12 veikli triki ideālam miegam

12 veikli triki ideālam miegam

Jums taču ir gadījies pieredzēt kaut ko līdzīgu, vai ne? Jūs noguris guļat gultā, uzliekat modinātāju un aizverat acis … un pēc stundas sevi pieķerat, ka vēl aizvien neguļat. Ko nepareizu Jūs esat izdarījis? Iespējams, ka pilnīgi neko. Reizēm neizdodas iemigt pat īsti nezinot iemeslus. Tādēļ mēs piedāvājam 12 veiklus trikus mierīgam un dziļam miegam.

Pretī mierīgam un dziļam miegam...

Jums taču ir gadījies pieredzēt kaut ko līdzīgu, vai ne? Jūs noguris guļat gultā, uzliekat modinātāju un aizverat acis … un pēc stundas sevi pieķerat, ka vēl aizvien neguļat. Ko nepareizu Jūs esat izdarījis? Iespējams, ka pilnīgi neko. Reizēm neizdodas iemigt pat īsti nezinot iemeslus. Tādēļ mēs piedāvājam 12 veiklus trikus mierīgam un dziļam miegam.

1. Mīlējieties!

Pajautājiet jebkurai sievietei, kāds ir vieglākais veids kā iemidzināt vīrieti – viņas nekavējoties atbildēs: mīlējoties. Kāpēc? Ejakulācija nogurdina vīriešus, tādēļ pēc mīlēšanās viņi ātrāk iemieg. Tiem, kas savu guļamistabu ne ar vienu nedala, varam apgalvot, ka solo seksam ir tāds pats efekts…

2. Klausieties laika prognozes

Ja Jūs vēlaties iemigt, bet Jums nešķiet, ka tas tik drīz izdosies, neguliet gultā! Piecelieties un atrodiet kādu garlaicīgu nodarbi. Paņemiet rokās kādu vecu romānu, paklausieties pa radio laika ziņas vai noskatieties šovu Sliņķis. Neskatieties trillerus, izvairieties no ziņām un neveriet vaļā alus pudeli.

3. Lietojiet uzturā daudz salātu

Patiesību sakot, salāti nav visseksīgākā vakara uzkoda, bet tie bija galvenā nomierinošas devas sastāvdaļa jau Senās Grieķijas laikos. Salātos ir vielas, kas ir līdzīgas opijam, kuras palīdz cilvēkam iemigt. Ja Jūs sakombinēsiet salātus ar tasīti kakao, Jums noteikti izdosies „piemānīt” smadzenes.

4. Esiet elastīgāks guļamistabā

Tas nenozīmē, ka Jums jāpaceļ kreisā kāja pie labās auss. Pietiek, ka atcerēsieties, ka 8 stundu miegs nav likumā noteikta prasība. Bezmiegs nav kaitīgs – ja Jūs par to pārlieku uztrauksieties, Jūs sev ilgtermiņā sagādāsiet daudz vairāk problēmu, nekā spēj radīt bezmiegs. Lielākā daļa bezmiega skarto cilvēku guļ 6 stundas naktī, kas ir vairāk kā pietiekami, lai smadzenes spētu atjaunoties un atpūsties un normāli funkcionēt nākošajā dienā.

5. Mēģiniet iemigt bez palīdzības

Ja Jums ir nepieciešama medikamentu vai alkohola palīdzība pirms iemigšanas, Jūs, iespējams, esat pamanījis, ka no rītiem Jūs mostieties slinks un lēns. Kāpēc? Mākslīgie nomierinošie līdzekļi anulē vai būtiski ietekmē Jūsu miega visreģenerējošāko daļu – sapņošanas ciklu.

Pat, ja Jums šķiet, ka pēc alkohola lietošanas Jūs ātrāk un labāk aizmiegat, alkohols pagarina miega ilgumu par aptuveni 15 minūtēm, un pēc ilgtermiņa lietošanas, tas kļūst aizvien neefektīvāks.

6. Sekojiet mūsu padomam un sāciet vingrot

Jā, mēs jau zinām, ka Jūs par to esat dzirdējuši, tomēr teiksim vēlreiz – cilvēki, kas aktīvi nodarbojas ar sportu, guļ daudz labāk. Izvairieties no vingrošanas īsi pirms došanās gulēt, izņemot gadījumus, ja tie kardiovingrinājumi, kas minēti 1.punktā.

7. Mostieties vienā un tajā pašā laikā, arī brīvdienās!

Vai atcerieties filmu "Murkšķa diena", kurā Bils Murejs vienmēr pamodās vienā un tajā pašā dienā vienā un tajā pašā laikā? Tieši to mēs arī iesakām. Uzlieciet modinātāju uz 6:30 un nolieciet tur, kur nevarat to aizsniegt. Kad tas nozvana, piecelieties no gultā vairs neatgriezieties. Drīz vien Jūs pieradīsiet pie jaunā miega režīma un modīsieties pusseptiņos pavisam viegli.

8. Izveidojiet ērtu miega vidi

Ja Jūsu guļamistaba ir pilna ar liekām lietām, tām, kas tur nemaz neiederas, drēbēm, ja tur ir televizors, dators, radio (viss ir ieslēgts un apgaismots), tad tā nav guļamistaba, bet gan darba kabinets. Jūsu miega ligzdiņai jābūt ērtai, tumšai un vēsai (tomēr ne tik vēsai kā Antarktīda).Ja Jūs nevarat atbrīvoties no elektroniskajām lietām, uz nakti tas noteikti izslēdziet.

9. Neguliet diendusu

Vai arī Jūs esat viens no tiem, kas pusdienlaikā atlaižas dīvānā un „nododieties intensīvai domāšanai” stundas garumā? Pēcpusdienas miegs ir ļoti vilinošs, īpaši tiem, kas strādā mājās. Kļūda, kļūda, kļūda .. pēcpusdienas snauda grauj Jūsu miegs bioritmu un pavisam drīz Jūs papildināsiet to cilvēku rindas, kas cīnās ar bezmiegu. Tādēļ, nepakļaujieties šim ieradumam un Jūsu miegs uzlabosies.

10. Nespiediet to

Kad Jūsos kūsā adrenalīns un enerģija, bet ir pienācis laiks doties gulēt, nedariet to pirms neesat pilnīgi nomierinājies. Apsēdieties, aizveriet acis un lēnām veiciet 3 sekunžu ilgu ieelpu ar vēderu. Dariet to 10 minūšu garumā, līdz esat pilnībā nomierinājies.

11. Neejiet gulēt izsalcis

Izsalcis, tukšs vēders nav labākais miega sabiedrotais, un tieši tas pats attiecas uz ēdienu, kas nodrošina enerģiju. Izvairieties no ēdiena, kura sastāvā ir tiramīns, viela, kas veicina smadzeņu darbību. Piemēram, bekons, olas, avenes, kazenes, avokado un siers. Ēdiet vakariņas, bet dariet to ar mēru. Arī Jūsu kuņģis ir pelnījis atpūtu.

12. Smēķēšana nepalīdz iemigt. Pārbaudīts.

Smēķētājiem ir daudz grūtāk iemigt un pamosties. Ja cigarete patiešām palīdz Jums iemigt, nākošajā dienā Jūs mocīsieties ar galvassāpēm. Iespējams, šis nav labākais iemesls atmest smēķēšanu, tomēr ir vērts pamēģināt.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!