8 pārsteidzošas lietas, kas ietekmē sapņus

8 pārsteidzošas lietas, kas ietekmē sapņus

Jūs pavadāt gultā trešdaļu no savas dzīves. Tāpēc ir laiks atbrīvoties no sliktajiem sapņiem. Jums nepatīk, kā kāda personība jaucas Jūsu dzīvē, tāpēc nav brīnums ka sapnī redzat, kā Jūs izsakat visu, ko domājat par šo cilvēku -  sapņi, galu galā ir smadzeņu veids, kā strādāt ar neatrisinātiem konfliktiem. Bet kā lai izskaidro neseno virkni ar murgiem vai neticami spilgtām vīzijām?

Jūs pavadāt gultā trešdaļu no savas dzīves. Tāpēc ir laiks atbrīvoties no sliktajiem sapņiem. Jums nepatīk, kā kāda personība jaucas Jūsu dzīvē, tāpēc nav brīnums ka sapnī redzat, kā Jūs izsakat visu, ko domājat par šo cilvēku -  sapņi, galu galā ir smadzeņu veids, kā strādāt ar neatrisinātiem konfliktiem. Bet kā lai izskaidro neseno virkni ar murgiem vai neticami spilgtām vīzijām?

Pētījumi ir atklājuši dažas lietas, kas ietekmē sapņu atcerēšanos un kas ietekmē murgu sapņus. Tātad šeit ir 8 interesantas lietas, kas var ietekmēt to, ko jūs sapņojat un vai varēsiet to atcerēties nākamajā rītā.

1. Smaržas

Vai saldas smaržas garantē saldus sapņus? Neliels pētījums liecina par to, ka smaržojot ziedus noteiktā miega cikla laikā tiek rosināti patīkamāki sapņi, bet nepatīkams aromāts saistīts ar negatīviem sapņiem.

Tomēr zinātnieki saka, ka Jūs nevarēsiet atkārtot šo eksperimentu mājās savā guļamistabā (līdz brīdim kamēr jūs jau sapņojat, tas ceriņu aromāts, ko izmantojāt kā gaisa atsvaidzinātāju pirms gulētiešanas , nespēs ietekmēt jūs), bet pastāv iespēja, ka pēkšņas smaržas vai aromāts, kas nāk no virtuves, piemēram, cepts bekons, varētu ietekmēt jūsu sapni. Sapņi ir miega aizsardzības veids un tā vietā, lai pamostos, jūs iekļaujat šos stimulus savā sapnī.

2. Skaņas

Jūs pēkšņi pamostaties , jo sapņojat, ka esat iesprūduši degošā ēkā un saprotat, ka ugunsdzēsēju sirēnu vietā patiesībā esat dzirdējuši savu modinātāju. Kāpēc tā? 

Ir ļoti neliela iespēja, kā skaņa var nokļūt līdz jūsu smadzenēm miega laikā. Skaņai jābūt pietiekami klusai, lai jūs nepamostos, bet pietiekoši skaļai, lai jūs spētu to uztvert.

Pamēģiniet atskaņot maigu jūras viļņu šalkošanu visu nakti. No rīta pamostoties, jūs iespējams atcerēsities, kā sapņojāt par atvaļinājumu pludmalē un pamodīsities atpūties.

3. Ass ēdiens

Tas ir vienkārši:  jebkas, kas var izraisīt gremošanas traucējumus – siers, pikanta pārtika, liela maltīte – liek jums vairāk grozīties un tas nozīmē lielāku iespēju, ka jūs atcerēsieties ko sapņojāt.

Mierīgai un pilnvērtīgai atpūtai vakariņas vēlams ēst ne vēlāk kā divas stundas pirms gulētiešanas un izvēlēties ēdienu gudri (piemēram nevajadzētu ēst saldējumu, ja jums ir laktozes nepanesība). Tāpat arī kofeīnam ir tāda pati ietekme, tāpēc nav ieteicams dzert kafiju pēc 14.00

4. Gulēšana uz vēdera

Vai jums ir raksturīgi enerģiski sapņi? Piemēram, iemesls varētu būt tas, ka guļat uz vēdera. Pētījumos konstatēts, ka gulēšana uz vēdera veicina "pikantus" sapņus, piemēram, nodarbošanos ar seksu sapnī.

Pētnieki uzskata, ka tam ir sakars ar to kā elpojat, kad guļat uz vēdera. Tāpēc, lai tiktu vaļā no sapņiem, par kuriem pēc tam kauns stāstīt vai tieši otrādi, veicināt – izvēlieties atbilstošu gulēšanas pozu.

5. Smēķēšanas atmešana

Spilgtāki sapņi ir arī simptoms, kas raksturīgs smēķēšanas atmešanai. Vienā pētījumā tika atklāts ka 63% smēķētāju vēl pēc gada sapņoja, ka pīpē.

Protams, tas varētu būt pierādījums, ka vēl joprojām cīnaties ar atkarību un vēlaties cigareti.  Ņemiet vērā, nikotīna samazināšana uzlabo smadzeņu darbību, kas veicina sapņošanu.

6. Melnbalts televizors

Varbūt nedaudz neparasts fakts, kas iespējams ir patiess: ja esat uzauguši pirms parādījās krāsainie televizori, pastāv lielāka iespēja, ka atceraties savus sapņus pelēkajos toņos un nevis krāsainajos.

Saskaņā ar pētījumu, 3-10 gadu veci bērni sāk atcerēties to, ko sapņojuši un, ja jums tajā laikā bija melnbalts televizors, tad, ļoti iespējams, ka jūsu sapņu krāsu gamma paliks melnbalta.  Jūs to vairs nespējat ietekmēt.

7. Iet gulēt izsalkušam

Ja ievērojat diētu, jums varētu būt sapņi, kas to pierāda. Zems cukura līmenis asinīs spēj pamodināt no miega. Tas nozīmē, ka jūs varat atcerēties vairāk no sapņotā, un tie varētu būt sapņi par sulīgu burgeri vai kārdinošu picas šķēli.

Patiesībā pacienti ar anoreksiju gandrīz vienmēr sapņo par ēdienu, liecina kāds pētījums par gulēšanu. Par laimi, neliela uzkoda kā banāns vai glāze piena pirms gulētiešanas ne tikai aizpilda izsalkuma sajūtu, bet ir veselīgs un vidukļa apkārtmēram draudzīgs. Pie tam uzkodas, kuras satur aminoskābes, var palīdzēt ciešāk aizmigt, jo aminoskābes var padarīt miegaināku.

8. Šausmenes

Jūs noteikti jau no bērnības esat dzirdējuši, ka šausmenes rosina briesmīgus murgus. Bet vai tur ir kaut nedaudz taisnības? Pētījumi liecina, ka pēdējā lieta, ko darat pirms gulētiešanas, ir noteicošā. Mūzika, ko klausaties, grāmata, ko lasat, televizorā redzētais, saruna ar laulāto, visas šīs lietas ietekmē to, ko sapņosim.

Tāpēc, ja jūs ciešat no murgiem pēc šausmenes skatīšanās, tad pirms gulētiešanas pārprogrammējiet savas smadzenes ar laimīgām domām, atcerieties kādu atvaļinājumu vai iecienītāko brīdi ar ģimeni.

Protams, ir arī citi iemesli, kas varētu ietekmēt to, ko jūs naktī sapņojat. Piemēram, dienas laikā iegūtie iespaidi, vietas, kas apmeklētas utt. Arī dažādu zāļu lietošana, slimības un stresa līmenis. Tāpēc, lai labāk gulētu, piedomājiet pie tā, kā pavadat savu dienu! Saldus sapņus!

 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!