Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Jautājumi un atbildes

Vispārīgie jautājumi

J: Kā ar Jums sazināties?

  • E-pasts: Mūsu komanda palīdzēs Jums jautājumu un neskaidrību gadījumā. Mēs atbildēsim uz e-pasta ziņojumiem, cik vien iespējams ātri. Rakstīt mums e-pastu.

    Sniegsim atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu precēm, zīmolu rakstot mums uz e-pastu.
  • Telefons: Jūs varat zvanīt mums un mēs atbildēsim uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar precēm, kas Jums interesē. Pasūtīšana ir iespējama arī pa tālruni, tāpēc nevilcinieties, lai zvanītu. Tālruņa numurs 67 169 012.

    Palīdzēsim orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās.

J: Vai sniedzat atbalstu tiešsaites čatā?

Šobrīd mēs nepiedāvājam atbalstu tiešsaites čatā, bet ļoti drīz tas būs iespējams. Mēs vēlamies Jums sniegt labāko servisu un palīdzību jebkurā laikā, tāpēc mēs pie tā strādājam.

J: Vai ir kādas priekšrocības izveidojot kontu pie mums?

Mēs uzskatām, ka ir. Daudzas!

  • Jūs iepirkšanās process būs daudz ātrāks, nebūs nepieciešamība aizpildīt piegādes informāciju, iegādājoties preces no mums vēlreiz.
  • Jūs varēsiet izveidot savu vēlmju sarakstu, kurā pievienot Jums interesējošās preces.
  • Jūs varēsiet viegli apskatīt savu pasūtījumu vēsturi.
  • Jūs varēsiet pārvaldīt visus e-pasta jaunumu abonementus un viegli atrakstīties.
  • Jūs varēsiet pasūtīt katalogu uz mājas adresi un vēl daudz kas cits.

J: Kā es varu zināt, ka ir droši iepirkties interneta veikalā?

Jūsu iepirkšanās dormeo interneta veikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Lūdzu, izlasiet Drošas iepirkšanās garantija, Droša iepirkšanās, Privātuma politika un Darījumu noteikumi lai uzzinātu vairāk.

J: Kā es varu uzrakstīt atsauksmi par preci?

Atstāt atsauksmi ir ļoti viegli. Noklikšķiniet uz "Atstāt atsauksmi" pogu, un pievienojiet savu komentāru.

  • Pie izvēlētās preces lapas augšpusē, blakus atsaukmju zvaigznītem Jūs redzēsiet "XX Atsauksmes", noklikšķiniet uz tā, un Jūs tiksiet aizvests uz lapas leju.
  • Kad esat iesnieguši savu atsauksmi paies līdz 48 stundām, lai tā parādītos mājaslapā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs varat atstāt atsauksmes tikai, ja esat pierakstījies. Ja Jums vēl nav konta, klikšķiet šeit, lai izveidotu tādu.

Lūdzu izlasiet Lietošanas noteikumus, lai uzzinātu vairāk par noteikumiem un nosacījumiem attiecībā uz Jūsu iesniegtajām atsauksmēm.

J: Kā es varu uzspiest "Like" Jūsu Facebook lapai?

Jūs varat, uzspiest "Like", mūsu Facebook lapai, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu parakstīties uz e-pasta jaunumiem?

Jūs varat parakstīties uz mūsu e-pasta jaunumiem, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu izmantot kuponu?

Izmantot savu kuponu ir viegli.

  1. Veicot pasūtījumu pirmajā solī varēsiet piemērot kupona kodu.
  2. Iekopējiet kupona kodu norādītajā laukā un nospiediet pogu "Piemērot"
  3. Atlaides, īpašie piedāvājumi tiks automātiski parādīti lapas labajā pusē.

Matrači uz citas preces

J: Kā var atšķirt, kura ir matrača virspuse?

Katram matracis ir atzīme, kur atzīmēta matrača pareizā pozīcija. Ja matraci ir paredzēts izmantot uz abām pusēm, pārbaudiet atzīmi, kura puse ir mīkstāka vai stingrāka.

J: Vai ir iespējams pasūtīt nestandarta izmēra matraci?

