10 veidi, kā celt pašapziņu!

10 veidi, kā celt pašapziņu!

Pašapziņa ir starpība starp sajūtu, ka esat neapturams, un bailēm par to, ka neesat 10 veidi, kā celt pašapziņupietiekoši gudrs. Tas, kā Jūs sevi uztverat, spēcīgi iespaido arī to, kā Jūs uztver citi. Uztvere ir realitāte – jo vairāk pašapziņas Jums piemīt, jo lielāka ir iespēja, ka Jūs gūsiet panākumus.

Pa dzīvi ar paceltu galvu...

Pašapziņa ir starpība starp sajūtu, ka esat neapturams, un bailēm par to, ka neesat pietiekoši gudrs. Tas, kā Jūs sevi uztverat, spēcīgi iespaido arī to, kā Jūs uztver citi. Uztvere ir realitāte – jo vairāk pašapziņas Jums piemīt, jo lielāka ir iespēja, ka Jūs gūsiet panākumus.

Lai gan daudzus faktorus, kuri iespaido pašapziņu, nav iespējams kontrolēt, ir arī tādas lietas, kuras apzināti veicot, mēs varam celt pašapziņu. Izmantojot šīs 10 stratēģijas, lai sasniegtu tādu garīgo slieksni, kas ļautu īstenot Jūsos snaudošo potenciālu.

1. Rūpējieties par savu ārieni

Lai gan “vīrs nav jāskata no cepures”, ārējais izskats pilnīgi noteikti ietekmē to, kā cilvēks jūtās. Neviens tik ļoti neapzinās to, kā Jūs izskatāties, kā viens Jūs pats. Ja zināt, ka neizskatāties labi, šī apziņa maina arī to, kā Jūs sevi pasniedzat un kontaktējaties ar citiem cilvēkiem.

Izmantojiet šo atziņu kā priekšrocību un rūpējieties par savu ārieni. Vairumā gadījumu ievērojamus uzlabojumus var panākt regulāri ejot dušā un skujoties, valkājot tīras drēbes un ģērbjoties pēc jaunākās modes. Tas nenozīmē, ka drēbēm būtu jātērē daudz naudas.

2. Staigājiet ātrāk

Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā noteikt, ko cilvēks domā par sevi, ir izpētīt viņa gaitu. Vai tā ir lēna? Nogurusi? Smaguma pilna? Vai arī enerģiska un mērķtiecīga?

Pārliecināti cilvēki iet ātri. Viņiem ir uz kurieni iet, viņiem ir cilvēki, ko satikt, un svarīgas lietas, ko darīt. Pat tad, ja nesteidzaties, palieliniet savu pašapziņu pieliekot soli. Ejot par 25% ātrāk, Jūs izskatīsieties un jutīsieties svarīgāks.

3. Laba stāja

Līdzīgi kā gaita, arī stāja ietver daudz informācijas. Cilvēki ar nošļukušiem pleciem un apātiskām kustībām pauž pašpārliecinātības trūkumu. Viņus neaizrauj tas, ko viņi dara, un viņi neuzskata sevi par svarīgiem cilvēkiem.

Uzturot labu stāju, Jūs automātiski jutīsieties daudz pašapzinīgāks. Nostājieties taisni, turiet galvu augšā un uzturiet acu kontaktu – tā Jūs uz citiem radīsiet pozitīvu iespaidu un uzreiz jutīsieties daudz možāks un spēcīgāks.

4. Pašreklāma

Viens no labākajiem veidiem, kā celt pašapziņu, ir klausīties motivējošas runas. Diemžēl iespēju klausīties lieliskos oratoros ir visai maz un reti. Tomēr Jūs varat īstenot šo vajadzību, izveidojot personificētu reklāmu.

Uzrakstiet 30- 60 sekunžu garu runu, kura iezīmē Jūsu stiprākās puses un mērķus. Tad nostājieties spoguļa priekšā un skaļi nolasiet to. Noskaitiet to pie sevis, kad vien Jums ir nepieciešams pašapziņas lādiņš.

5. Atzinība

Ja pārāk daudz koncentrējat uzmanību uz to, ko vēlaties, prāts rada iemeslus, kādēļ Jūs to nevarat iegūt. Tas, savukārt, liek kavēties pie Jūsu vājajām pusēm. Labākais veids, kā no tā izvairīties, ir apzināti koncentrēties uz atzinību.

Katru dienu atvēliet laiku, lai galvā uzskaitītu visu, par ko Jūs varat būt sev pateicīgs. Atsauciet atmiņā jūsu pagātnē gūtos panākumus, unikālās prasmes, mīlošās attiecības un pozitīvos dzīves brīžus.

