9 lietas, ko dara veiksmīgi cilvēki pirms miega

9 lietas, ko dara veiksmīgi cilvēki pirms miega

Vai zināji, ka pēdējās lietas, ko dari pirms gulētiešanas, ietekmē tavas nākošās dienas garastāvokli un enerģiju? Panākumiem bagāti cilvēki to saprot, tāpēc pirms gulētiešanas ievēro vairākus paradumus, kurus nekad nemaina. Seko šiem ieteikumiem un tev dzīvē veiksies vēl labāk.

Vai zināji, ka pēdējās lietas, ko dari pirms gulētiešanas, ietekmē tavas nākošās dienas garastāvokli un enerģiju? Panākumiem bagāti cilvēki to saprot, tāpēc pirms gulētiešanas ievēro vairākus paradumus, kurus nekad nemaina. Seko šiem ieteikumiem un tev dzīvē veiksies vēl labāk.

1. Viņi lasa

Daudzi slaveni un ietekmīgi cilvēki ir atzinuši, lai arī cik saspringta ir bijusi diena un kādas lietas vēl ir jāizdara, viņi tāpat atrod laiku, lai palasītu pirms gulētiešanas, lai atslābinātos un uzzinātu ko jaunu. Tai nav jābūt obligāti lasīšanai saistībā ar tēmu, kas nes peļņu un panākumus ikdienā. Lasot  grāmatas ar dažādu saturu, ir iespēja paplašināt savu redzesloku un uzlabot savus panākumus dažādos veidos, kas agrāk nebūtu iedomājami.

2. Viņi sagatavo plānu ar to, kas jāizdara nākamajā dienā.

Tas nav nepieciešams tikai priekš tā, lai zinātu, kas ir jādara, bet arī tāpēc, lai varētu vieglāk aizmigt. Šādā veidā domas, kas viņus nomāc un nodarbina prātu , tiek izliktas uz papīra ar risinājumiem. Rezultātā ir vieglāk aizmigt, jo prāts vairs ar to nav piesātināts.

3. Viņi pavada laiku kopā ar ģimeni.

Lai viss būtu lieliski biznesā vai ikdienas darbā, ir nepieciešams, lai arī privātajā dzīvē viss būtu kārtībā. Tas ir saistīts ar cilvēka emocijām. Lai nebūtu pārāk liels saspringums, stress un varētu domāt efektīvi, jābūt visam sakārtotam abās šajās dzīves daļās – darba un privātajā. Tāpēc, vakarā pavadīts laiks ar sev tuviem cilvēkiem, uzlabos garastāvokli un palīdzēs arī gūt panākumus citās nozarēs.

4. Viņi atceras labos panākumus, kas notikuši dienas laikā

Daudzi veiksmīgi cilvēki pārdomā savu dienu un bieži vien pieraksta 3 labākās lietas, kas tajā notikušas. Tas palīdz aiziet gulēt ar labām domām un motivē jauniem sasniegumiem. Šī metode īpaši palīdz brīžos, kad īsti neveicas, bet nepieciešams atgādinājums par jau sasniegtiem panākumiem un mudinātu tiekties uz priekšu.

5. Viņi meditē

Tas nav jādara ilgi. Pietiek ar kādām 10 minūtēm meditācijas pirms gulētiešanas, lai atslābinātu savu ķermeni un prātu. Miegs būs efektīvāks un nākošā diena produktīvāka.

6. Viņi izplāno miegu

Ir daudz zināms par to, kāpēc ir jāguļ vismas 7-8 stundas un kas notiek, ja cilvēkam ir miega trūkums. Veiksmīgi cilvēki izplāno, cikos ies gulēt un līdz cikiem gulēs, lai nerastos miega trūkums. Daudziem darbaholiķiem un jaunajiem uzņēmējiem tas var sagādāt grūtības, tomēr,  lai kļūtu patiesi veiksmīgs, jāguļ ir pietiekami daudz.

Viena no sliktākajām lietām, ko mūsdienās katru rītu dara ļoti daudz cilvēku - atliek modinātāju pat vairākas reizes. Ir jau pašā sākumā jāizrēķina uz cikiem likt modinātāju, lai miegs būtu pietiekamā daudzumā un no rīta uzreiz varētu piecelties. Cilvēkam ir limitēts gribasspēka daudzums, ar katru reizi, kad atliksi modinātāju, vēl vairāk apgrūtināsi piecelšanos.

7. Viņi atslēdzas no darba

Patiesi veiksmīgi cilvēki pirms miega dara jebko, izņemot strādāšanu vai domāšanu par darbu. Viņi apmāti neskatās e-pastus un necenšas domāt par problēmām darbā. Ne velti ir teiciens: „rīts gudrāks par vakaru”. Cilvēka prāts no rīta vairs nav tik sasprindzis, ir atpūties un daudz ātrāk var atrast risinājumus problēmām. Pirms gulētiešanas ir laicīgi jāattālinās no darba. Citādi būs problēmas aizmigt un no rīta vairs nebūsi tik produktīvs kā varētu būt.

8. Viņi iet gulēt ar pozitīvām domām.

Ir ļoti viegli iekrist negatīvo domu slazdā, kas daudzus noķer pirms gulētiešanas. Gan jau arī Tev tā ir pazīstama situācija, kad, mēģinot iemigt, pārdomā situācijas, kuras varēji atrisināt labāk un pareizāk. Tomēr, nav vērts! Atceries, ka šī situācija jau ir pagājusi un radīs Tevī tikai lieku stresu.

Domā par pozitīvo. Katrā dienā ir jābūt vismaz vienai, labi izdarītai lietai. Dodoties gulēt atceries to, nevis domā par lietām, ko neesi izdarījis kā nākas.

9. Viņi iztēlojas nākotnes panākumus

Pirms gulētiešanas veiksmīgi cilvēki, mēdz iztēlojas kā varētu attīstīties projekts pie kā viņi strādā, kā varētu augt viņu bizness. Veiksmīgiem cilvēkiem tas notiek pats no sevis un rada patīkamas emocijas un motivē nākotnes darbiem.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!