Kā diendusas var būtiski uzlabot dzīves kvalitāti

Kā diendusas var būtiski uzlabot dzīves kvalitāti

Vai jums ir nācies dzirdēt par siestu? Tā ir īsa pēcpusdienas diendusa, kas ir ārkārtīgi populāra daudzās valstīs, tomēr citās valstīs atkal šo paradumu uzskata par slinkuma pazīmi. Ja vēlaties kvalitatīvu dzīvi, siesta var būt patiesi lieliska ideja...

Vai jums ir nācies dzirdēt par siestu? Tā ir īsa pēcpusdienas diendusa, kas ir ārkārtīgi populāra daudzās valstīs, tomēr citās valstīs atkal šo paradumu uzskata par slinkuma pazīmi. Ja vēlaties kvalitatīvu dzīvi, siesta var būt patiesi lieliska ideja...

Visas siestas priekšrocības...

Pasaulē ir vietas, kur veselās pilsētās burtiski dzīve apstājas uz dažām stundām ik pēcpusdienu, jo visi dodas uz mājām nosnausties. Diemžēl, uzņēmums, kurā strādājat, visticamāk, nepieļauj to, ka jūs varētu doties mājās gulēt katru pēcpusdienu: tomēr tas nāktu tikai par labu.

Pētījumi liecina, ka diendusa var būtiski uzlabot atmiņu, uzmanību un spēju mācīties, tāpēc šādas diendusas patiesībā ļautu jums strādāt labāk un ātrāk. Tādi uzņēmumi kā „Google” un „Apple” jau to zina, tāpēc saviem darbiniekiem ļauj dienas laikā ieturēt nelielu diendusu.

Tas nebūt nav slinkums!

Ja jums ir iespēja pēcpusdienā nosnausties, jūs noteikti mokāt sevi ar sirdsapziņas pārmetumiem. Jūs jūtaties tā, it kā slinkotu un citi to uztvertu kā atļaušanos darīt nezin ko.

Tomēr jums nebūt par to nav jāraizējas: diendusas padara jūs daudz darbspējīgāku, efektīvāku, kā arī palielina vēlēšanos palīdzēt citiem, savu pozitīvo enerģiju nododot tālāk. Bez tam, diendusa ir pilnīgi dabiska vajadzība diennakts gulēšanas cikla ritmā, tāpēc tas nebūt nav savādi. Gluži otrādi, patiesībā savādi ir pa dienu negulēt.

Diendusas sniegtās priekšrocības...

Lai arī ārkārtīgi svarīgs ir labs miegs naktī, dažreiz ar to vien nepietiek. Turklāt tas notiek tikai reizi diennaktī, un dienas ir notikumu pilnas, kas patiesībā liek jūsu ķermenim aizmirst par lielisko atpūtu naktī pirms daudzām stundām. Tādējādi arvien mazinās jūsu koncentrēšanās spēja un modrība. Tas ir tikai dabiski, tomēr tas ietekmē jūsu darbspējas.

Sniedziet smadzenēm nepieciešamo

Īsa diendusa efektīvi atsvaidzinās jūsu prātu un liks smadzenēm atkal darboties ar maksimālu potenciālu 15 līdz 20 minūšu laikā. Pētījumos ir pierādīts, ka diendusas var uzlabot modrību un darbspējas, kā arī kādā konkrētā pētījumā Kolorādo Boulderas Universitātē konstatēts, ka bērni, kuri nav gulējuši diendusu ir demonstrējuši mazāk izteiktu prieka sajūtu un interesi, vienlaikus, izrādot nemiera pazīmes un vājākas problēmu risināšanas prasmes salīdzinājumā ar citiem bērniem. Pieaugušie, kuri regulāri neguļ diendusu, saskaras ar līdzīgiem simptomiem.

Gatavs(-a) atgūt spēkus?

Tāpat kā datoru vai viedtālruni dažreiz ir nepieciešams restartēt, tā ir arī ar jūsu smadzeņu darbību. Pētnieki Berkelejā ir pierādījuši, ka stundu ilga diendusa var būtiski palielināt mācīšanās spēju un uzlabot atmiņu Tā tas ir tāpēc, ka diendusas ļauj smadzenēm atpūsties un atsākt darboties no jauna, līdz ar ko tiek dzēsta īslaicīgā atmiņa, tādējādi smadzenēm atgūstot spēkus un sākot darboties efektīvi no jauna.

Cik ilgi jāguļ diendusa?

Tas ir atkarīgs no tā, kā jūtaties un kas jums jādara, kā arī no katra cilvēka un viņa(-as) ķermeņa funkcijām. Tomēr kopumā eksperti saka, ka 10 līdz 20 minūšu diendusa ir labākā izvēle prāta spēju atjaunošanai, kā arī enerģijas līmeņa paaugstināšanai un modrības palielināšanai. Protams, šāda veida īslaicīga diendusa nav tik vērtīga kā ilgāka gulēšana, kas ir dienas laikā vēl noderīgāka, jo ļauj jums atjaunot spēkus darbam.

30 minūšu diendusa var nebūt labākā izvēle, ja esat ļoti aizņemts(-a), jo tā var arī palēnināt visu procesu, piemēram, pamostoties jums var būt nepieciešamas vēl 30 minūtes, lai patiesi spētu atsākt strādāt. Tas pats attiecas uz 60 minūšu ilgām diendusām: lai arī tās lieliski uzlabo atmiņu, jums būs nepieciešams laiks, lai no tām pamostos, tāpēc aizņemtā pirmdienas rītā tās nebūs labākā izvēle.

Ja naktī neesat izgulējies(-usies), lieliski palīdzēt var 90 minūšu diendusa. 90 minūtes ir vesels miega cikls, tāpēc pamostoties jutīsieties labi gan fiziskā, gan arī garīgā ziņā. Tomēr tas nav ilgtermiņa risinājums, tāpēc centieties pietiekami gulēt arī naktīs!

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!