Jā, tas ir iespējams. Aptuvenais gaidīšanas laiks ir 3 mēneši.

J: Ar atšķiras Dormeo matrači?

Dormeo matrači ir pielāgoti mūsu klientu vajadzībām. Tie ir izgatavoti no dažādiem materiāliem, pildījumiem, augstumiem un stingrības līmeņiem.

Dormeo matrači ir pieejami dažādos izmēros. Priekš cilvēkiem, kas cieš no alerģijām, daudz svīst utt.

J: Cik augsti ir matrači?

Dormeo matrači ir dažādos augstumos. Pārbaudiet individuāli katram matracim tehnisko aprakstu.

J: Cik stingri ir matrači?

  • Aloe Vera martači ir stingri, Fresh matracis vidējs/stingrs.
  • Fresh Prima vidēji stingrs.
  • iMemory Silver ir dubultā pamatne.

J: Vai Aloe Vera matracis piemērots cilvēkiem, kas cieš no alerģijām?

Jā. Antibakteriāla aizsardzība, ko sniedz apstrāde ar CleanEffect® tehnoloģiju, padara šo matraci arī ideāli piemērotu cilvēkiem, kuri cieš no alerģijām vai astmas.

J: Kas ir memory putas?

Memory elastīgā šķiedra ir īpaša poliestera šķiedra, kas nodrošina tādas pašas priekšrocības kā memory putas. Šo šķiedru sauc arī par atbrīvojošu šķiedru – ja uz tās uzspiež roku, rokas nospiedums paliek materiālā, bet tikko roka no materiāla ir noņemta, tas atgūst savu sākotnējo formu.

Kombinācijā ar klasisko poliestera šķiedru tiek nodrošinātas materiāla papildus priekšrocības – nevainojams mīkstums un elastība attiecībā uz spiedienu. Pēc tam, kad spiediens vairs netiek izdarīts, šķiedra atgriežas savā sākotnējā formā. Memo elastīgās šķiedras nodrošina mīkstu sajūtu un ir patīkamas pieskārienam, tām ir arī izcilas termoizolācijas īpašības.

J: Vai drīkst mazgāt memory putas?

Nē.

J: Kāds ir memory putu blīvums?

Memory putām ir dažādi blīvumi, tas atkarīgs preces. Parasti no 30 līdz 36 kg/m3, un līdz 80 uz Octaspring matračiem. Pārbaudiet tehnisko aprakstu blakus katrai precei.

J: Vai ir jānovietot matracis uz redelēm?

Ieteicams, ka matracis tiek novietots uz redelēm. Tādā veidā Jūsu matracis paliks labi vēdināmās un Jūsu ķermenis saņems papildus atbalstu.

J: Kāda ir matraču garantija?

Visām precēm, izņemot matračus, ir 2 gadu garantija.

  • Dormeo Memory 2+12 Fresh matračiem 15 gadu garantija,
  • Dormeo iMemory Silver matračiem 15 gadu garantija,
  • Dormeo Aloe Vera matračiem 10 gadu garantija,
  • Dormeo Sjena matracim 6 gadu garantija,
  • Dormeo Roll Up virsmatracim 2 gadu garantija.

J: Kāpēc jaunajiem matračiem ir īsāka garantija?

Visvienkāršākājiem un zemākas cenas matračiem ir īsāki garantijas termiņi, bet dārgākiem matračiem ir garāka garantija.

Matrači un virsmatrači

J: Vai ir nepieciešams papildus pārklājs virsmatracim?

Nē. Novietojiet virsmatraci tieši uz matrača un vienkārši pārklajiet ar pārklāju.

J: Kāda ir atšķirība starp spilveniem ar memory putām un tiem, kas ir ar Wellsleep mikro šķiedrām?

