6 vingrinājumi cīņai pret pietūkušām kājām

6 vingrinājumi cīņai pret pietūkušām kājām

Mostoties no rīta, kā arī vēl vienas smagas dienas beigās – vakarā, kāju locītavās ir jūtams sāpīgs smagums, bet kājas ir piepampušas. Kā to var novērst?

Kā novērst smaguma sajūtu kājās?

Mostoties no rīta, kā arī vēl vienas smagas dienas beigās – vakarā, kāju locītavās ir jūtams sāpīgs smagums, bet kājas ir piepampušas. Kā to var novērst?

Rīta vingrojumi

Dažas pirmās rīta stundas asinsrite vēl nedarbojas pilnīgi efektīvi, tādēļ to vajadzētu stimulēt. Šie vingrojumi novērsīs ūdens uzkrāšanos kājās – it īpaši, ja jums nāksies sēdēt vai stāvēt ilgāku laiku.

1. Apstājieties taisni, kājas kopā, rokas izstieptas priekšā.

Paceliet kāju pirkstus un palieciet šādā pozīcijā 5-6 sekundes, tad atgriezieties sākuma pozīcijā un atkārtojiet šo vingrojumu desmit reizes. Vingrojums palīdzēs asinīm daudz vieglāk sasniegt sirdi.

2. Apgulieties uz labā sāna un palieciet labo roku zem galvas. Kājas nedaudz ielieciet ceļgalos.

Paceliet labo kāju uz augšu un nolaidiet sākuma pozīcijā. Atkārtojiet vingrojumu 15 reizes, Tad veiciet vingrojumu esot arī uz kreisā sāna. Vingrojums veicina asinsriti.

3. Apstājieties metra attālumā no sienas. Pielieciet vienu kāju pie sienas un atspiedieties pret to ar plaukstām.

Aizmugurējai kājai jābūt izstieptai ar pēdu cieši pie grīdas. Noliecieties uz priekšu ar plaukstām pret sienu, līdz sajūtat aizmugurējās kājas muskuļa nostiepšanos. Palieciet šādā pozīcijā 10 sekundes un tad veiciet vingrojumu ar otru kāju.

Atkārtojiet šos vingrojumus 3 piegājienos; īpaši lietderīgi šie vingrojumi būs tiem, kuri daudz laika pavada stāvot kājās.

Vakara vingrojumi

Ja kājas piepampst vakaros, tas nozīmē, ka ir apgrūtināta asins cirkulācija un uz vēnu sieniņām tiek radīts spiediens paplašinot tās. Pietūkušām kājām var palīdzēt šādi vingrojumi:

1. Apgulieties uz grīdas un palieciet rokas zem galvas un paceliet pēdas 90° leņķī un izpildiet “svecīti”. Palieciet šādā pozā 10 sekundes un tad pievelciet kājas pie krūtīm. Atkārtojiet šo vingrojumu 2 reizes; pirms veicat vingrojumu, uzklājiet uz kājām nedaudz eļļas.

2. Apgulieties uz muguras ar saliektiem ceļgaliem. Tad paceliet vienu kāju un veiciet nelielus apļus ar pēdas apakšu: 10 uz kreiso pusi un 10 uz labo pusi. Atkārtojiet šo vingrojumu arī ar otru kāju. Vingrojums ir ļoti labs sievietēm, kuras valkā augstpapēžu kurpes.

3. Apsēdieties uz grīdas ar saliektiem ceļgaliem piespiediet tos ķermenim tik tuvu, cik vien tas ir iespējams. Ielieciet rokas starp ceļgaliem un spiediet ceļgalus uz kreiso un tad uz labo pusi, tad atgriezieties sākuma pozīcijā.

Vingrojums nav vienkāršs, taču lieliski stiprina sēžamvietas muskulatūru un veicina asinsriti. Atkārtojiet visus vingrojumus 5 reizes.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!