10 padomi, kā būt mundrai pēc negulētas nakts

10 padomi, kā būt mundrai pēc negulētas nakts

Ja naktī Jūs moka bezmiegs, slikti gulējāt vai ballējāties un negulējāt nemaz, ir pavisam normāli, ka dienā jūtaties noguris. Nemokiet sevi - ejiet gulēt! Tomēr laiku pa laikam katram var gadīties situācijas, kad jāpabeidz projekts, jānospēlē izrāde, jāprezentē biznesa plāns, un par gulēšanu nav pat ko sapņot. Kad ķermenis vēlas gulēt, bet jums nepieciešama enerģija, lai veiktu dienas darbus, izmantojiet šos noderīgos padomus, lai uzņemtu enerģiju citos veidos, ne tikai guļot.

Ja naktī Jūs moka bezmiegs, slikti gulējāt vai ballējāties un negulējāt nemaz, ir pavisam normāli, ka dienā jūtaties noguris. Nemokiet sevi - ejiet gulēt! Tomēr laiku pa laikam katram var gadīties situācijas, kad jāpabeidz projekts, jānospēlē izrāde, jāprezentē biznesa plāns, un par gulēšanu nav pat ko sapņot. Kad ķermenis vēlas gulēt, bet jums nepieciešama enerģija, lai veiktu dienas darbus, izmantojiet šos noderīgos padomus, lai uzņemtu enerģiju citos veidos, ne tikai guļot.

1. Uzņemiet saulesgaismu

Dabiska dienasgaisma ir ātrs un iedarbīgs veids kā uzlabot noskaņojumu. Tā veicina D vitamīna izstrādāšanos un palīdz novērst sezonālas garastāvokļa maiņas. Dabiska saulesgaisma palīdz arī palikt nomodā, kad jūtaties noguris un samiegojies. Tāpēc atveriet aizkarus un ielaidiet saulesgaismu istabā!

2. Dzeriet vairāk ūdens

Dehidrējies ķermenis vienmēr jutīsies vairāk noguris. Ikdienā ir nepieciešams uzņemt pietiekami daudz ūdens, taču tad, kad jūtaties samiegojies vai noguris, jādzer vēl vairāk ūdens. Uzņemtais ūdens šķidrinās asinis un atvieglos asins cirkulāciju visā ķermenī, liekot justies mazliet enerģiskākam.

3. Izvēlieties īstos ēdienus

Kad esat noguris un samiegojies, vissvarīgākais ir pievērst uzmanību atbilstošas ēdienkartes izvēlei. Neizlaidiet brokastis, bet pusdienās neizvēlieties taukainu ēdienu. Pamēģiniet sagatavot un uzņemt nelielas olbaltumvielām bagātas maltītes visas dienas garumā, un lai arī tā šķiet visatbilstošākā izvēle, tomēr izvairieties no kafijas un enerģijas dzērieniem.

4. Izejiet pastaigā

Nepārtraukta sēdēšana neļaus jums palikt nomodā. Pat ja darāmā ir tik daudz, ka pastaigas liekas neaizsniedzama greznība, šī ir tā reize, kad nepieciešams atpūsties, kad vismazāk vari to atļauties. Ja darba dēļ nevarat atļauties stundām garas pastaigas, vienkārši pagatavojiet sev kādu dzērienu un aizstāigājiet līdz kolēģa rakstāmgaldam.

5. Elpojiet dziļi

Arī dažādas elpošanas tehnikas var lieti noderēt, lai paliktu nomodā. Ieelpojiet un izelpojiet caur degunu, un izlepojot, ievelciet nabu, cenšoties piespiest to pie diafragmas. Centieties to darīt ātri - tā izjutīsiet lielāku enerģijas pieplūdumu. Atkārtojiet vingrinājumu gan pusdienu pauzē, gan ik pa brīdim, kad nepieciešams sapurināties un uzlādēt baterijas.

6. Klausieties ritmisku, uzmundrinošu mūziku

Nav nekā iedarbīgāka, lai ātri atgūtu možumu, kā mūzika, kas liek sist kāju līdzi ritmam. Izvairieties no mierīgas, meditatīvas, lēnas un atmosfēriskas mūzikas klausīšanās - tā tikai vēl vairāk iemidzinās jūsu prātu un ķermeni. Vēl labāk, ja mūzikai ir ne tikai neatvairāms ritms, bet arī melodija, kurai gribas dungot līdzi - tas šādu dienu var padarīt pat ļoti baudāmu!

7. Ik pēc 30 minūtēm, izkustieties

Ja visu dienu pavadīsiet, neatejot no datora ekrāna, jutīsieties vēl vairāk noguris un samiegojies. Lai justos možs, ķermenim nepieciešams saglabāt aktivitāti. Izstaipieties, izapļojiet plecus un vidukli ik pēc 30 minūtēm - jutīsiet enerģijas pieplūdumu, kas palīdzēs tikt galā ar uzdevumiem un diena neliksies tik mokoša.

8. Ielaidiet telpā svaigu gaisu

Kad jūtaties samiegojies, svaiga gaisa šalts būs tieši tas, kas jums vajadzīgs. Ja esat darbā, atveriet logus vai izejiet ārā pusdienu pārtraukumā. Ja atrodaties automašīnā, atveriet logu, lai izvēdinātu mašīnu, cik vien bieži iespējams.

9. Ieejiet dušā

Ideāli, ja strādājat no mājām - tādā gadījumā, lai atspirdzinātos, ieejiet dušā. Darbā vienkārši noskalojiet seju ar aukstu ūdeni, lai pamostos. 

10. Nosnaudieties

Ne visi varēs atļauties tādu greznību kā nosnausties, bet tas reizēm ir vienīgais, kas var līdzēt! Pat tikai 10-15 minūtes snaudas var darīt brīnumus - patiesībā, bieži vien tas ir tieši tik, cik nepieciešams, lai jūs atkal justos pilni enerģijas. Tomēr jāsaka, ka tad, ja esat ļoti noguris, nosnaušanās var padarīt jūs vēl miegainākus.

Kad esam noguruši, mēs visbiežāk sniedzamies pār kafijas un enerģijas dzērieniem, lai gūtu enerģiju. Patiesībā enerģijas guvums ir iluzors - mēs saņemam nevis enerģiju, bet stimulāciju, un tā mēs tikai novārdzinām ķermeni un kaitējam veselībai. Kad trūkst enerģijas, vienmēr tā ir sasniedzama jūsos pašos - atliek vien atcerēties par mazajiem mērķiem, kas virza pretim jūsu lielajam mērķim, un motivācija, interese par darāmo un enerģija pie jums atgriezīsies!

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!