7 iemesli, kāpēc jums var būt traucēts miegs

7 iemesli, kāpēc jums var būt traucēts miegs

Brīnāties, kas jums neļauj aizmigt? Vai jūs vēl neesat atklājuši iemeslus? Rakstā jūs uzzināsiet dažus no visbiežākajiem miega problēmu iemesliem – iespējams, ka jūsu miega problēmu cēlonis ir starp tiem 

Brīnāties, kas jums neļauj aizmigt? Vai jūs vēl neesat atklājuši iemeslus? Rakstā jūs uzzināsiet dažus no visbiežākajiem miega problēmu iemesliem – iespējams, ka jūsu miega problēmu cēlonis ir starp tiem.

Miega problēmas var izraisīt:

1. Raizes

Vai jūs naktī guļat nomodā domājot par nākamo dienu un dažādiem nepadarītajiem darbiem? Vai jūs uztraucaties par to, ka atkal varat nedzirdēt modinātāju laikā un brīnāties, kas aizvedīs bērnus uz skolu? Bet varbūt jūs uztraucaties par tikšanos no rīta? TĀ IR KĻŪDA! Kad ejat gulēt, jums ir jādomā patīkamas domas un jāatstāj raizes nākamajai dienai. Pretējā gadījumā uztraukums laupīs jūsu miegu katru nakti.

2. Vakariņas

Ko jūs ēdāt vakariņās? Meksikāņu ēdiens vai tamlīdzīgs ass vai pārāk skābs ēdiens noteikti ietekmēs jūsu miegu. Pēc šāda veida maltītes jums var rasties grēmas vai spiedoša sajūta kuņģī, kas neļaus jums gulēt.

3. Medikamenti

Pretsāpju līdzekļi var ietekmēt jūsu miegu. Pajautājiet savam ģimenes ārstam, vai ir iespējams, ka nevarat gulēt tādēļ, jo dzerat zāles. Iespējams ārsts var nozīmēt cita veida ārstēšanu.

4. Krākšana

Kā guļ jūsu partneris? Vai viņš/viņa grozās un knosās, vai pat krāc? Tas arī var būt jūsu bezmiega cēlonis. Krākšana rodas, kad cilvēks guļ uz muguras. Tas liek sejas muskulatūrai un mēlei mutes aizmugurējā daļā atslābt, tādējādi daļēji nosprostojot gaisa plūsmu. Ja gribat, lai jūsu partneris pārtrauktu krākt un traucēt jūsu miegu, centieties pārliecināt viņu gulēt uz sāna vai arī sagādājiet citu spilvenu, kas arī būtiski ietekmē miega kvalitāti.

5. Smēķēšana

Smēķēšana pirms gulētiešanas spēcīgi ietekmē jūsu miegu. Smēķētāji ir vairāk pakļauti miega problēmām, nekā nesmēķētāji, jo nikotīnam ir stimulējoša ietekme uz organismu. Tādēļ izmetiet cigaretes!

6. Urinēšana

Cik daudz ūdens (vai sulas) jūs izdzerat pirms ejat gulēt un kad jūs izdzerat pēdējo glāzi? Padomājiet par to. Varbūt jūs izdzērāt daudz šķidruma, kamēr skatījāties filmu vai futbola maču? Ja jums bieži naktī ir jāiet uz tualeti, tas var izjaukt jūsu miega ritmu. Tādēļ mēģiniet ierobežot šķidrumu uzņemšanu pirms gulētiešanas. Vismaz stundu pirms doties pie miera jums nevajadzētu neko dzert .

7. Mājdzīvnieki

Ja jūs dalāt savu gultu ar mājdzīvnieku un pamostaties nakts vidū katru reizi, kad jūsu mīlulis pakustas, jums noteikti ir jātiek ar to galā un jāpieradina dzīvnieks gulēt kaut kur citur. Viņi var gulēt pie jūsu gultas, bet savā gultā. 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!