Pasaules neparastākie gulēšanas ieradumi!

Pasaules neparastākie gulēšanas ieradumi!

Kas notiktu, ja Jūs iemigtu sapulces laikā?Jūsu priekšniecībai, visticamāk, nebūtu vienalga. Tomēr citās pasaules valstīs un citās kultūrās gulēšana tiek definēta kā kaut kas vairāk, nekā pie mums ...

Gulēt kur un kad vien vēlies?

Kas notiktu, ja jūs iemigtu sapulces laikā?Jūsu priekšniecībai, visticamāk, nebūtu vienalga. Tomēr citās pasaules valstīs un citās kultūrās gulēšana tiek definēta kā kaut kas vairāk, nekā pie mums. Dažām tautām ir savādāki miega ieradumi un paražas, nekā mums – un tas, vai šie ieradumi ir daudz atšķirīgāki par mūsējiem, ir jāizlemj jums pašiem.

  • Spānija. Ja cilvēks kļūst miegains, ir skaidrs – laiks siestai.
  • Ziemeļkalifornija. Jūs drīkstat pievērt acis pat sapulces laikā un par to jūs nesaņemsiet nevienu nosodošu skatienu vai aizrādījumu.
  • Bali. Tur garīgie rituāli tiek veikti nakts laikā, bet pabeigti – saullēkta laikā, šis ir laiks, kad bērniem un pieaugušajiem ir nepieciešams miegs. Šādā veidā bērni pierod pie gulēšanas troksnī un spēj saglabāt šo spēju līdz pat brieduma vecumam.
  • Rietumi gulēšanas kultūras ziņā atšķiras arī ar gulēšanu atsevišķi – dažādās guļamistabās.

Šķiet, ka tikai Rietumu civilizācijai raksturīga ir bērnu atsevišķa gulēšana no vecākiem, turklāt došanās gulēt tiek spiesta ļoti agri – jau plkst.19.

Atsevišķa gulēšana kļuva par pasaulē populāru lietu pēc Industriālās revolūcijas.

Gulēšana ar vecākiem ir veselīgāka bērnam, pastāv uzskats, ka vecāku tuvums stabilizē bērna elpošanu un ķermeņa temperatūru, kā arī spēj pasargāt no pēkšņās nāves sindroma zīdaiņu vecumā.

  • Dažas kultūras Jaungvinejā un Indonēzijā guļ kopā dēļ garu aizsardzības. Viņi uzskata, ka, ja jūs guļat atsevišķi, jūs varat arī nepamosties.
  • Āzijā 86% no visiem bērniem vecumā zem 3 gadiem, guļ savu vecāku istabā, bet Rietumos šis procents ir tikai 22. Vidēji Eiropā bērni guļ ilgāk, jo viņi ātrāk tiek radināti pie savām gultiņām, tā kā vīrs un sieva vēlas palikt divatā.
  • Japānā un Korejā bērnu liek gulēt vīrietis/tēvs, kas nāk mājās no darba pēc plkst.22.
  • Jaunattīstības valstīs vīrieši un sievietes guļ kopā, ja temperatūra ir zem +10°C.

Cik daudz laika Jums nepieciešams, lai noliktu bērnu gulēt?

Rietumos bērna miegs tiek plānots. Mēs esam izstrādājuši veselu rituālu vakaros – ar vannu, pidžamu, šūpuļdziesmām un pasakām, tomēr vēl aizvien ir ļoti daudz vecāku, kuriem bērnu iemidzināšana izvēršas par cīņu ar bērnu.

Maijani Gvatemalā bērnu iemidzināšanai nepievērš ne vismazāko uzmanību, viņi vienkārši iet gulēt kopā ar saviem bērniem. Dienas vai nakts laikā bērni guļ mātēm uz rokas vai ietīti uz muguras.

Vai pusdienmiegs ir nepieciešams?

Pamatojoties uz grieķu piemēru, zinātnieki ir pierādījuši, ka siesta mazina stresu, kurš, savukārt, ir sirds saslimšanu riska faktors. Tomēr daudzās Eiropas valstīs cilvēki reti kad var atļauties pusdienmiegu, jo vienkārši mūsu darba dienas nav tam piemērotas. Eksperti uzsver kaut 20 minūšu snauda pozitīvo ietekmi. Vai mēs patiešām esam tik aizņemti, ka nespējam atrast laiku īslaicīgam snaudam?

Nepietiek laika miegam?

Rietumeiropas iedzīvotājiem vispopulārākie noguruma iemesli ir dažādi, īpaši kaitējoši ir tiek, kas notur mūs nomodā: 24-stundu TV, internets, mobilie telefoni…

Amerikā veiktais pētījums ir pierādījis, ka cilvēki, kas nedēļā guļ mazāk par 5 stundām, ir tādā pašā stāvoklī kā piedzēries cilvēks. Ja kāds ir ieradies darbā pēc dažiem alus kausiem, viņš tiks atlaists, bet cilvēks, kas ir nostrādājies līdz rīta gaismai, tiek uzskatīts par izdarīgu un ambiciozu.

Bez tam:

  • Portugāļi ir visizteiktākās pūces – veseli 75% dodas gulēt pēc pusnakts.
  • Indonēzieši ir tie, kas mostas visagrāk –91% pamostas jau pirms plkst. 7 no rīta.
  • Cilvēki visvairāk guļ Austrālijā – 31% no visiem diennaktī guļ ilgāk par 9 stundām.
  • Japāņi miegam velta vismazāk laika – 41% no visiem Japānas cilvēkiem guļ tikai 6 stundas vai pat mazāk.
  • Angļiem patīk gulēt gultā – 74% no rītiem ilgāk paliek gultā.

 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!