Bīstami! Gulēšanas paradumi, kas veicina svara pieaugumu

Bīstami! Gulēšanas paradumi, kas veicina svara pieaugumu

Tas šķiet pārāk labi, lai būtu patiesi, taču reizēm mīļā gulta vidukļa līnijai nāk par labu vairāk nekā sporta zāle. Pietiekams, veselīgs miegs ir būtiska ikvienas svara zaudēšanas programmas sastāvdaļa – it īpaši, ja daudz enerģijas patērējat ikdienā! Pārstājiet likt šķēršļus veiksmei atbrīvoties no liekajiem kilogramiem un izvairieties no kļūdam, ko pieļaujat guļot.

1. Jūs neiekļaujat izgulēšanos prioritāšu sarakstā.

Pētījumi rāda, ka cilvēki, kuri nav pietiekami izgulējušies, uzņem par vairākiem simtiem kaloriju vairāk, ne tikai tāpēc, ka ilgāk atrodas nomodā, bet tāpēc, ka miegs iedarbojas uz izsalkuma līmeni regulējošu hormonu izstrādi organismā. Ja pastāvīgi atliekat izgulēšanos uz nedēļas nogali vai ilgstoši iztiekat ar dažām miega stundām, jūs izjutīsiet lielāku vēlmi našķotoies un uzņemt vairāk pārtikas, nekā ķermenim patiesībā nepieciešams.

2. Jūsu miegs nav pietiekami kvalitatīvs.

Pat tad, ja gulēt aizejat samērā laicīgi, ja naktī bieži mostaties, pastāv liela iespēja, ka jūsu ķermenis uzkrās vairāk tauku uz vēdera, jo neizgulējušies jūs jutīsieties nervozi un stresā. Palīdziet sev izgulēties, radot patīkamu vidi gulēšanai, izslēdzot visas elektroierīces vismaz 20 minūtes pirms došanās pie miera un izvairoties no alkohola lietošanas.

3. Jūs nevarat aizmigt, ja neesat uzkodis kādu našķi.

Var jau būt, ka pāris karotes saldējuma pirms gulētiešanas jums palīdzēs iemigt, taču pat neliels daudzums kāruma nedēļas laikā var sasniegt pat pāris tūkstošus lieku kaloriju. Atcerieties, ka nav arī labi iet gulēt izsalkušam – tas liks uzņemt vairāk liekas kalorijas nākamajā dienā, vai sliktākajā gadījumā – pamostoties naktī. Tāpēc rīkojieties gudri – izvēlieties vieglu mazkaloriju uzkodu un saldu miegu!

4. Tā vietā, lai celtos un pavingrotu, jūs nospiežat atlikšanas pogu modinātājā.

Ja rīts ir vienīgais brīdis, kurā varat iekļaut savu nelielo vingrošanas programmu vai doties uz sporta zāli, jums nekad tas neizveidosies par paradumu, ja pastāvīgi tā vietā izvēlēsieties pagulēt ilgāk. Ja vakarā pieķerat sevi bezkaislīgi blenžam TV ekrānā vai izskatot svešus profilus Facebook, pārtrauciet šīs muļķības, dodieties gulēt laicīgāk, lai jau 6:00 no rīta justos gatava nedaudz pasvīst.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!