Padomi un ieteikumi labākam miegam.

Padomi un ieteikumi labākam miegam.

Vai Jūs bieži grozaties un nevarat aizmigt? Vai Jūs krācat? Vai Jums nakts laikā vairākas reizes ir jāiet uz toleti? Vai pamostoties no rīta jūtaties noguris? Vai Jūs bieži nevarat aizmigt? Ja Jūsu atbilde uz kaut vienu no šiem jautājumiem ir Jā, tad Jūsu miegs nav tik labs, kādam tam vajadzētu būt. Jums ir gulēšanas problēmas un mēs esam šeit, lai Jums palīdzētu – daži ieteikumi un paņēmieni labākam miegam!

Vai Jūs bieži grozaties un nevarat aizmigt? Vai Jūs krācat? Vai Jums nakts laikā vairākas reizes ir jāiet uz toleti? Vai pamostoties no rīta jūtaties noguris? Vai Jūs bieži nevarat aizmigt? Ja Jūsu atbilde uz kaut vienu no šiem jautājumiem ir Jā, tad Jūsu miegs nav tik labs, kādam tam vajadzētu būt. Jums ir gulēšanas problēmas un mēs esam šeit, lai Jums palīdzētu – daži ieteikumi un paņēmieni labākam miegam!

Relaksējaties

Dienas beigās cilvēka ķermenim vajag atbrīvoties no dienas gaitā piedzīvotā stresa, lai varētu dodies pilnvērtīgā un atjaunojošā atpūtā. Tieši tāpēc, pirms Jūs dodaties gulēt, būtu nepieciešams relaksēties un palīdzēt ķermenim sagatavoties pelnītai atpūtai. Pamēģiniet jogu vai meditāciju.

Ieguldiet naudu labā matracī

Nekad netaupiet naudu kvalitatīvam matracim vai ērtām kurpēm, jo vienā Jūs pavadat visu nakti un otrā visu dienu. Tagad padomājiet - cik vecs ir Jūsu pašreizējais matracis? Vai tas ir ērts? Vai tam ir aizsardzība pret putekļu ērcītēm? Vai bieži ir auksts vai karsts, guļot uz tā? Vai pamostoties no rīta Jums sāp mugura? Varbūt ir laiks palutināt sevi un iegādāties matraci, kas Jums spēs sniegt pilvērtīgu miegu.

Esiet uzmanīgi ar ēšanu pirms miega

Sātīga maltīte īsi pirms gulētiešanas var radīt vairāk ļaunuma, nekā labuma. Ķermenis tiek nodarbināts ar ēdiena pārstrādi, kas traucē tam relaksēties pilnībā. Tāpat arī pārmērīga šķidruma lietošana padara Jūsu aizmigšanu sarežģītāku nekā tam vajadzētu būt. Daļēja taisnība ir, ka alkohols palīdz iemigšanai, bet miega kvalitāte nebūt nav tā labākā. Labs paradums, ko ievērot ir nedzert kafiju pēc pusdienlaika. Arī nedzeriet pārāk daudz šķidruma pirms iešanas gulēt, jo visticamāk būs jāceļās nakts vidū, lai apmeklētu toleti.

Nē cigaretei pirms miega.

Vai Jums ir ieradums pirms miega uzpīpēt vēl vienu cigareti. Vai Jums liekas, ka tā nomierina un palīdz ātrāk aizmigt? Nepareizi! Cigaretēs iekļautais nikotīns ir stimulants, kas uzmundrina.

Gulēšanas režīms

Vairāki zinātnieku atklājumi pierāda, ka regulārs gulēšanas režīms būtiski uzlabo miegu. Pamēģiniet – ejiet gulēt vienā un tajā pašā laikā katru vakaru un pamostaties noteiktā laikā katru rītu, arī brīvdienās! Tas sākumā var likties grūti, bet vēlāk Jūs un Jūsu ķermenis pieradīs pie šī rituāla un miega kvalitāte uzlabosies.

Fiziskās aktivitātes

Regulāras aktivitātes ne tikai uztur ķermeni labā formā, bet arī uzlabo miega kvalitāti. Fiziskās aktivitātes svaigā gaisā ir daudz labākas nekā apmeklēt sporta zāli, jo saules gaisma un svaigs gaiss dod papildus labumu. Tikai atceraties, ka nevajag nodarboties ar intensīvām sporta aktivitātēm dažas stundas pirms gulētiešanas, jo tas ķermenim dos enerģiju un būs grūti aizmigt.

Gulta ir priekš ..

Gulta ir domāta gulēšanai! Un noteikti nav domāta, lai skatītos televizoru, sērfotu internetā, ēstu vai strādātu. Ja esat pieraduši izmantot gultu arī citām nodarbēm, Jūsu prāts to vairs neuztver kā atpūtas vietu, kas paredzēta gulēšanai. Līdz ar to padarot aizmigšanu vēl grūtāku.

Svaigs gaiss

Jūsu ķermenim ir nepieciešams svaigs gaiss, lai tas relaksētos un sagatavotos nakts atpūtai. Atveriet guļamistabas logu uz dažām minūtēm pirms dodaties pie miera, vai arī atstājiet to atvērtu visu nakti, ja nav pārāk auksts. Un ja tas nav pietiekoši, lai aizmigtu, varbūt apsverat iespēju iziet nelielā pastaigā pirms ejat gulēt.

Izvairieties no diendusas

Pagulēt diendusu ir jauki, vai ne?  Bet tās var kaitēt kvalitatīvam nakts miegam. Ja tas nav gluži nepieciešams, izvairities no diendusām vēlā pēcpusdienā. Šādi Jūs būsiet gatavs gulēšanai.

Lasiet grāmatu

Ja nekas cits neidarbojās, varbūt Jums vienkārši vajag novirzīt prātu no bažām. Vai zināt, kas ir labākais pirmsmiega paradums? Noteikti lasīšana! Paņemat grāmatu un iegrimstat burvīgajā vārdu pasaulē. Mēs gandrīz varam apsolīt, ka miegs uznāks pēc īsa brīža. Arlabunakti un Saldus sapņus!

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!