5 vingrojumi labākam miegam

5 vingrojumi labākam miegam

Aizmirstiet par "aitu skaitīšanu". Ja iemigšana sagādā Jums grūtības, atvieglojiet ieiešanu sapņu valstībā ar vingrojumiem, kas sastāv no 5 posmiem, kuru saknes meklējamas jogā. Vingrinājumi atbrīvos Jūsu ķermeni un prātu. Vislabākais ir tas, ka visus šos vingrinājumus Jūs varat izpildīt gultā … 

Vingrojumi gultā...

Aizmirstiet par "aitu skaitīšanu". Ja iemigšana sagādā Jums grūtības, atvieglojiet ieiešanu sapņu valstībā ar vingrojumiem, kas sastāv no 5 posmiem, kuru saknes meklējamas jogā. Vingrinājumi atbrīvos Jūsu ķermeni un prātu. Vislabākais ir tas, ka visus šos vingrinājumus Jūs varat izpildīt gultā …

1. Relaksācija augšup un lejup (2 minūtes)

  • Apsēdieties ar skatu pret sienu vai pret gultas galvgali. Jūsu sēžamvietai jāatrodas apmēram pusmetru no gultas malas.
  • Apgulieties uz gultas, pacelties kājas, iztaisnojiet tās, atspiediet pret sienu un nostiepiet.
  • Ja Jūsu augšstilbu muskuļi izstiepsies pārāk intensīvi, novietojiet sēžamvietu tālāk no sienas.
  • Savukārt, ja muskuļi izstiepjas nepietiekami intensīvi, piebīdieties tuvāk sienai.
  • Rokām jāatrodas uz ķermeņa, plaukstām – izvērstām augšup. Veiciet dziļas ieelpas un sajūtiet kā izstiepjas Jūsu augšstilbu muskuļi.

2. Pagriezieni uz sāniem (1 minūte)

  • Apsēdieties uz gultas ar sakrustotām kājām. Izelpojiet un uzlieciet labo roku uz kreisā ceļgala, bet kreiso roku – uz gultas: aiz muguras.
  • Lēnām pagrieziet ķermeni pa kreisi.
  • Ļaujiet skatienam sekot ķermeņa kustībām – skatieties pāri kreisajam plecam. Elpojiet dziļi. Tagad atgriezieties sākuma pozīcijā un atkārtojiet visu vingrinājumu uz otru pusi.

3. Mazās miega zvaigznes vingrinājums (2 minūtes)

  • Apgulieties uz muguras, ar saliektiem ceļgaliem.
  • Pēdām jābūt saliktām kopā. Tad paveriet ceļgalos saliektās kājas katru uz savu pusi – kājām jāizveido dimanta forma.
  • Rokām jāatrodas uz gultas.
  • Ja jūtat pārlieku lielu spriedzi augšstilbu muskulatūrā, nodrošiniet ceļgaliem atbalstu, izmantojot spilvenus.

4. Gliemežvāks (2 minūtes)

  • Ērti apsēdieties uz pēdām.
  • Salieciet ķermeni uz priekšu tā, lai Jūsu piere atdurtos pret gultu.
  • Mēģiniet pietuvināt zodu pēc iespējas tuvāk ceļgaliem un izstiepiet rokas sev priekšā. Jums jājūtas ērti.
  • Uz brīdi palieciet šādā pozīcijā.

5. Skrituļslidošana (1 minūte)

  • Apgulieties uz muguras. Paceliet ceļgalus pie krūtīm.
  • Sakrustojiet potītes un ar abām rokām saturiet augšstilbus.
  • Ieelpojiet un aizripinieties līdz sēdus pozīcijai. Kad atripināsieties līdz sākuma pozīcijai, izelpojiet.
  • Turpiniet vingrinājumu vienu minūti, izstiepiet rokas un kājas un ejiet gulēt.

Ar labu nakti!

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!