8 uzturā iekļaujami elementi labākam miegam

8 uzturā iekļaujami elementi labākam miegam

Vai zinājāt, ka noteikti mikroelementi var palīdzēt jums uzlabot miega kvalitāti, un vairot enerģiju un produktivitāti nākamajā dienā? Emocionāli sasprindzinājumi, stress un nervozitāte var negatīvi ietekmēt naktsmieru un pat novest pie bezmiega. Lai no tā izvairītos, apsveriet iespēju iekļaut savā ikdienas ēdienkartē dažus ļoti gardus ēdienus, kas bagāti ar šiem astoņiem veselībai derīgiem mikro un makroelementiem, kas palīdzēs jums iemigt un gulēt ciešākā miegā.

Vai zinājāt, ka noteikti mikroelementi var palīdzēt jums uzlabot miega kvalitāti, un vairot enerģiju un produktivitāti nākamajā dienā? Emocionāli sasprindzinājumi, stress un nervozitāte var negatīvi ietekmēt naktsmieru un pat novest pie bezmiega. Lai no tā izvairītos, apsveriet iespēju iekļaut savā ikdienas ēdienkartē dažus ļoti gardus ēdienus, kas bagāti ar šiem astoņiem veselībai derīgiem mikro un makroelementiem, kas palīdzēs jums iemigt un gulēt ciešākā miegā.

1. Magnijs

Magnijam piemīt daudz relaksējošu un nomierinošu īpašību, kā rezultātā jūs iemigsiet brīdi, kad noliksiet galvu uz spilvena. Magnijs mazina nervozitāti, palīdz novērst galvassāpes, samazina augstu asinspiedienu un var par atvieglot PMS. Lai uzņemtu magniju, jūs varat lietot magniju saturošus uztura bagātinātājus (pirms tam konsultējieties ar ģimenes ārstu), taču daudz efektīvāks veids kā papildināt magnija rezerves organismā, ir ēst produktus kas bagāti ar magniju: sēklas, riekstus, burkānus, saldos kartupeļus, lapu salātus un zaļumus, zivis, pilngraudu produktus, tumšo šokolādi, kivi un banānus.

2. Kālijs

Kālijs ir būtisks elektrolīts, kas nepieciešams, lai saglabātu ūdens līdzsvaru organismā. Šis mikroelements palīdz samazināt asinsspiedienu un veicina ciešu miegu. Arī kāliju jūs bagātīgi varēsiet uzņemt, lietojot uzturā sēklas, riekstus, svaigus un žāvētus augļus, jogurtu, gurķus, saldos kartupeļus, tomātus, avokado, lapu salātus, selerijas, auzu pārslas un zivis.

3. B6 vitamīns

Viens no būtiskākajiem uztura elementiem, lai nodrošinātu labu miegu, pavisam noteikti ir B6 vitamīns. B6 vitamīns palīdz uzveikt stresu un atslogot nervus sistēmu. Lai ar uzturu uzņemtu gana daudz šī vitamīna, iekļaujiet ēdienkartē kādus no šiem ar vitamīnu B6 bagātajiem produktiem: banānus, jogurtu, Indijas riekstus, zemesriekstu sviestu, mandeles, avokado, zivis, tomātus, spinātus, saldos kartupeļus, jūras kāpostus, auzu pārslas un olas.

4. Kalcijs

Kalcijs ir fantastisks uztura elements, kas tūlītēji iedarbojas nomierinoši uz visu ķermeni un patīkams miegs ir teju garantēts. Kalcijs pazemina cukura līmeni asinīs, samazina asinsspiedienu un mazina uztraukumu. Lai uzņemtu pietiekami daudz kalcija, lietojiet uzturā daudz lapu salātu, dabiski raudzētu jogurtu un kefīru, mandeļu pienu, mandeles, Chia sēklas un brokoļus – tie visi ir lieliski kalcija avoti.

5. Omega 3 taukskābes

Iespējams esat dzirdējuši par neskaitāmajiem ieguvumiem veselībai no omega-3 taukskābju lietošanas uzturā. Omega 3 taukskābes palīdz uzveikt stresu, mazina iekaisumu, lieliski palīdz atslābināt ķermeni un, protams, uzlabo miegu. Ēdiet Chia sēklas, ķirbju sēklas, kaņepju sēklas, valriekstus, paltusu, lasi, linsēklas un olas, un esiet droši, ka jūsu miega kvalitāte uzlabosies.

6. Triptofāns

Triptofāns ir laimes hormona serotonīna priekštecis, un arī tas spēlē nozīmīgu lomu laba miega nodrošināšanā, nomierinot nervu sistēmu un radot miera sajūtu, kas signalizē smadzenēm, ka varat droši doties pie miera. Triptofāns atrodams tādos pārtikas produktos kā tītara gaļa, banāni, vistas gaļa, olas, saldie kartupeļi, chia sēklas, kaņepju un ķirbju sēklas, mandeles, jogurts un lapu salāti.

7. Olbaltumvielas

Olbaltumvielās ir daudz aminoskābju, kas samazina stresa hormona kortizola līmeni asinīs, palīdzot jums nomierienāties un labi izgulēties. Turklāt olbaltuvielas samazina insulīna līmeni (hormons, kas ceļ cukura līmeni asinīs un izraisa papildu kortozola izdalīšanos). Liesa gaļa, spirulina, olas, pupas, auzu pārslas, sēklas, rieksti,  kvinoja, kefīrs ar pazeminātu tauku saturu un jogurts, lapu salāti,  jūras produkti un sūkalas visi ir olbaltumvielām bagāti pārtikas produkti, ko jūs varat lietot uzturā, lai arvien labāk izgulētos.

8. Dzelzs

Un visbeidzot, ļoti būtisks mikroelements, lai miega kvalitāte uzlabotos, ir pietiekams dzels līmenis asinīs. Tā kā dzels trūkums var izraisīt nogurumu un bezmiegu, pārliecinieties, ka iekļaujat ikdienas ēdienkartē pārtikas produktus, kas bagāti ar dzelzi. Visvairāk dzelzs jūs varat uzņemt, lietojot uzturā kādus no šiem produktiem: brokoļi, sarkanā gaļa, pupas, aknas un nieres.

Izvairieties no cukura un mākslīgajiem saldinātājiem, asiem ēdieniem, kafijas un alkohola pirms gulētiešanas, tā kā šie ēdieni un dzērieni visbiežāk neļaus jums aizmigt. Ikdienā ēdot veselīgi, iekļaujot ēdienkartē daudz dažādu dārzeņu, augļu, veselīgu taukskābju avotus un liesu gaļu, jūsu miega kvalitāte noteikti uzlabosies.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!