14 ieteikumi labam miegam

14 ieteikumi labam miegam

Vai pēdējā naktī jūs slikti gulējāt? Vai jūs grozījāties un nespējāt iemigt? Vai arī jūs it kā gulējāt labi, taču no rīta piemodāties galīgi neizgulējušies? Dziļs un veselīgs miegs ir labas gatavošanās rezultāts. 

Vai pēdējā naktī jūs slikti gulējāt? Vai jūs grozījāties un nespējāt iemigt? Vai arī jūs it kā gulējāt labi, taču no rīta piemodāties galīgi neizgulējušies? Dziļs un veselīgs miegs ir labas gatavošanās rezultāts.

Iepazīstieties ar 14 padomiem, kas palīdzēs uzlabot miega kvalitāti.

1. Pieturieties pie režīma!

Nav svarīgi, kā jūs gulējāt, centieties mosties vienā un tajā pašā laikā katru rītu. Ja jūs nedēļas nogalēs cenšaties „atgūt nokavēto”, pirmdienas rītā piemosties būs daudz grūtāk.

Arī vakaros centieties vienmēr iet gulēt vienā laikā.

2. Sekojiet saulei

Lai nepieļautu, ka izjūk bioritms, ir nepieciešams uzņemt saules gaismu vismaz 2 stundas dienā. Pētījumi ir pierādījuši, ka vairums cilvēku nesaņem šo saules daudzumu, tādēļ ik dienas būtu jāvelta  viena stunda pastaigām saulē.

3. Vingrojiet!

Fiziskās aktivitātes tieši pirms gulētiešanas nav ieteicamas. Taču, ja jūs tās veiksiet nedaudz agrāk, vingrošana radīs patīkamu nogurumu. Ja vingrosiet regulāri vai vismaz trīs reizes nedēļā, tas padarīs jūsu miega fāzes garākas un dziļākas.

4. Neēdiet pārāk vēlu

Lai paspētu sagremot ēdienu pirms došanās pie miera, ēdiet vakariņas vēlākais pusē septiņos. Tā jūs izvairīsieties arī no iespējamām grēmām nakts laikā.

5. Ieejiet karstā vannā

Relaksēšanās karstā vannā pirms gulētiešanas paaugstina ķermeņa temperatūru un pēc tam atvēsina to, kas ir miega bioloģiskā pazīme.

6. Izstrādājiet rituālu

Katru vakaru pirms došanās pie miera sekojiet noteiktam rituālam, tad jūs aizmigsiet daudz ātrāk. Centieties paklausīties mūziku, lasiet...

7. Ejiet gulēt laicīgi

Cilvēka ķermenis ir ieprogrammēts atpūsties laikā no 10 vakarā, līdz plkst. 6 no rīta.Centieties piemosties dažas minūtes agrāk katru rītu, tad vakarā jūs aizmigsiet ātrāk.

8. Nedzeriet vakarā pārāk daudz šķidruma

Lai novērstu mošanos nakts laikā un došanos uz tualeti, nedzeriet neko divas stundas pirms gulētiešanas. Celšanās naktī izjauc miegu un samazina tā kvalitāti.

9. Nekāda nikotīna

Tabaka ir slikta jūsu veselībai no daudziem aspektiem. Nikotīna stimulējošā ietekme ātri noved pie bezmiega. Taču, ja jūs patiešām nespējat atmest smēķēšanu, pēdējo cigareti izsmēķējiet vismaz divas stundas pirms došanās pie miera.

10. Uzvelciet cimdus un zeķes

Tas palielina kāju un roku vēnas, palīdzot jums ātrāk aizmigt. Asinsrite caur paplašinātajām vēnām tieši zemādā atvēsina asinis. Kad tās atgriežas iekšējos orgānos, samazinās ķermeņa temperatūra, kas palīdz aizmigt.

11. Vēsas temperatūras ir labas miegam

Lai jums nebūtu auksti, kārtīgi apsedzieties ar segu, taču saglabājiet guļamistabā vēsu temperatūru.

12. Centieties gultā negrozīties

Varbūt tas skan muļķīgi, taču pētījumi ir pierādījuši, ka, jo ilgāk jūs gultā grozīsieties, jo nemierīgāks būs jūsu miegs. Ja jūs vēl nespējat iemigt, piecelieties un sāciet lasīt grāmatu vai arī paklausieties nomierinošu mūziku.

13. Iedzeriet dažus pilienus baldriāna

Tas ir pārbaudīts augs, kas uzticami saīsina iemigšanas laiku un uzlabo miega kvalitāti. Nopērciet visparastāko baldriāna ekstraktu un sekojiet lietošanas instrukcijām. Iedzeriet pilienus 30-45 minūtes pirms došanās gulēt, taču ne kopā ar kādiem citiem nomierinošiem līdzekļiem.

14. Koncentrējieties uz to, lai nepaliktu nomodā

Tā vietā, lai grozītos gultā, skatītos pulkstenī un censtos aizmigt kā to nereti darāt, koncentrējieties ar atvērtām acīm uz to, lai nepaliktu nomodā. Jūsu acis ātri aizvērsies un jūs aizmigsiet ātrāk. 

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!