Memory putu šūnas pilnībā saspiežas un izplata savu gaisa spiedienu uz blakus šūnām. Tās ir atvērto šūnu putas, kas nozīmē to, ka katrai šūnai putās ir caurumi. Tādā veidā spiediens tiek izdalīts pa daudzām memory putu šūnām, tādējādi samazinot spiediena punktus un ļaujot spilvenam vai matracim pielāgoties katra ķermeņa aprisēm un svaram

Wellsleep® advancētās mikrošķiedras nekādā veidā neatgādina pusgadsimtu atpakaļ izgatavotās poliestera šķiedras. Mikrošķiedrām ir plašs izmantošanas apmērs un izcila funkcionalitāte. Tām ir labas termālās īpašības, tās ir patīkamas pieskārienam un ir ar minimālu mitruma absorbcijas kapacitāti, pateicoties kam šo šķiedru audumi ir izturīgi pret traipiem. Gultasveļa, kuras pildījumā ir Wellsleep® mikro šķiedras, ir ļoti viegla, tomēr ļoti silta un lielā mērā atgādina dūnu maigumu. Unikālā struktūra šķiedrās rada gaisa kabatiņas un piešķir apjomu spilveniem un segām, kas, savukārt, rada iespaidu par dūnu maigumu un pūkainumu.

J: Kas ir Wellsleep?

Wellsleep® advancētās mikrošķiedras nekādā veidā neatgādina pusgadsimtu atpakaļ izgatavotās poliestera šķiedras. Mikrošķiedrām ir plašs izmantošanas apmērs un izcila funkcionalitāte. Tām ir labas termālās īpašības, tās ir patīkamas pieskārienam un ir ar minimālu mitruma absorbcijas kapacitāti, pateicoties kam šo šķiedru audumi ir izturīgi pret traipiem. Gultasveļa, kuras pildījumā ir Wellsleep® mikro šķiedras, ir ļoti viegla, tomēr ļoti silta un lielā mērā atgādina dūnu maigumu. Unikālā struktūra šķiedrās rada gaisa kabatiņas un piešķir apjomu spilveniem un segām, kas, savukārt, rada iespaidu par dūnu maigumu un pūkainumu. Produkti, kuru sastāvā ir šīs šķiedras, nav salīdzināmi ar citiem!

Materiāli

J: Kas ir Aloe Vera?

Dabas bagātīgā dāvana – alveja – ir integrēta mūsu matračos un spilvenos, lai palielinātu to mīkstumu un viendabīgumu. Alveja palīdz audumam atjaunoties, piešķirot tam viendabīgu un mīkstu struktūru, padarot gulēšanas vidi īpaši pietuvinātu dabiskajiem apstākļiem.

J: Kas ir Bambusa viskozes šķiedras?

Mīkstās un absorbējošās bambusa viskozes šķiedras nodrošina lielisku temperatūras regulāciju, tādējādi padarot segas, spilvenus vai matračus par lieliski pielāgojamiem dažādām klimatiskajām zonām – tie ir piemēroti lietošanai gan vasarās, gan ziemās. Tā kā bambusa absorbēšanas potenciāls ir lielāks nekā kokvilnai, bambusa viskozes šķiedras spēj nodrošināt nevainojami sausu un komfortablu gulēšanas vidi, turklāt – tās ir ekoloģiski draudzīgas.

J: Kas ir organiskā kokvilna?

Organiskā kokvilna ir kokvilna, kas audzēta subtropu valstīs (piemēram, Turcijā, Ķīnā, ASV) no ģenētiski neapstrādātiem augiem. Tās audzēšanā netiek izmantotas sintētiskās lauksaimniecības ķimikālijas – mēslojums un pesticīdi. Tās ražošana veicina un uzlabo bioloģisko daudzveidību un ciklus. Ražošanas prasības ietver īpašu izmaiņu kopu, kas jāveic lauka apstrādes un audzēšanas ietvaros, lai izaudzēto kokvilnu varētu uzskatīt par organisku materiālu. Lai uzsāktu organisko audzēšanu, laukiem jāveic 3 gadus ilgu attīrīšanas procesu, pirms pirmo organisko stādu audzēšanas neizmantojot nekādas aizliegtās vielas. Laukiem ir jābūt aprīkotiem ar norobežojumiem un kontroles mehānismiem, lai novērstu organisko kultūraugu saskari ar kādu no ķīmiskajām vielām, kas varētu būt uzkrājusies augsnē no blakus audzētajiem produktiem. Audzētājiem ir jāpalielina zemes auglība, nodrošinot dažādas kultivācijas prakses, tajā pašā laikā saglabājot un uzlabojot augsnes fizisko, ķīmisko un bioloģisko stāvokli, samazinot tās eroziju. Organisko kultūru audzētājiem jāievieš visas nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu bioloģisko daudzveidību.

