Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

4 likumumi kā paēst un nezaudēt formu piknikā

Pavadiet piknika sezonu bez draudiem figūrai...

Patīkama kompānija piknikā pie dabas krūts – ko gan vēl cilvēks varētu vēlēties? Varbūt mazliet mazāk brīnišķīgi smaržojoša ēdiena, mazāk gardu mērču un mazāku lielisku ēdienu pārpilnību uz galda, jo pikniki var nopietni apdraudēt jūsu slaido figūru!

Šajā rakstiņā jūs atradīsiet lieliskus padomus, kā pavadīt pikniku sezonu bez jaunām tauku „riepiņām”.

PIRMAIS LIKUMS: Iedaliet porcijas

Liekot ēdienu uz šķīvja, izmantojiet četrus ēdiena daudzuma mērīšanas trikus.

  • Tenisa bumbiņas vai sažņaugtas dūres lielums ir mērvienība smeļamajiem ēdieniem (kartupeļiem, makaroniem, pupiņu salātiem). Ja vēlaties kontrolēt šo cieti saturošo ēdienu daudzumu, nosakiet vienu kausu par mērvienību visiem šiem ēdieniem kopā.
  • Jūsu mobilā telefona svaram (mēs pieņemam, ka kopš 1999. gada esat iegādājušies jaunāku modeli) būtu jānosaka jūsu apēstās gaļas, piemēram, bifšteka, vistas vai maltās gaļas, svaru.
  • Jūsu rokas īkšķa lielums atbilst vienas ēdamkarotes lielumam. Šī mērvienība lieliski noder, ja vēlaties noteikt salātu mērces, majonēzes, vai mērces daudzumu.
  • Izvēlieties mazu šķīvi, jo mazāks daudzums ēdiena uz tā izskatās vairāk.

OTRAIS LIKUMS: Iesākumā baudiet daudz dārzeņu

  • Vispirms piepildiet šķīvi ar salātiem, piparu (paprikas) maisījumu, tomātiem un sīpoliem. Tā kā vasaras dārzeņi paši par sevi ir ļoti gardi, tos nevajadzēs pārliet ar mērci. Jums pietiks ar šķipsniņu sāls vai garšvielām.
  • Grillēti dārzeņi, kas tiek nepelnīti aizmirsti daudzos piknikos, ir ļoti gardi. Nogrillējiet plānas, ieeļļotas cukini un baklažānu šķēlītes un uzspiediet tām ķiplokus.

TREŠAIS LIKUMS: Sastādiet prioritāšu sarakstu

  • Ja jūs patiešām ilgojaties pēc taukaina bifšteka, apēdiet to, taču izvēlieties mazāko gabaliņu. Uzlieciet maizei daudz salātu, lai ātrāk izjustu sāta sajūtu.
  • Ja izjūtat iekārienu pēc kartupeļu salātiem ar krējumu, paņemiet porciju, bet izvairieties no maizes.
  • Ja pēc maltītes nekādi nespējat atteikties no deserta, ievērojami samaziniet pārējā ēdiena daudzumu. Izvēlieties netaukainu vistu vai zivi, grillētus dārzeņus bez maizes un tad ķerieties pie saldā ēdiena.

CETURTAIS LIKUMS: Kad esat paēduši, celieties kājās un dodieties izkustēties

  • Pēc šķīvja iztukšošanas, nekavējoties piecelieties no galda, pirms jūsu rokas bez jūsu atļaujas pastiepjas pēc vēl kāda ēdiena.
  • Dodoties piknikā, paņemiet līdzi bumbu un paspēlējiet ar draugiem futbolu, basketbolu un volejbolu… Ja esat pie dabas krūts, dodieties pastaigā, pavingrojiet un padejojiet, un jūs ātri vien aizmirsīsiet par ēdienu.