Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

16 padomi veselīgam miegam un jaukai naktij

Nelielas pārmaiņas guļamistabā vai pirmsmiega rituālos var ienest radikālas pārmaiņas mierīgāka miega un labākas atpūtas nodrošināšanai. Neskatoties uz to, ka miegs ir bioloģiska pamatvajadzība, nereti saskaramies ar problēmām šajā sakarā. Piedāvājam dažus padomus, kas palīdzēs no rīta pamosties ar svaigiem un jauniem spēkiem. Vai Jūs tas interesē?

Vērtīgi ieradumi veselīgam miegam:

  • Savā ikdienas dzīvē mēģiniet iekļaut fiziskas aktivitātes, kaut vai tikai vienkāršu pastaigu.
  • Nedzeriet kafiju pēc plkst. 19.
  • Stundu pirms gulētiešanas, izvairieties no jebkā, kas prasa rūpīgu koncentrēšanos un domāšanu. Adrešu uzrakstīšana uz aploksnēm – labi, raksta analizēšana – nē.
  • Noregulējiet guļamistabas temperatūru tā, lai tā būtu nedaudz zemāka, nekā citās istabās.
  • Guļamistabai jābūt maksimāli tumšai. Pētījums ir pierādījis, ka pat visniecīgākie gaismas stari (kaut vai no digitālā pulksteņa) var radīt miega traucējumus. Neiesakām guļamistabā izvietot arī lielus spoguļus, kas rāda gultu. Ja tādi tomēr ir, pirms gulētiešanas pārklājiet tos ar segu.
  • Guļamistabai jābūt tīrai un kārtīgai. Ja uz gultas Jums mētājas dažādas lietas, par labu atpūtu varat nesapņot.

Ja vienkārši nenāk miegs:

  • Elpojiet lēnām un mierīgi līdz sāk nākt miegs.
  • Ja tomēr pārdomājat visus dienas darbus, pārlecot no viena uz otru (plānojat ceļojumu, iepirkšanos viesībām utt.), uzrakstiet visu, kas nodarbina prātu. Saraksts mierīgi atradīsies uz galda, bet jūs varēsiet rāmā prātā iemigt.
  • Atsvaidzinieties ar ķermeņa losjonu. Tas sniedz patiešām lieliskas sajūtas. Ja miega traucējumus rada pārlieku karstā telpa, losjons nedaudz atsvaidzinās.
  • Ja jums salst kājas, uzvelciet zeķes.
  • Izstaipieties.
  • Pirms došanās gulēt, iedzeriet kaut ko siltu. Palutiniet sevi un ļaujieties relaksācijai.
  • Žāvājieties.
  • Pasakiet sev, „Tagad man ir jāceļas”. Iedomājieties, ka jūs tikko ir pamodinājis modinātāja zvans un jums ir minūte laika, lai pieceltos un uzsāktu ikdienas gaitas. Izmēģiniet to un redzēsiet, ka pat visdziļākā noguruma stadijā vēlēsieties aizmigt.
  • Veiciet reorganizāciju – tas palīdzēs cīnīties ar bezmiegu un ieiet rāmās dzīves sliedēs. Jūs iesāksiet dienu ar lieliskām ilūzijām, ka viss izdarāmais jau ir izdarīts.

Nomainiet segu un pārbaudiet, kādus brīnumus tas spēj ieviest jūsu miega ritmā. Dormeo iesaka Tina 4 seasons segu. Pateicoties tās maigumam un gaisa caurlaidībai , tā nodrošinās patīkamu miegu.