7 padomi, kā vieglāk no rīta pamosties

7 padomi, kā vieglāk no rīta pamosties

Vai jums patīk no rītiem agri celties? Ja ne, tad, visticamāk, lieliski zināt to sajūtu, kāda rodas, kad agri no rīta jālien ārā no gultas… Turpmāk sniegti daži vienkārši un pārsteidzoši efektīvi padomi, kā pašā rīta agrumā piecelties ar pozitīvu noskaņojumu. Vai vēlaties, lai rīts kļūtu par patīkamāko jūsu dienas daļu?

Vai jums patīk no rītiem agri celties? Ja ne, tad, visticamāk, lieliski zināt to sajūtu, kāda rodas, kad agri no rīta jālien ārā no gultas… Turpmāk sniegti daži vienkārši un pārsteidzoši efektīvi padomi, kā pašā rīta agrumā piecelties ar pozitīvu noskaņojumu. Vai vēlaties, lai rīts kļūtu par patīkamāko jūsu dienas daļu?

1. padoms: ejiet gulēt laikus

Nedrīkst aizmirst par vissvarīgāko.... Piecelties un sākt jaunu dienu ar pozitīvu noskaņojumu ir gandrīz neiespējami, ja ir izdevies pagulēt vien četras stundas, izņemot, protams, gadījumus, kad nav izdevies pagulēt, piemēram, tāpēc, ka brīvdienu ceļojumā ir bijuši tik daudz pozitīvi iespaidi, ka gulēt nav bijis prātā... Tomēr, sākot darba nedēļu pirmdienas rītā, pietiekams miegs būs izšķirošs.

Lielākajai daļai cilvēku normālam miegam ik nakti nepieciešamas 8 līdz 9 stundas. Iespējams, jums jāguļ mazliet vairāk vai mazliet mazāk: labākais veids, kā to noskaidrot, ir to pārbaudīt. Vienkārši padomājiet, cik atpūties(-usies) un darbspējīgs(-a) jūtaties pēc noteikta stundu skaita miega, un tad arī to uzzināsiet!

2. padoms: klausieties iemīļoto mūziku

Mūzika palīdzēs vienmēr, tāpēc tā var palīdzēt arī no rītiem. Tā vietā, lai mostos ar parasto modinātāja skaņu, izmēģiniet pamosties pie iemīļotās dziesmas. Tādējādi sajutīsieties prieku jau no tā brīža, kad atvērsiet acis, kā arī visa rīta garumā.

Ja neesat pirmais(-ā), kam jāceļas, kamēr mājās citi vēl guļ, mūzika var skanēt visu rītu. Klausieties mūziku, tīrot zobus, ģērbjoties un arī brokastojot, jo tā jums rītu padarīs daudz patīkamāku.

3. padoms: ieejiet atsvaidzinošā dušā

Lai arī doma par to, ka jāvelk nost siltā pidžama un jālien zem ūdens galīgi nešķiet pozitīva, duša ir patiesi lielisks veids, kā pamosties no rīta, kā arī tai nepieciešamas vien pāris minūtes laika.

Ja jūsu mērķis ir pamosties un sajusties svaigi, vēss ūdens palīdzēs vislabāk, tomēr tad, ja vēlaties mazliet sevi palutināt, ejiet siltā dušā un ļaujiet pamosties arī savām sajūtām. Jebkurā gadījumā ūdens liks jums pamosties un uzsākt dienu ar pozitīvu noskaņojumu.

4. padoms: veselīgi pabrokastojiet

Jūs noteikti zināt, ka brokastis ir svarīgākā ēdienreize dienā, tomēr cik bieži patiesībā jūs veltāt pietiekamu laiku tam, lai normāli paēstu? Tā ir ne tikai lieliska iesēja pamosties, bet arī efektīvs veids, kā kontrolēt ķermeņa svaru.

Ja jums nekad nav laika, laba izvēle ir veselīgs augļu vai ogu kokteilis: jūs varat sastāvdaļas sagatavot iepriekšējā vakarā, bet no rīta tās sablendēt un izdzert gardo kokteili. Tāpat kokteili varat paņemt līdzi un izdzert pa ceļam uz darbu.

5. padoms: veltiet dažas minūtes laika nelielam treniņam

Trenēties no rīta? Izklausās briesmīgi, vai ne? Tomēr tas ir grūti tikai pirmās dienas vai varbūt nedēļas, kamēr pie tā pierodat, pēc tam nespēsiet iedomāties rītu bez treniņa.

Uzkāpiet, piemēram, uz skrejceliņa vai velotrenažiera: ar 20 minūtēm pietiks, lai garantētu enerģiju visai dienai. Ja jums nav 20 minūtes laika, 10 minūšu vingrošana ar hantelēm vai pietupieni arī lieliski uzlabos asinsriti.

6. padoms: izveidojiet savu rīta rituālu

Ja jūsu rīti ir stresa pilni un nepārdomāti, to plānošana var atvieglot piecelšanās procesu un lieliski palīdzēt. Jūs varētu sākt ar to, ka sagatavotu visu rītam nepieciešamo jau iepriekš, tāpēc jums tas viss aizņemtu mazāk laika no rīta.

Ieviesiet savā ikdienā precīzu un efektīvu rīta rituālu, izrēķiniet precīzi, cik laika jums vajag un atveltiet dažas minūtes vienkāršām lietām, kas dod jums prieku, piemēram, gardas kafijas nobaudīšanai vai rīta avīzes apskatīšanai. Tas ir ļoti vienkārši, ja visu saplānojat pareizi.

7. padoms: ieplānojiet no rīta arī ko aizraujošu

Ja rīti jums vienmēr sagādā mokas, iespējams, ir pienācis laiks tajos ieviest kaut ko aizraujošu. Ja jums ir kaut kas, ko ļoti vēlaties vai gaidāt (kas noteikti nav došanās uz darbu), izlīst no gultas un sākt dienu būs daudz vieglāk.

Jūsu rīta stimuls var būt krūzīte izcilas kafijas, iecienītākais TV šovs vai radio pārraide, ātra parotaļāšanās ar bērniem vai arī vienkārši partnera(-es) skūpsts. Jebkas, kas neaizņem vairāk kā pāris minūtes un garantē jums pozitīvu noskaņojumu, būs patiesi lieliska ideja jaunas dienas sākumam.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!