J: Kā zīds tiek izmantots Dormeo precēs?

Šī unikālā šķiedra ir lutinājusi cilvēces maņas jau 6000 gadus. Pateicoties tās elastībai un izturīgumam, vieglumam un mīkstumam, zīds tiek uzskatīts par labāko un ekskluzīvāko gultas veļas materiālu. Šis spīdīgais materiāls, kas rada patīkamas sajūtas, ķermenim ar to saskaroties, spēj saglabāt ķermeņa siltumu un uzsūkt mitrumu, nodrošinot perfektu vidi gulēšanai visiem, kas vēlas izjust maigumu un labsajūtu.

J: Kas ir Tencel?

Tencel ir atbilde dabīga materiāla gultasveļas meklējumos. Izmantojot produktus, kas izgatavoti no Tencel, nevainojams miegs ir garantēts: mīksts kā zīds, stiprs kā poliesters, vēss kā lins, silts kā vilna un absorbējošs kā kokvilna – tāds ir unikālais Tencel. Viss ir pavisam vienkārši, Tencel® ir unikāla šķiedra un ir kļuvusi par līderi tekstila tehnoloģijās, jo tās produkti nodrošina augsta līmeņa vides aizsardzību un absolūti samazinātu piesārņojumu. Ar šķiedras sastāvā esošo celulozi šī materiāla segas un spilveni ir absolūti ideāli – mīksti un gaisa caurlaidīgi, ļaujot mitrumam absorbēties un nodrošinot perfektu miega un atpūtas vidi. Tencel mitruma kontroles radītais mīkstums, sausums un optimālais siltuma līmenis nodrošina sausu un svaigu gulēšanas vidi. Tencel® produkti ir videi draudzīgi un 100% bioloģiski noārdāmi, tādējādi padarot šī materiāla preces par ideāli piemērotām tiem, kuriem rūp mūsu vides veselība.

J: Kas ir Merino vilna?

Vienreizēji mīkstā un ērtā Merino vilna ir radusies tūkstošiem gadu ilgā evolūcijas procesā, kura laikā tika veikta selektīva audzēšana. Dormeo Merino vilnas izstrādājumi ir daudz smalkāki nekā tradicionālās vilnas produkti, ir ļoti mīksti un patīkami ādai. Merino vilna ir gaisa caurlaidīga, tādējādi spējot nodrošināt sausu un siltu vidi – miega kvalitāte, guļot uz Merino vilnas izstrādājumiem, ir īpaši augsta un patīkama.

J: Kas ir Ecocell?

Ecocell® ir augstākās kvalitātes, ērts jaunākās paaudzes putu materiāls, nodrošina lielisku miega komfortu. Tām ir 3D šūnu struktūra, kas nodrošina to elastīgumu un efektīvu gaisa cirkulāciju, kā arī garantē unikālu spēju pielāgoties ķermeņa svara un formas īpatnībām. Ecocell® elastīgums ir tas, kas ļauj materiālam atbilst jūsu ķermeņa unikālajai formai un svaram. Šis putu materiāls ir pārstrādājams, bez tam, pateicoties tā vieglumam un lieliskajai spējai pielāgot savu formu, tas ir vienkārši un viegli kopjams.

J: Kas ir Memory putas?

Viskoelastīgās putas jeb memory putas ir materiāls, kas ir uztaisījis revolūciju miega pasaulē. Tas lieliski ieņem auguma aprises, nodrošinot personalizētu gulēšanas vidi. Šis materiāls lieliski uztver visas auguma formas, ņemot vērā gan jūsu gulēšanas pozu, gan ķermeņa temperatūru. Gulēšana uz Dormeo memory putu matrača vai spilvena ir īpaši ērta un patīkama, jo visi ķermeņa radītie spiediena punkti tiek vienmērīgi izklīdināti pār gulēšanas virsmu – ideāls atbalsts. Turklāt memory putas ir hipoalerģiskas, kas padara tās par piemērotām cilvēkiem, kas cieš no dažādām alerģijām. Šis materiāls ir izturīgs pret putekļiem, neļaujot tiem uzkrāties matracī un tādējādi novēršot putekļu ērcīšu rašanos.