6. Izsakiet komplimentus

Ja mums ir negatīvas domas attiecībā uz sevi, mēs nereti projicējam šīs sajūtas uz citiem apvainojumu vai baumu veidā. Lai lauztu šīs negatīvās enerģijas ciklu, kā paradumu iedibiniet citu cilvēku uzmundrināšanu.

Atsakieties iesaistīties nomelnojošā baumošanā un papūlieties sev apkārt esošajiem cilvēkiem izteikt komplimentus. Tas ļaus Jums kļūt labi ieredzētam un palīdzēs veidot pašapziņu. Meklējot labo citos, Jūs netieši atklāsiet labo arī sevī.

7. Sēdiet pirmajā rindā

Skolās, birojos un sabiedriskās sanāksmēs visā pasaulē cilvēki cenšas apsēsties telpas aizmugurē. Vairums cilvēku dod priekšroku sēdēt tālāk, jo baidās tikt pamanīti. Tas atspoguļo pašapziņas trūkumu. Izlemjot apsēsties priekšējā rindā, Jūs varat pārvarēt šīs kaitinošās bailes un celt pašapziņu.

8. Izsakieties

Grupu diskusijas laikā daudzi cilvēki neizsakās, jo baidās pateikt ko muļķīgu un zaudēt vērtību citu acīs. Šīm bailēm nav īsta pamatojuma. Kopumā cilvēki ir daudz saprotošāki, nekā Jūs spējat iedomāties. Bez tam, daudziem cilvēkiem ir līdzīgas bailes.

Pārvarot sevi un izsakoties vismaz vienu reizi katras grupas diskusijas laikā, Jūs pārtapsiet par labāku oratoru, kļūsiet pārliecinātāks par savām domām, kā arī izvirzīsieties līdzinieku vidū kā līderis.

9. Trenējieties

Tāpat kā izskats, arī fiziskā forma ievērojami iespaido pašapziņu. Ja Jūs neesat formā, Jūs arī jūtaties nedrošs, nepievilcīgs un neuzņēmīgs. Treniņš uzlabos Jūsu fizisko izskatu, atraisīs enerģiju un sniegs pozitīvas emocijas.

Disciplīna un treniņš ne tikai liks Jums justies labāk, bet arī sniegs pozitīvu lādiņu, no kura varēsiet smelties enerģiju visai atlikušajai dienai.

10. Koncentrējieties uz ieguldījumu

Mēs pārāk bieži kļūstam par savu vēlmju vergiem – mēs pārspīlēti daudz koncentrējamies uz savām, bet nepietiekoši uz citu cilvēku vajadzībām. Ja Jūs beigsiet domāt par sevi un koncentrēsieties uz devumu, ko varat sniegt pasaulei, Jūs vairs tik ļoti neuztrauksieties par savām neveiksmēm.

Tas uzlabos pašapziņu un ļaus darboties ar maksimālu efektivitāti. Jo vairāk Jūs dosiet pasaulei, jo vairāk Jūs saņemsiet pretī panākumu un atzinības veidā.

  • Norēķinu veidi
    Noformējot pasūtījumu, Jūs varat norēķināties ar online maksājumu vai arī skaidrā naudā preci saņemot.
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
    Gadījumā, ja Jūs neesat apmierināts ar pirkumu, Jūs varat atgriezt preci, un mēs atmaksāsim atpakaļ Jūsu samaksāto naudu.
  • Zvani mums
    Zvaniet mums 67 169 012. Mēs būsim priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēsim pirkuma procesā Dormeo internetveikalā.
  • 100% droši pirkumi
    Jūsu iepirkšanās Dormeo internetveikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Dormeo Latvija

Dormeo piedāvā visdažādākos matračus visām gulēšanas pozām, tiem, kuri cieš no alerģijām, kuri naktīs svīst, kā arī stingrākus un mīkstākus matračus un risinājumus pāriem ar iespēju matraci apgriezt uz otru pusi. Matrači ir darināti no dažādiem materiāliem, un pareizā izvēle ir īpaši svarīga cilvēkiem, kuri cieš no muguras sāpēm un citām veselības problēmām. Matracis, kas samazina spiediena punktus, parasti nodrošina daudz kvalitatīvāku miegu. Izpētiet Dormeo piedāvājumu un izvēlieties piemērotāko matraci sev!
Piesakieties jaunumiem e-pastā!

Telefona atbalsts

Konsultants ir gatavs atbildēt uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar produktiem, kas Jums interesē. Turklāt, Jums palīdzēs orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās. Lūdzu norādiet savu telefona numuru zemāk, un mēs ar sazināsimies tuvākajā laikā!

Zvans Jums neizmaksās neko!

Piezvanīt man!