Kā atbrīvoties no alus vēderiņa?

Kā atbrīvoties no alus vēderiņa?

Vai arī jūs esat viens no tiem vīriešiem, kuri domā, ka sporta zāle ir kāda valsts citā kontinentā? Vai arī viens no tiem, kuri cītīgi strādā, taču joprojām neredz rezultātus? Neuztraucieties, lai iegūtu ideālus muskuļus, galvenais ir pareizā pieeja

Izvēlieties pareizu pieeju un iegūstiet ideālus muskuļus!

Vai arī jūs esat viens no tiem vīriešiem, kuri domā, ka sporta zāle ir kāda valsts citā kontinentā? Vai arī viens no tiem, kuri cītīgi strādā, taču joprojām neredz rezultātus? Neuztraucieties, lai iegūtu ideālus muskuļus, galvenais ir pareizā pieeja.

Ierobežojiet sirds treniņu

Skrieniet divas reizes nedēļā pa 30 minūtēm. Skrējienam ir jābūt mierīgam, nevis intensīvam. Vēl viena metode ir 30 minūšu ilgs skrējiens trīs reizes nedēļā, kurā 1 sprinta minūte mijas ar 2 lēna skrējiena minūtēm.

Lai nepietrūkst enerģijas

Pievērsiet uzmanību tam, cik kaloriju dienā jūs uzņemat. Pārbaudiet savu diētu un pievienojiet uzturam 500 kalorijas dienā. Pievērsiet uzmanību tam, ka dienā jums ir jāuzņem 1 grams proteīna un katriem 0,45 kg ķermeņa masas.

Veiciet mazāk atkārtojumu

  • Izmantojiet smagākus svarus.
  • Veiciet tikai 12 vingrojumu atkārtojumus noteiktai muskuļu grupai.
  • Kontrolējiet vingrojumu izpildes ātrumu. Katram atkārtojumam jāilgst no 40 līdz 70 sekundēm. Tādā veidā jūs liksiet muskuļiem augt.
  • Visam treniņam nevajadzētu ilgt vairāk par 45 minūtēm.

Veiciet vingrojumus visam ķermenim

Lielāku efektu jūs panāksiet vienā piegājienā veicot vingrojumus ķermeņa augšdaļai un citā piegājienā ķermeņa apakšdaļai, vai arī veicot vingrojumus, kuri vienlaicīgi nodarbina visu ķermeni.

Tādēļ koncentrējieties uz tiem vingrojumiem, kuri vienlaicīgi nodarbina vairākas muskuļu grupas, piemēram, roku saliekšana, vēdera prese, pievilkšanās...

Izstiepiet ķermeni

Stiepšanās vingrojumi treniņa laikā vai arī pēc treniņa palīdzēs jums kļūt lokanākam, samazinās traumu gūšanas risku un veicinās muskuļu atjaunošanos pēc treniņa.

Ēdiet regulāri – no 5 līdz 6 nelielām maltītēm dienā

Pārliecinieties, ka ēdat kvalitatīvu pārtiku, kurā ir pietiekams proteīnu un ogļhidrātu daudzums. Tādā veidā jūs uzņemsiet pietiekoši daudz kaloriju gan muskuļu attīstībai, gan vienlaicīgai tauku sadedzināšanai.

Mainiet treniņa programmu ik pēc 5 nedēļām

Mainiet atkārtojumu skaitu, pauzes starp vingrojumiem vai arī to laikā. Veiciet pierakstus, lai izsekotu līdzi progresam un redzētu, kas treniņa programmā jāmaina.

Piemērojiet uzturu treniņam – pagatavojiet dažus dzērienus

  • Pusotru stundu pirms treniņa notiesājiet ar proteīniem un ogļhidrātiem bagātu maltīti.
  • Pagatavojiet proteīnu dzērienu, kurā ogļhidrātu un proteīnu proporcija ir 2 pret 1 un lēnām izdzeriet visa treniņa laikā.
  • Pēc treniņa pagatavojiet vēl vienu dzērienu un izdzeriet to ātri. Klasiska maltīte pēc treniņa nav labākā izvēle, jo tās pārstrādei ir nepieciešams ilgāks laiks, bet jūsu muskuļi ir izsalkuši jau tagad!

Paaugstināta hormonu sekrēcija – paaugstināta muskuļu augšana

  • Treniņam ir jābūt sabalansētam. Koncentrējieties uz vingrojumiem, kuru laikā strādā pēc iespējas vairāk muskuļu. Tādā veidā visi muskuļi darbosies ar vienādu intensitāti.
  • Izpildiet vingrojumus dažādām muskuļu grupām vienādā skaitā un ar vienādām pauzēm starp atkārtojumiem. Tas paaugstinās hormonu sekrēciju un stimulēs muskuļu augšanu dienas laikā.

Vēl daži muskuļu “ienaidnieki”

  • Mēģiniet gulēt vismaz 8 stundas (miega trūkums nelabvēlīgi ietekmē ķermeņa masu). Ķermenis kādu laiku spēs labi funkcionēt arī ar mazāku miega daudzumu, taču centīsies kompensēt zaudētās miega stundas, cik vien ātri iespējams.
  • Netrenējieties biežāk kā četras reizes nedēļā.
  • Mēģiniet izvairīties no stresa, jo stress paaugstina ķermeņa sekrēta – kortizola sekrēciju, kas liek tam uzkrāt taukus un, lai iegūtu enerģiju, “noēd” muskuļus.

Nedaudz disciplīnas un efektīvāka pieeja palīdzēs jums iegūt tonizētus muskuļus un pretējā dzimuma atzinību.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!