pietuvināt zodu pēc iespējas tuvāk ceļgaliem un izstiepiet rokas sev priekšā. Jums jājūtas ērti.
  • Uz brīdi palieciet šādā pozīcijā.

5. Skrituļslidošana (1 minūte)

  • Apgulieties uz muguras. Paceliet ceļgalus pie krūtīm.
  • Sakrustojiet potītes un ar abām rokām saturiet augšstilbus.
  • Ieelpojiet un aizripinieties līdz sēdus pozīcijai. Kad atripināsieties līdz sākuma pozīcijai, izelpojiet.
  • Turpiniet vingrinājumu vienu minūti, izstiepiet rokas un kājas un ejiet gulēt.

Ar labu nakti!