6 padomi kā atvieglot muguras sāpes

6 padomi kā atvieglot muguras sāpes

Kā matracis ietekmē miega kvalitāti cilvēkiem ar muguras problēmām un kāds ir labākais matracis un spilvens šiem cilvēkiem? Kam viņiem ir jāpievērš īpaša uzmanība, lai padarītu miegu tik patīkamu, cik vien iespējams?

Kā matracis ietekmē miega kvalitāti cilvēkiem ar muguras problēmām un kāds ir labākais matracis un spilvens šiem cilvēkiem? Kam viņiem ir jāpievērš īpaša uzmanība, lai padarītu miegu tik patīkamu, cik vien iespējams? Atbildes uz šiem jautājumiem sniedz ortopēds Dr. Janko Popovičs.

Daudziem cilvēkiem ir problēmas ar muguras sāpēm, kuras var parādīties arī nepareizas matrača un spilvena izvēles rezultātā. Vissvarīgākais ir tas, lai matracis atbilstu mugurkaula formai, kas katram indivīdam atšķiras.

Mēs zinām, ka mugurkaulam ir izliekumi kakla, krūšu un jostasvietas daļā. Matrača pamatnei ir jāatbilst mugurkaula formai, jo tas samazina uz starp skriemeļu diskiem radīto spiedienu. Un kā izvēlēties pareizo matraci?

1. Sākumā veiciet ātro testēšanu

Vissvarīgākais ir pagulēt kādu laiciņu uz izvēlētā matrača. Tikai tā jūs spēsiet patiešām uzzināt, vai jūs uz tā jutīsieties ērti, vai tomēr – nē. Tādēļ daudzi matraču pārdevēji piedāvā matrača testa izmēģinājumu.

Jūs neesat pārskatījušies: jūs varat testēt Dormeo matračus  līdz pat 60 dienām un, ja jūs ar izvēli nebūsiet apmierināti, jūs to bez problēmām varēsiet mums atgriezt atpakaļ!

2. No stīviem materiāliem, līdz komfortam

Dr. Popovičs stāsta, ka laikā, kad viņš sāka karjeru kā ārsts, visiem pacientiem ar muguras problēmām tika ieteikts gulēt uz stingra matrača. Šodien ārsti iesaka matraci, kas nebūtu pārāk mīksts, taču joprojām nodrošina maksimālu miega komfortu un maksimāli atvieglo jebkādas sāpes.

PADOMS:  Dormeo selekto rs palīdzēs izvēlēties tieši jums piemērotāko matraci, kas atbildīs jums vislabāk, atkarībā no ierastās miega pozas, sāpēm, ko izjūtat, un iecienītākajiem materiāliem, kā arī matrača stingruma/mīkstuma.

3. Izvēlieties zemāku spilvenu

Spilvenam ir jābūt zemākam, nekā parasti, un tam ir jāpielāgojas mugurkaula izliekumiem.

Dr. Popovičs: „Jūs varat izvēlēties no daudziem spilveniem, kurus izstrādājuši dažādi ražotāji, taču es uzskatu, ka jums ir jāizmēģina spilvens un jāiegādājas vispiemērotākais. Spilvenu var pielāgot individuāli, jo mugurkaula forma visu laiku nav vienāda. Viena cilvēka muguras izliekums atšķiras no cita cilvēka muguras izliekuma."

Dormeo iesaka anatomisko Memosan 3-kārtu spilvenu, kas ļauj pielāgot spilvena augstumu atkarībā no individuālām vajadzībām. Spilvena pildījums ir izgatavots no 100% memory putām un tas nozīmē, ka tas ideāli pielāgojas kakla un galvas formai.

4. Mēs iesakam gulēt uz muguras un vēdera

Ja jūs parasti guļat uz muguras, pievērsiet uzmanību tam, lai gulētu uz virsmas, kas atbilst mugurkaula formai. Veselīgs miegs ir arī tad, ja guļat uz vēdera. Ja jums ir stingrs matracis, gulēšana uz sāna var būt nepatīkama, taču, laiku pa laikam, guļot uz sāna var atvieglot problēmas ar mugurkaulu, it īpaši, ja sāpes atbalsojas kājās; ja kājas ir saliektas, nervi ir nedaudz atslogoti no spiediena un tas nozīmē, ka sāpes samazinās.

Dormeo produktu selektors ļauj pārbaudīt, kurš matracis jums būs piemērotāks atkarībā no tā, vai mēdzat gulēt uz muguras, vēdera vai arī sāna: Dormeo preču izvēles palīgs

5. Regulāras fiziskās aktivitātes

Labam miegam pilnīgi noteikti ir nepieciešama regulāras fiziskās aktivitātes vai arī  vingrojumi, kuri stiprina muguras un vēdera muskulatūru.

Jūs varat iemācīties šos vingrojumus fiziskās terapijas klīnikās, kā arī noteiktos spa centros. Labākais veids, kā novērst muguras sāpes, ir tā sauktā muskuļu korsete, kas nozīmē, ka jūsu muguras un vēdera muskulatūra ir tik spēcīga, cik vien iespējams.

6. Rīta vingrošana

Dr. Popovičs ļoti iesaka rīta vingrošanu, lai gan vingrojumus var tik pat labi veikt arī vēlāk, piemēram, divdesmit minūtes no rīta un divdesmit minūtes pēcpusdienā.

Vingrojumi cilvēkiem ar mugurkaula problēmām ir daudz īpašāki. Ir pieejams daudz grāmatu, kurās parādīti šie vingrojumi, arī manā grāmatā Muguras sāpes un išiass.

Nopietnāku problēmu gadījumā konsultējieties ar ortopēdijas speciālistu!

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!