J: Kas ir Memory putas?

Lai panāktu papildu komfortu un perfektu pielāgošanos, viskoelastīgās iMemory putas nodrošina jaunāko tehnoloģisko izrāvienu memory putu nozarē. Pateicoties viskoelastīgajām īpašībām, iMemory ne tikai lieliski pielāgojas jūsu ķermeņa formai un spiedienam, bet arī spēj regulēt temperatūru, bet pievienotie sudraba joni atbrīvo matraci no baktērijām un nevēlamiem aromātiem. Tas nodrošina jūsu ķermeni ar nevainojamu atbalstu, neradot spiediena punktu uz muskuļiem un kaulu struktūru, samazinot risku iegūt izgulējumus.

Garantija un atgriešana

J: Prece bojāta, ko darīt?

Garantijas laikā atpakaļ sūtāmā prece/detaļa jāsūta pa pastu uz adresi:

  • Dēļu iela 4, Rīga, Latvija, LV - 1004

Jaunu preci/detaļu Jūs saņemsiet savā pasta nodaļā aptuveni 30 dienu laikā, ja prece ir noliktavā. Nosūtot preci/detaļu uz apmaiņu, nav obligāti jābūt preces oriģinālajam iepakojumam. Saņemot preces/detaļas maiņu, pasta izdevumi ir bez maksas!

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja Jums ir saglabāts pirkuma apliecinājuma dokuments (čeks, pavadzīme, pasta apmaksas kvīts), un prece ir izmantota tikai tam paredzētajam mērķim.

J: Kāda ir garantija precēm?

Visām iegādātajām precēm ir noteikts 2 gadu garantijas termiņš. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Dažām precēm noteiktais garantijas termiņš var būt atšķirīgs, informācija skatāma preces aprakstā.

Pasūtījumi

J: Vai ir iespējams mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlaties mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, un mēs palīdzēsim. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja prece jau ir atstājusi mūsu noliktavu, mēs varam tikai atcelt pasūtījumu.

J: Kāds ir mana pasūtījuma statuss?

Ātrākais veids ir mūs sazvanīt vai rakstīt uz mūsu e-pastu, mēs sniegsim Jums informāciju.

J: Prece ko vēlējos iegādāties vairs nav noliktavā, ko tagad darīt?

Diemžēl noteiktām precēm ir noteikts daudzums noliktavā, šajos gadījumos mēs nevaram piegādāt preci Jums. Tomēr mēs esam patiesi priecīgi, jebkurā laikā palīdzēt Jums izvēlēties līdzīgu vai citu preci.

Jūs tiksiet informēts par izmaiņām pasūtījuma statusā, pa tālruni vai e-pastu.

Piegāde

J: Kādas ir piegādes izmaksas?

Piegāde tiek aprēķināta, pamatojoties uz visa iepakojuma svaru un piegādes vietu.

J: Cik ilgā laikā saņemšu savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu konsultants sazināsies ar Jums, lai apstiprinātu adresi un piegādes datumu.

J: Vai es varu izvēlēties, kad man tiek piegādāta prece?

Jūs varat norādīt savu vēlamo piegādes datumu pasūtījumā komentāros vai pa tālruni mūsu konsultantam, kad viņš sazināsies ar Jums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jūs saņemtu savu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk.

J: Vai man personīgi ir jāparakstās par preces saņemšanu?

Gadījumā, ja maksāsiet par preci saņemšanas brīdī, Jums būs nepieciešams personīgi parakstīties par tās saņemšanu.

J: Ko darīt, ja esmu mainījis domas un es neesmu vēl saņēmis preci?

Mēs lūdzam Jūs informēt mūs, ja esat mainījis savas domas. Tad mēs varam viegli atcelt Jūsu pasūtījumu bez jebkādām papildu izmaksām priekš Jums.

J: Vai piegādājat ārpus valsts?

Mēs nepiegādājam ārpus valsts, taču, ja interese lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu un mēs izskatīsim katru gadījumu atsevišķi.

