Kā ēst pareizi?

Kā ēst pareizi?

Mūsu ķermenī ir apmēram 100 miljardi šūnu. Optimālai ķermeņa funkcionēšanai katrai no šūnām ir nepieciešama regulāra barošana

Patiesība ir tāda, ka uzturā uzņemtā pārtika būtiski ietekmē arī mūsu pašsajūtu.

Mūsu ķermenī ir apmēram 100 miljardi šūnu. Optimālai ķermeņa funkcionēšanai katrai no šūnām ir nepieciešama regulāra barošana.

Pārtikas ietekme...

Pārtika ietekmē visas šīs šūnas, kā arī visus mūsu dzīves aspektus: garastāvokli, enerģijas līmeni, apetīti, garīgās spējas, seksuālo dziņu, miega paradumus, kā arī veselību kopumā.

Ja jūs barosiet savu ķermeni ar mazvērtīgiem un viegli pārstrādājumiem ēdieniem, uz ķermeņa ātri noslāņosies tauki, enerģijas līmenis un pat smadzeņu aktivitātes līmenis būs zemi.

Ir vērts paturēt prātā

Mugurkaulā atrodas galvenais nervu kanāls. Tieši tādēļ viss emocionālais, psiholoģiskais un fiziskais stress var ietekmēt arī muguras veselību – it īpaši muguras lejasdaļu nieru apvidū.

Ja jūs izjūtat stresu vai arī jūsu ķermenis ar ēdienu saņem pārāk maz uzturvielu, nierēm ir pārāk liela slodze un to attīrošās sistēmas darbība nav pietiekoši efektīva. Tādēļ, uzturam ir vitāli svarīga loma muguras sāpju novēršanā.

Ko darīt?

Mainīt ēšanas paradumus? Vieglāk pateikt, kā izdarīt, taču ir vērts mēģināt! Jau pavisam nelielas izmaiņas var nodrošināt milzīgas atšķirības, tādēļ patiesībā jums nav ko zaudēt.

Galvenais nosacījums ir atteikties no visiem zināmajiem “sliktajiem” ēdieniem, piemēram, saldumiem, šokolādes, gāzētajiem dzērieniem, čipsiem, u.tml., un jūs jau būsiet uz pareizā ceļa!

Kā uzturs var novērst muguras sāpju rašanos?

  • Dzeriet vairāk ūdens – vismaz 6-8 glāzes dienā. Dehidrācija var būt viens no muguras sāpju biežākajiem cēloņiem. Bez tam, ūdens palīdz izskalot no nierēm arī liekās skābju daļiņas.
  • Ja iespējams, nelietojiet uzturā sarkano gaļu, kofeīnu, kā arī iespējami samaziniet ar uzturu uzņemto cukura daudzumu. Alkohols un rūpnieciski sagatavota pārtika arī var veicināt muguras sāpju attīstību.
  • Ēdiet iespējami daudz lapu dārzeņu. Izvēlieties arī valriekstus, mandeles, graudaugus un zivi.
  • Lietojiet uzturā vairāk termiski neapstrādātu augļu un dārzeņu, kā arī pilngraudus.
  • Samaziniet “slikto” tauku daudzumu uzturā.
  • Ja jums ir problēmas ar muguras lejasdaļu, ikdienā lietojiet šādus uztura bagātinātājus:
  1. Magniju (1000mg)
  2. Kalciju (750mg)
  3. Šķidros minerālus
  4. Aloe Vera sulu (2 ēdamkarotes), stundu pirms gulētiešanas.
  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!