Karstums neļauj iemigt?

Karstums neļauj iemigt?

Jūs knosāties, grozāties no vieniem sāniem uz otriem, mēģināt atrast ideālu pozu gulēšanai, bet nevarat iemigt. Spilvens šķiet karsts un gaisa, ko elpot, guļamistabā palicis vairs visai maz. Kad karstums visu pārņēis savā varā, pielietojiet kādu no šiem 10 efektīvajiem ieteikumiem, kas palīdzēs jums vieglāk aizmigt vasaras karstumā.

Jūs knosāties, grozāties no vieniem sāniem uz otriem, mēģināt atrast ideālu pozu gulēšanai, bet nevarat iemigt. Spilvens šķiet karsts un gaisa, ko elpot, guļamistabā palicis vairs visai maz. Kad karstums visu pārņēmis savā varā, pielietojiet kādu no šiem 10 efektīvajiem ieteikumiem, kas palīdzēs jums vieglāk aizmigt vasaras karstumā.

#1: Pirms gulētiešanas dodieties aukstā dušā

Tas nepalīdzēs atvairīt karstumu uz visu nakti, taču auksta duša pirms gulētiešanas var palīdzēt jums atdzist vismaz pirmajā pusstundā, kas ir tieši tik daudz, lai jūs varētu atslābināties un iemigt.

#2: Atstājiet logu atvērtu

Pat ja dienas ir karstas, nakts laikā temperatūra aiz loga parasti kļūst pieņemama. Atstājiet guļamistabas logu atvērtu arī naktī – tas ne tikai ļaus guļamistabā ieplūst nedaudz vēsākam gaisam, bet arī vasaras ziedu, zāles un zemes smaržām...

#3: Radiet apstākļus caurvējam

Ja ar atvērtu logu guļamistabā nepietiek, centieties izveidot caurvēju. Atveriet citu logu blakus telpā, un atstājiet guļamistabas durvis atvērtas (nodrošinot, lai tās caurvējā neaizvērtos). Viegla, pastāvīga vēja plūsma uzturēs svaigu gaisu jūsu guļamistabā visu nakti.

#4: Palutiniet sevi ar kvalitatīvu gultasveļu

Kokvilna tradicionāli ir laba izvēle, bet mūsdienās pieejami arī citi – inovatīvi materiāli, kas ir īpaši paredzēti tam, lai nodrošinātu perfektu gaisa cirkulāciju. Gultasveļa pati par sevi, protams, nedarīs brīnumus, ja jūsu spilveni un sega būs pārāk silti vai no nekvalitatīva sintētiskā auduma, tāpēc pērkot gultasveļu, meklējiet īpašos piedāvājumus arī kvalitatīviem spilveniem un segām.

#5: Izvēlieties labu matraci

Sliktas kvalitātes matracis bieži vien ir cēlonis arī sliktam miegam naktī. Ne vien tāpēc, ka izgulēts matracis nav ērts, bet arī tāpēc, ka tam var būt slikta ventilācija, kas liek matracim sakarst un jums – pārlieku svīst. Mūsdienīgi matrači ir izgatavoti no īpašiem materiāliem, kas ne tikai nodrošina ideālu gaisa cirkulāciju, bet pat atvēsina ķermeni. Tas, protams, palīdzēs nodrošināt jums komfortablu miegu.

#6:  Dzeriet pietiekami daudz ūdens

Lietojot pietiekami daudz ūdens visas dienas garumā jūs palīdzat organismam regulēt savu temperatūru. Tomēr ir svarīgi atrast pareizo uzņemtā ūdens daudzuma līdzsvaru pirms došanās gulēt, lai ik pēc 20 minūtēm nebūtu jāapmeklē labierīcības. Lai izzinātu savu ķermeni, eksperimentējiet – pirms gulētiešanas pirmajā naktī izdzeriet vienu glāzi auksta ūdens, un pavērojiet, vai jūs varat gulēt neapmeklējot tualeti nakts laikā. Ja jums tas izdodas, nākamajā naktī dzeriet vienu ar pusi glāzi ūdens.

#7: Pārklājiet seju ar mitru dvieli

Ne gluži visērtākā izvēle, toties palīdz cīnīties pret karstumu. Ja nevēlaties dvieli slapināt, jūs to varat vienkārši ievietot saldētavā, ko, starp citu, varat darīt arī ar gultasveļu – pāris minūtes pirms došanās gulēt ļaujiet tai atdzist. Protams, saskarē ar ādu vēsais audums ātri atsils, taču tas var jums sniegt pietiekami daudz laika, lai iemigtu.

#8: Guliet vieglā, brīvā apģērbā

Lai siltajos vasaras vakaros ātrāk iemigtu , izvēlieties nakts apģērbu, kas izgatavots no viegla un elpojoša auduma. Daudzi vasarā dod priekšroku gulēt kailiem, bet tas nozīmē, ka starp jums un guļvietu nebūs auduma, kas varētu uzsūkt sviedru radīto mitrumu, it sevišķi, ja mēdzat pastiprināti svīst karstā laikā vai guļot. Lēmums ir jūsu ziņā.

#9: Atvēsiniet ķermeni ar ledu

Neaizmirstiet par ķermeņa aktīvajiem punktiem – piere, mugura un kakls, plaukstas locītavas, elkoņi, ceļgali un cirkšņi. Nelieciet ledu tieši uz ādas – izmantojiet dvieli vai plastmasas maisiņu, satiniet tajā ledu un pēc tam uzmanīgi piespiediet to uz iepriekš minētajiem, pret temperatūru jutīgajiem punktiem uz ķermeņa.

#10: Novietojiet matraci uz grīdas

Elementāra fizika. Karsts gaiss ir vieglāks par aukstu gaisu, tāpēc tas koncentrējas guļamistabas augstākajos slāņos – tuvāk griestiem. Jo zemāk atradīsieties, jo vēsāks būs gaiss. Ja iespējams, novietojiet matraci uz grīdas – ne greznākā vieta gulēšanai, bet vēsāks gaiss noteikti palīdzēs iemigt labāk. Vērts izmēģināt.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!