4 ieteikumi, lai labāk iemigtu

4 ieteikumi, lai labāk iemigtu

Vai arī jūs mēdzat stundām ilgi grozīties gultā, kamēr iemiegat, nākamajā rītā izjūtot bezmiega nakts sekas? Dzīvojot pasaulē, kurā mums jābūt kaujas gatavībā 24 stundas diennaktī  7 dienas nedēļā, dažkārt ir ārkārtīgi grūti atslēgties, nomierināties un iemigt; galu galā tam ir daudz nevēlamu seku.

Izlasiet un pamēģiniet īstenot sniegtos padomus, lai turpmāk varētu iemigt daudz vieglāk un ātrāk.

Vai arī jūs mēdzat stundām ilgi grozīties gultā, kamēr iemiegat, nākamajā rītā izjūtot bezmiega nakts sekas? Dzīvojot pasaulē, kurā mums jābūt kaujas gatavībā 24 stundas diennaktī  7 dienas nedēļā, dažkārt ir ārkārtīgi grūti atslēgties, nomierināties un iemigt; galu galā tam ir daudz nevēlamu seku.

Izlasiet un pamēģiniet īstenot sniegtos padomus, lai turpmāk varētu iemigt daudz vieglāk un ātrāk.

1. Pabeidziet visu, kas kārtojams, pirms došanās pie miera

Labi zināma situācija: izjūtot pārāk lielu nogurumu, nespējām padarīt kādu darbu, tāpēc atliekam to uz rītdienu un dodamies gulēt. Taču tiklīdz iekāpjam gultā un cenšamies aizmigt, sirdsapziņa rosina domas par to, kādas tam būs sekas? Vai nākamajā dienā paspēsim atlikto darbu paveikt laikus?

Lielisks vieds, kā izvairīties no šādiem uztraukumiem, ir padarīt šādus darbus pirms došanās pie miera. Lai arī sākumā šķiet, ka tie aizņems pārāk daudz laika, visticamāk, darāmais patiesībā aizņems daudz mazāk laika nekā bezjēdzīgā grozīšanās pa gultu uztraucoties. Pabeiguši nepieciešamo, varēsiet iemigt vien dažās minūtēs.

Ja darbs ir tik laikietilpīgs, ka to nevar paveikt pirms došanās pie miera, neuztraucieties – jūs noteikti varat vismaz izplānot, kā to paveikt. Uzrakstiet darāmo uz lapas, un pierakstiet dažas idejas attiecībā uz to, kā to varētu paveikt. Ja sagatavosiet vismaz aptuvenu plānu, jūs jutīsieties daudz atvieglotāk, un – varēsiet vieglāk iemigt.

Ja arī tas nelīdz, izmēģiniet vienkāršu psiholoģisku triku. Uzdodiet sev jautājumu: vai es šobrīd varu ko darīt, lai atrisinātu šo problēmu? Visticamāk, atbilde būs negatīva. Apzinieties, ka uztraukšanās problēmu neatrisinās un pēc negulētas nakts jūs spēsiet paveikt vēl mazāk, tādējādi vēl mazāk spējot risināt iespējamās problēmas. Veltiet laiku miegam, bet rīt sāciet dienu ar jaunu enerģiju, lai paveiktu visu nepieciešamo.

2. Noslēpiet modinātāju

Grozīšanās pa gultu, nepārtraukta skatīšanās pulkstenī un rēķināšana: „aizmiegot tagad, varēšu gulēt gandrīz piecas stundas. Ja no rīta neiešu dušā un nedzeršu mājās kafiju, varētu pagulēt vēl pusstundu ilgāk.” Izklausās pazīstami? Diemžēl tas jūsu aizmigšanas iespēju tikai samazina vēl vairāk.

Lai iemigtu, jums pēc iespējas jārelaksējas un jānomierinās. Ja, cenšoties iemigt, prātā radāt stresu („gulēt atlicis vien piecas stundas”), tas noteikti nepalīdzēs. Tāpēc nepieciešams noslēpt modinātāju un neskatīties, cik ir pulkstenis, jo tas situāciju tikai pasliktinās.

Ja jums ir klasisks modinātājs, vienkārši pagrieziet to uz otru pusi. Ja kā modinātāju izmantojat mobilo tālruni, atturieties no vēlēšanās nepārtraukti ieskatīties tajā. Mēģiniet apturēt to domu procesu, kuras rada stresu, tā vietā domājiet par to, kā aizmigsiet un cik labi izgulēsieties. Koncentrējoties uz patīkamām domām, kas palīdzēs jums mierīgi iemigt.

3. Novērsiet nemierīgu domu stimulatorus

Mierīgas domas palīdz labāk aizmigt, bet dažkārt domāt par kaut ko patīkamu var izrādīties ārkārtīgi grūti. Uztraukumi, troksnis, laika trūkums — tas viss neļauj jums iemigt un traucē nomierināties. Pirmais solis ceļā uz mierīgām domām ir mierīga vide: izslēdziet televizoru, datoru, radio un citas ierīces. Pat tad, ja uzskatāt, ka televizors un radio palīdz jums iemigt, tā nav taisnība: šādas ierīces tikai traucē jums iemigt, jo raisa jūsu prātā aktīvas domas.

Protams, arī tādi stimulanti kā alkohols, kafija, melnā tēja un šokolāde, var raisīt pārāk aktīvas domas. Centieties no tiem izvairīties vismaz pēcpusdienā, jo tie var būtiski ietekmēt jūsu miega kvalitāti.

Ja jums ir pārāk daudz raižu, palīdziet sev ar domu, ka katra lieta var pagaidīt līdz rītam! Pārlieciniet sevi, ka pilnīgi nesvarīgu lietu pārdomāšana pirms miega nepalīdzēs.

Lūk, vēl viens lielisks padoms, lai nomierinātos: ļaujieties meditācijai un relaksācijai. Internetā ir pieejama plaša un gana kvalitatīva informācija par to, kā relaksēties, nomierināties un iemigt. Iesākumā jums šis process var šķist sarežģīts un pārāk grūts, tomēr, ja regulāri turpināsiet, galu galā tas pārvērtīsies par ārkārtīgi patīkamu ieradumu.

4. Aizverot acis, iztēlojieties kādu nomierinošu ainu

Šī ideja ir līdzīga aitiņu skaitīšanai, kas agrāk bija ārkārtīgi populāra; tomēr tā ir daudz efektīvāka. Iztēlojieties kādu nomierinošu ainu, kas jums palīdzēs iemigt ik nakti. Šī aina var būt kaut kas no tā, kas redzēts īstenībā, vai arī kas tāds, kas vienkārši ienācis prātā. Svarīgi, lai tā būtu nomierinoša un relaksējoša.

Šai ainai jāsatur pietiekami daudz detaļu, lai piesaistītu jūsu uzmanību ilgāku laiku, bet tā nedrīkst jūs satraukt. Aina var būt, piemēram, šāda: saulriets jūrā, zaļa pļava, strauts, apsnigušas kalnu virsotnes... jebkas, kas jūs nomierina un rada jums labu garastāvokli, būs lieliska izvēle.

Dodoties pie miera, iztēlojieties sevis izvēlēto ainu. Koncentrējieties uz krāsām un formām un sāciet lēnām pievērst uzmanību detaļām. Jūras viļņi, labības šūpošanās vējā, virs kalniem lidojoši putni... un jūsu domas lēnām, bet noteikti ievedīs jūs sapņu pasaulē.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!