Uzvari karā ar miegainību

Uzvari karā ar miegainību

Negaidīta ballīte nedēļas vidū, nogurdinoša bezmiega nakts un no rīta jāiet uz darbu? Jau tad, kad pieceļaties, ir pilnīgi skaidrs, ka ir nepieciešamas vēl vismaz 3 miega stundas, lai jūs būtu gatavs darbam.

Kā pārdzīvot darba dienu pēc vētrainas nakts?

Negaidīta ballīte nedēļas vidū, nogurdinoša bezmiega nakts un no rīta jāiet uz darbu? Jau tad, kad pieceļaties, ir pilnīgi skaidrs, ka ir nepieciešamas vēl vismaz 3 miega stundas, lai jūs būtu gatavs darbam.

Taču jums neatliek nekas cits, kā tikai izdzert kafiju un cerēt, ka diena nebūs pārāk nogurdinoša.Turpiniet lasīt un uzziniet, kā veiksmīgi pavadīt dienu un neaizmigt pie datora.

Aizdzeniet miegu…

… izmēģiniet dažus no šiem padomiem. Ne tikai kafija palīdz aizdzīt miegainību, bet arī sportiskas aktivitātes, sarunas, ēšana ...

  • Sāciet dienu ar labām brokastīm un svaigu augļu sulu, jo jums būs nepieciešama daudz enerģijas visai dienai, lai jūs nekļūtu miegains un apātisks. 
  • Ja iespējams, ejiet uz darbu kājām vai brauciet ar velosipēdu, nevis automašīnu vai sabiedrisko transportu. Svaigs gaiss jums lieti noderēs.
  • Pastaigājieties pa biroju. Tā vietā, lai zvanītu kolēģiem pa telefonu vai sūtītu e-pastus, aizejiet pie viņiem. Staigāšana uzlabo asinsriti un kustības palīdz saglabāt možumu.
  • Ieturiet vieglas pusdienas, jo smags, taukains ēdiens izraisa miegainību.
  • Nedaudz uzkodiet arī starp maltītēm – tas palīdzēs jums saglabāt enerģijas rezerves visai dienai. Apēdiet, piemēram, nedaudz pilngraudu krekeru vai lieso sieru... šokolāde gan jums nepalīdzēs.
  • Parūpējieties par ciešu miegu. Ja zināt, ka nākamajā dienā būs jāiet uz darbu nedaudz paģirainam, parūpējieties par labu miegu.
  • Runājiet ar kolēģiem - dzīvīgas un interesantas sarunas ļauj saglabāt možumu.
  • Sapulču laikā veiciet pierakstus, jo tas turēs jūs nomodā.
  • Vienlaicīgi veiciet vairākas lietas – tas neļaus jums zaudēt modrību.
  • Domājiet par patīkamām lietām – atvaļinājumu, vakardienas ballīti, koncertu... uzmundrinošas domas stimulēs arī smadzeņu darbību.
  • Ja jums ir laiks, sērfojiet internetā vai rakstiet draugiem vēstules.
  • Ja jums liekas, ka sākat padoties, iedzeriet nedaudz kafijas un kaut kur nosnaudieties 15 minūtes... tualetē, automašīnā, konferenču telpā... Tad labi izstaipieties un jūs jutīsieties daudz labāk.
  • Ja jums ir tāda iespēja, klausieties dzīvīgu mūziku. Izmantojiet austiņas un ieslēdziet radio vai CD.
  • Ja jūs patiešām nejūtaties labi, pasakiet, ka esat apslimis un ejiet mājās. Labāk tikt mājā kādu stundiņu ātrāk, nekā pielaist kļūdas darbā.

 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!