Atgriešana

J: Es vēlos atgriezt preci, ko darīt?

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Prece nedrīkst būt faktiski lietota, preci Jūs variet izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, raksturu un darbību. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, faksu vai e-pastu) mūs – SIA "Studio Moderna", Reģ. Nr. 40003617324, juridiskā adrese: Rīgā, Dēļu iela 4, LV-1004; tālr. +371 67807675, fakss +371 67807681; e-pasts: atteikumi@studio-moderna.com ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Ja reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Jūs sūtāt preci, tad prece un atteikums ir jānosūta uz šādu adresi: Jūrkalnes iela 15, Rīga, LV-1046, adresāts – SIA "Studio Moderna".

J: Cik ilgā laikā saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?

SIA Studio Moderna naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu caur Latvijas Pastu, tāpēc naudas atgriešanas termiņi var mainīties atkarībā no naudas pārveduma izpildes laika.

J: Kādas ir atgriešanas piegādes izmaksas?

Nosūtot preci/detaļu uz apmaiņu, nav obligāti jābūt preces oriģinālajam iepakojumam. Saņemot preces/detaļas maiņu, pasta izdevumi ir bez maksas!

Informācija par maksājumiem

J: Kādus maksājumu veidus pieņemat?

Mēs šobrīd pieņemam šādus maksājumu veidus:

  • Samaksa skaidrā naudā preci saņemot
  • Līzings
  • Kredītkartes/Debetkartes: Visa, Mastercard, Maestro.

J: Vai pieņemat starptautiskas kredītkartes?

Šobrīd mēs pieņemam: Visa, Mastercard, Maestro

J: Kā darbojās samaksa preci saņemot?

Samaksa par piegādi preces saņemšanas brīdī ir drošākais un vienkāršākais veids kā norēķināties par preci. Vienkārši sagatavojiet vajadzīgo summu par savu pasūtījumu un pie piegādes nododiet to kurjeram apmaiņā pret preci.

J: Vai ir droši izmantot kredītkarti / debetkarti mūsu interneta veikalā?

Jā. Jūsu iepirkšanās internetveikalā ir droša. Garantējam Jūsu privātumu.

Tehnoloģijas

J: Kādēļ mēs izmantojam sīkdatnes savā vietnē?

Izmantojam sīkdatnes, lai Jūsu pieredze mūsu vietnē būtu pēc iespējas labāka. Tāpat mēs varam vērot Jūsu darbības vietnē, un attiecīgi to pilnveidot.

Izmantojam sīkdatnes arī dažādu mārketinga kampaņu novērošanai. Tādā veidā uzzinām, kuras no tām ir efektīvas, un mainām vietni atbilstoši tam, kas Jums patīk. Lai šī vietne pienācīgi darbotos, dažreiz jūsu ierīcē izvietojam sīkdatnes (cookies). Tāpat dara lielākā daļa tīmekļa vietņu. Ja piekritīsit lietot sīkdatnes vai atteiksieties no tām, šos iestatījuma parametrus varēsit atkal izmainīt jebkurā laikā.

J: Veicot pasūtījumu parādās kļūdas paziņojums, kurā norādīts, ka ir notikusi kļūda. Kas nogāja greizi, un ko darīt?

Lūdzu, pārliecinieties, ka esat ievadījis visus datus, kas nepieciešami, lai veiktu pasūtījumu. Iztrūkstošās daļas būs atzīmētas ar sarkanu apli apkārt.

Jūsu informācija

J: Mana e-pasta adrese ir mainījusies, kā es varu atjaunināt informāciju?

Atjaunināt e-pasta adresi iespējams pierakstoties savā kontā, "Jaunumu pierakstīšanās" sadaļā.

J: Es vēlos mainīt savu paroli, kā es to varu izdarīt?

Paroli atjaunināt iespējams pierakstoties savā kontā un noklikšķinot uz sadaļu "Konta informācija".

J: Vēlos dzēst kontu, kā es to varu izdarīt?

Ja vēlaties dzēst savu kontu, lūdzu rakstiet uz mūsu e-pastu, un mēs Jums palīdzēsim.