9 soļi pretī aktīvākam dzīvesveidam

9 soļi pretī aktīvākam dzīvesveidam

Vai arī Jūs esat viens no tiem, kas uzskata, ka labu fizisko formu un enerģiju var iegūt tikai sporta zālē un fitnesa centros? Jūs kļūdāties. Šodienas dzīves ritms ir pietiekoši nogurdinošs un mums nav lieka laika, ko veltīt sportam – tomēr mēs varam kaut ko darīt lietas labā un uzlabot savu fizisko formu un palielināt enerģijas līmeni izvēloties savādāku pieeju. 

Vai arī Jūs esat viens no tiem, kas uzskata, ka labu fizisko formu un enerģiju var iegūt tikai sporta zālē un fitnesa centros? Jūs kļūdāties. Šodienas dzīves ritms ir pietiekoši nogurdinošs un mums nav lieka laika, ko veltīt sportam – tomēr mēs varam kaut ko darīt lietas labā un uzlabot savu fizisko formu un palielināt enerģijas līmeni ikdienas darbu ietvaros.

Pateicoties 9 vienkāršajiem soļiem, jūs varēsiet nostiprināt organismu, kļūt aktīvāki un sadedzināt vairāk kaloriju, iegūt lielisku ķermeņa formu un uzlabot pašsajūtu.

1.solis: Organizējiet vingrošanu!

Vai esat starp tiem, kas gribētu vingrot un kļūt aktīvāki, bet tas šķiet neiedomājami grūti? Nebeidzami garas stundas fitnesa centrā vai aerobikas zālē, daudzi noskrietie kilometri – īstas mocības, vai ne?   Padariet sportu par patīkamu nodarbi!

Piezvaniet draugam un sarunājiet reizi nedēļā uzspēlēt badmintonu vai organizējiet ar kolēģiem volejbola maču – ir taču tik daudz iespēju būt fiziski aktīviem! Jūs ne tikai uzlabosiet savu fizisko formu, nepieliekot īpašu piepūli, bet arī lieliski pavadīsiet laiku kopā ar draugiem!

2.solis: Esiet drosmīgi un sāciet darīt grūtākos mājas darbus!

Iespējams smago veļas grozu pārnēsāšana no vannas istabas uz otru mājas galu, veļas ielikšana veļas mazgājamajā mašīnā, veļas izkāršana dārzā vai uz balkona ir sava veida smags darbs. Tomēr nesūdzieties, arī tas ir fizisks treniņš.

Saņemieties un nopļaujiet zāli mājas priekšā vai sagrābiet pērnās lapas. Vai jums patīk ziedi? Iestādiet savas iecienītākās puķes, vai sagatavojiet krājumus ziemai, iestādot mīļākos dārzeņus. Šādi jūs ne tikai izdarīsiet kaut ko noderīgu, bet arī būsiet nepārtrauktā fiziskā slodzē!

3.solis: Lietojiet soļu skaitītāju!

Soļu skaitītāja lietošana ir viens no efektīvākajiem veidiem kā kļūt fiziski aktīvākiem. Kad redzēsiet, cik ātri mainās cipari ierīces ekrānā, jums būs motivācija šo ciparu palielināt. Katru dienu centieties palielināt soļu skaitu: pat, ja tie būtu tikai daži soļi, pavisam ātri jūs varēsiet pamanīt pozitīvas pārmaiņas savā pašsajūtā. Un tas viss – bez liekas piepūles.  

4.solis: Uzsāciet remontdarbus!

Vai jūsu dzīvoklis jau kādu laiku ilgojas pēc remonta? Sāciet to darīt un parūpējieties ne tikai par apkārtējo vidi, kurā uzturaties, bet arī par savu fizisko aktivitāti. Nokrāsojiet sienu, pārbīdiet mēbeles, kārtīgi iztīriet dzīvokli vai paveiciet kaut ko tādu, ko jau sen esat gribējušas paveikt. Tādā veidā jūs ieekonomēsiet naudu, nodrošināsiet sevi ar mērenu fizisko slodzi un lielisku pašsajūtu. Turklāt – jūs dzīvosiet skaistā, izremontētā dzīvoklī.  

5.solis: Iegādājieties suni!

Suņi ir ne tikai lieliski draugi, bet arī ideāls sabiedrotais aktīva dzīves veida uzsākšanā. Kas var būt labāks par pastaigu vai skriešanu kopā ar suni? Ideāla fiziskā slodze svaigā gaisā. Šī nudien būs tā aktivitāte, kuru jums neizdosies aizmirst, vai aizbildināties ar laika trūkumu, ja pārņems pēkšņs slinkums, jo suns noteikti atgādinās par to, ka pienācis laiks doties ārā!  

6.solis: Dodieties ar mīļoto uz deju kursiem

Ja esat sieviete, šādas nodarbības jums noteikti patiks. Ja jūs esat vīrietis, jūsu sajūsma par deju nodarbībām būs krietni vien piezemētāka, tomēr jums ir lieliska iespēja partneres acīs celt savu vērtību. Dejošana ir ideāls veids kā veikt stiepšanās vingrinājumus un uzlabot koordināciju – turklāt, tā ir lieliska iespēja pabūt kopā ar mīļoto. Cik tad var iet vakariņās vai uz kino?!  

7.solis: Nedēļas nogales nepavadiet mājās!

Jā, brīvdienas ir domātas atpūtai un spēku atjaunošanai, bet tas nav jādara mājās pie televizora. Ir daudz labāki varianti kā atpūsties un tajā pašā laikā nodoties fiziskai aktivitātei.

Jā, daudzi cilvēki nevar atļauties doties garos pārgājienos, tomēr jāatzīst, ka visbiežāk šādi pārgājieni nemaksā dārgi. Dodieties uz tuvāko pilsētu, kurā neesat bijuši, un sāciet pastaigu pa pilsētas centru, uzkāpiet vietējā kalnā vai noīrējiet velosipēdu un dodieties izbraucienā, kura noslēguma punkts būs ezers vai upe.

Daba ir labākās zāles pret stresu un nogurumu, tādēļ pēc šādām brīvdienām nākošā darba nedēļa būs krietni vieglāka – jo jūs būsiet lieliski atpūtušies un palutinājuši sevi ar mērenu fizisko slodzi.

8.solis: Izvairieties no liftu lietošanas!

Ja patiešām vēlaties iegūt lielisku formu, aizmirstiet par liftiem. Kāpjot pa trepēm jūs ne tikai ātrāk sasniegsiet savu mērķi, bet arī rezultāti būs ātrāk redzami. Ja darbs sāk nogurdināt, vai ja sāk nākt miegs, nedzeriet kafiju vai melno tēju – vienkārši pakāpiet pa trepēm un jutīsieties daudz labāk!   

9.solis: Dodieties uz darbu ar riteni!

Vēl viens lielisks veids, kā būt labā formā, ir braukt ar velosipēdu. Ja uz darbu brauksiet ar riteni, iespējams, ka tajā nokļūsiet ātrāk, nekā tad, ja brauktu ar automašīnu vai sabiedrisko transportu, turklāt – jūs ieekonomēsiet naudu un būsiet izdarījuši lielu pakalpojumu ķermenim. Tādējādi jūsu dzīves veids kļūs aktīvāks un jūs jutīsiet lielu enerģijas pieplūdumu 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!